Miten miestä voisi lievästi alistaa seksissä?
Tiedän, että mieheni haluaisi joskus olla alistettuna, mutta ei mitään rajuja juttuja. Ei osaa sanoa miten eikä kuulemma löydy sellaista videopätkää, koska ovat liian rajuja. Siis jotain lievää alistamista, mutta mitähän se voisi olla? Luulen, että mies ei kehtaa sanoa mitä haluaa, mutta odottaa, että minä osaisin kuitenkin. No en osaa, en ole alistava luonne ollenkaan, joten on mulle vaikeaa, mutta toki miehen mieliksi voisin ainakin kokeilla. Kertokaa, mitä teillä tehdään, jotka tällaista harrastatte.
Kommentit (66)
Ehkä käskeä häntä mitä tehdä ja puhua jotain tuhmia alistavaan sävyyn jos kerta mietoa alistusta kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käskeä häntä mitä tehdä ja puhua jotain tuhmia alistavaan sävyyn jos kerta mietoa alistusta kaipaa?
Olisikohan jossain vielä neuvoa, että millaista se tuhma, alistava puhe on? Olisko jossain vaikka seksioppaassa jotain opastusta? Juu, olen tässä aika onneton..ap
Sopikaa, että hän ei saa runkata eikä laueta seksin aikana ilman että annat siihen luvan. Sitten kun hän muutaman päivän tai viimeistään noin viikon kuluttua alkaa olla kunnolla puutteessa, harrastatte seksiä niin, että hän joutuu jäämään ilman, tietämättä milloin lupa heltiää. Kun sen aika on, laita hänet vaikka runkkaamaan niin että katselet toimitusta vierestä. Miehen alistamisessa puutteessa pitäminen on tärkeimpiä asioita.
Tee kuten kaikki muutkin naiset. Rupea pihtaamaan. Toimii aina.
Yritä sexpon suosituksia, avaa suhde ja ryhdy polyamoriseksi. Siinä sitä mies jos toinenkin alistuu.
Sido sänkyyn, istu naamalle ja nuoleta. Eritoten pylly nuoleta huolellisesti
Katso malliksi muutama erilainen cuckold-video. Niistä saa kivoja vinkkejä
Vaikea tietää että mitä juuri sinun miehesi tuolla kevyelle alistamisella tarkoittaa, mutta naamalle istuminen on aina hyvä. Ja esim sohvalla istuessa käsket miehen eteesi polvilleen, ja kädellä niskasta vetäen viet miehesi pään jalkoväliisi.
Muista nuolettaa myös pylly.
Laita miehesi aina laukeamaan itsensä päälle, asennoissa joissa saattaa lentää naamalle asti.
Nait häntä sträpillä peppuun, sitä se haluaa ;)
Sido sänkyyn selälleen, laita hänelle anustappi, runkkaa, ohjaat vehkeen peppuusi ja ratsastat. Kun hän on lauennut, niin istut naamalle ja nuoletat spermaisen pepun puhtaaksi. Toimii varmasti.
Tarpeeksi suuri peppu tappi peppuun ja kauppaan ostamani paketti kondomeja.
Kun palaaa kotin niin kerrot että ovat aivan liian suuri ja että hän voi nyt palata takaisin kauppaan palauttamaan ostamansa liian suuret kondomit respaan ( yleensä naismyyjä ) ja että ottaa puhelun sinulleenee kun mene respaan ja laitaa puhelimen kaiuttimelle jotta kuulet että hän tekee niin kuin on käsketty. Tämän jälkeen pyydä häntä menemään osata maan pienimmät kondomit mitä kaupasta löytyy.
Kun palaa kotiin niin pyydät saada kuulla miten kauppareissu meni.
Jos tahdot olla todella tuhma pyydät häntä palauttaessa kertomaa että syy miksi hän palauttaa pakettini onettä hänellä on niin pieni että nämä ovat liian isoja hänelle.
Puutteessa pitäminen on kaiken a ja o alistamisessa . Eli miehen hierominen esm kovaksi monta kertaa päivässä mutta jätät homman aina kesken toimi aina =)
Kuulostaa kyllä moni vinkki vähän enemmältä kuin lievältä. Peppujuttuja olen jo ehdottanut ja mies on sanonut, että ei missään tapauksessa, hänen peppuun ei saa koskea siis ollenkaan. En tiedä miksi, sanoi vaan, että ei kiinnosta tippaakaan. Minun pepusta kyllä tykkää, olisko se sitten alistamista, jos saa tehdä sitä mitä muutenkin saa tehdä.
Ehkä se olisi jotain tuhmien puhumista ja komentamista, voisikohan olla myös sitomista... En vaan tiedä, miten komennetaan, mitä osaisin puhua...olen tosi huono tässä, mutta haluaisin kovasti yrittää. Ikävää, jos toinen haluaa jotain oikein paljon, eikä koskaan sitä saa, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään, joka olisi minusta vastenmielistä. Olen koettanut etsiä sopivia videoita, mutta ne on selvästikin liian kovaa menoa.
Istut kasvoille ja kesken pilln nuolennan kusaset suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan jossain vielä neuvoa, että millaista se tuhma, alistava puhe on? Olisko jossain vaikka seksioppaassa jotain opastusta? Juu, olen tässä aika onneton..ap
Kerrot sille kuinka huono mies se on kaikin puolin. Vaikea uskoa, että naiselle pitäisi neuvoa miten miehiä haukutaan.
Sitten työnnät sormen tai kaksi sen perseeseen ja kerrot kuinka et yksikään kunnon heteromies ei suostuisi tuohon. Homohan se on. Sitten runkkaat siltä mällit samalla kun sormitat anusta. Lopuksi pakotat sen nuolemaan sormesi puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä moni vinkki vähän enemmältä kuin lievältä. Peppujuttuja olen jo ehdottanut ja mies on sanonut, että ei missään tapauksessa, hänen peppuun ei saa koskea siis ollenkaan. En tiedä miksi, sanoi vaan, että ei kiinnosta tippaakaan. Minun pepusta kyllä tykkää, olisko se sitten alistamista, jos saa tehdä sitä mitä muutenkin saa tehdä.
Ehkä se olisi jotain tuhmien puhumista ja komentamista, voisikohan olla myös sitomista... En vaan tiedä, miten komennetaan, mitä osaisin puhua...olen tosi huono tässä, mutta haluaisin kovasti yrittää. Ikävää, jos toinen haluaa jotain oikein paljon, eikä koskaan sitä saa, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään, joka olisi minusta vastenmielistä. Olen koettanut etsiä sopivia videoita, mutta ne on selvästikin liian kovaa menoa.
Itse tykkään pyllyjutuista myös mutta kiihotus nousisi aivan toisiin sfääreihin jos puoliso "pakottaisi" nuolemaan peräpäänsä. Jos olisi vielä tuhmaa puhetta "putsaa se likainen perse kunnolla nuolemalla!" Jne. 😍😍
No jos puhuminen on vaikeaa niin sitominen toimii aina sitten voi kiusata miten halua . Side vielä silmille niin voi helpomin puuhailla ilman että ujostutta.
Kevyttä piiskausta silmät sidottuna olisi minulle lievää.
Kysy mieheltä tarkemmin toiveita. Alistamisen yksi idea on se, että siinä alistettavan toiveet toteutuvat, vaikka alistajalla on näennäinen valta.
Aloittaisin pukeutumisesta. Piiska, korkokengät tai saappaat, korsetti stringit, sukkanauhat tai haarasta auki olevat sukkahousut, mikä nyt kumpaakin mielyttää.
Läpsyttele miestä piiskalla, reisiin, takapuoleen, sido hänet käsistä ja nilkoista, istu naamalle, käske nuolla, puhu tuhmia. Pitäkää leikkisä asenne ja pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kerran yhden huomattavasti nuoremman miehen ja sen toive oli että vanhempi nainen sitä käskyttää pitämään huolen seksihaluista ku oma mies ei hoida hommansa, ja vähä alistaa. Sekään ei osannut sanoa tarkemmin ja mulle tollanen uutta. No esim olin sängyn reunalla jalat auki ja sen käskin lattialle nuolemaan pillua ja pidin kevyesti hiuksista kiinni ja välillä käskin lopettaa, runkkaa itteensä ja vakuuttavasti kertoa mulle kuinka kovasti haluaa nuolla mun pillua. Si sen piti vakuuttaa kuinka kovasti se haluaa mua nussia. Lopulta käskin sen panemaan. Välillä käskin lopettaa ja katselee pillua ja nuolla sitä taas ja si käskin taas panemaan. En si tiiä miten meni mutta kyllä oli poika iha kiihkoissaan ja aivan tärisi kiimasta ja ääni väristen sano mitä käskin ja teki empimättä työtä käskettyä joka kerta.
Laita miehellesi munalukko, se toimii varmasti. Ja ajan, mitä miehesi on lukittuna päätät sinä.