Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miestä voisi lievästi alistaa seksissä?

Vierailija
31.07.2023 |

Tiedän, että mieheni haluaisi joskus olla alistettuna, mutta ei mitään rajuja juttuja. Ei osaa sanoa miten eikä kuulemma löydy sellaista videopätkää, koska ovat liian rajuja. Siis jotain lievää alistamista, mutta mitähän se voisi olla? Luulen, että mies ei kehtaa sanoa mitä haluaa, mutta odottaa, että minä osaisin kuitenkin. No en osaa, en ole alistava luonne ollenkaan, joten on mulle vaikeaa, mutta toki miehen mieliksi voisin ainakin kokeilla. Kertokaa, mitä teillä tehdään, jotka tällaista harrastatte.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalle istuminen pesemättömällä värkillä.

Vierailija
42/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä moni vinkki vähän enemmältä kuin lievältä. Peppujuttuja olen jo ehdottanut ja mies on sanonut, että ei missään tapauksessa, hänen peppuun ei saa koskea siis ollenkaan. En tiedä miksi, sanoi vaan, että ei kiinnosta tippaakaan. Minun pepusta kyllä tykkää, olisko se sitten alistamista, jos saa tehdä sitä mitä muutenkin saa tehdä.

Ehkä se olisi jotain tuhmien puhumista ja komentamista, voisikohan olla myös sitomista... En vaan tiedä, miten komennetaan, mitä osaisin puhua...olen tosi huono tässä, mutta haluaisin kovasti yrittää. Ikävää, jos toinen haluaa jotain oikein paljon, eikä koskaan sitä saa, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään, joka olisi minusta vastenmielistä. Olen koettanut etsiä sopivia videoita, mutta ne on selvästikin liian kovaa menoa.

Moi AP ja muut, jokainen on vähän erilainen ja kiihottavat triggerit omia. Olen itse alistuva henkinen naisia kohtaan. Saan nautintoa, jos koen, että nainen haluaa minua ja käyttää minua kuin omaa leluaan. Tämä tarkoittaa, että saa nimittää vaikka "runkkariksi", kysellä, että oletko taas paljon runkannut jne. Pidän, jos nainen esittelee ja kertoo minulle tuhmia seksuaalisia juttuja. Jutut voivat olla esimerkiksi sellaisia pervoja, kuten kuinka nainen on itse tyydyttänyt itseään ja kuvitellut itsensä samalla panemaan kahden tai useamman miehen kanssa jne. Ratsastaminen on yksi lempiasennoista. Voin nuolla naista innokkaasti vaikka polvillaan lattialla tai niin, että nainen istuu kasvojeni päälle ja samalla hyväilee runkkarin runkkauselintä. Nainen voi tyydyttää minulla itsensä ja samalla tuottaa minulle nautintoa ja kiihotusta, mutta kieltää minulta laukeamisen. Saan laueta vasta illalla - tai ehkä 2 päivän päästä! Minua ei taas kiinnosta oikein ollenkaan mikään ruoskiminen tai sitominen. Mutta nimenomaan tuhmat jutut, nainen viettelee, hallitsee minua, käyttää minua ja on jumalattareni ja valtiattareni. En ole koskaan tavannut täysin fantasiaa vastaavaa naista, mutta jos jotakin tuosta kuvaamastani voi toteuttaa ja se tuntuu naisestakin kivalta, niin on kivaa ja kiihottaa. Hyvä keskustelunavaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. 48 kuvaili tismalleen meidän leikkejämme, poislukien sylkemiset. Oletkohan ollut joskus kärpäsenä katossa?😆

No, tämän tason puuhat taitavat olla ap:lle jo ihan liian heviä kamaa. Toisaalta, näissä bdsm-jutuissa nälkä kasvaa syödessä. Mekin aloitettiin vuosia sitten aika lievällä käskyttämisellä, sitomisella ja kenkien nuolemisella ym., mutta siitä se sitten lähti laajenemaan vaikka mihin. Täälläkin mies oli aluksi ihan nounou esim kaikkeen hänen bebaansa liittyvään, mutta nykyään menee käskettäessä kiltisti töihin pepputappi ja cock cage päällä ja ottaa aika ison stapon-sauvan sinne missä asennossa tahansa.😉

Antakaa aikaa itsellenne, kokeilkaa juttuja ja suunnitelkaa yhdessä. Se lähtee siitä itsekseen ja on tooosi kivaa.

Vierailija
44/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Äh, siis no. 34.

Vierailija
45/66 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pesemättömän pillun nuolettaminen miehelle ei välttämättä ole alistamista vaan olen huomannut että jotkut haluaa nimenomaan pesemätöntä.

Jopa pyytävät etten pesisi.

Mutta miestäni olen alistanut ihan sitä miettimättä.

Itse asiassa se tapahtui ,siis se alistaminen mieheni halusta.

Hän halusi nähdä minut yhdynnässä vieraan miehen kans. Itseä se kiihotti ihan sikana.

Se eka kerta oli ihan järkyttävän ihanaa.

Kapakasta tarttui kaksi nuorta miestä.

Olin ihan kiimassa ja tyrkytin itseäni heille.

Mökkiimme jatkoille ja multa revittiin vaatteet päältä, näin jo heti kun mua nuoltiin että miehelläni kiehui . Ja vasta kun riisuin miehiltä housut ja imin innokkaana kullia ,hänen oli pakko mennä hetkeksi tilanteesta pois.

Mulla teki hävyttömän hyvää,ja se näkyi ja kuului.

Kerjäsin että mua pantaisiin,ja ruiskittaisiin täyteen.

Mieheni kertoi että hänellä oli vaikeaa katsoa kun mulla oli tehnyt höpöä.

Kuitenkin halusi että jatketaan.

Vierailija
46/66 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymyksiä on monia, mahdotonta sanoa mistä juuri ap:n mies tykkäisi.

Itseä kiihottaa jostain syystä valtavasti, jos saan tyydyttää vaimon, mutta jään itse ilman. Vähän tällaista on vaimon kanssa parina viikonloppuna toiveestani kokeiltu eli pe-su vaimo saa suuseksiä ja dildoa niin paljon kuin haluaa. Minä sain pillua vasta sunnuntai-iltana, kun olin ensin viikonlopun keskittynyt vaimoon.

Erityisesti tykkään, jos vaimo määrätietoisesti käskee nuolemaan, painaa kädellään päätäni jalkoväliinsä, tulee kasvoille istumaan jne.

Lisäksi tykkäisin, jos olisi vielä pientä verbaalista jännitettä. Jos vaimo sanoisi vaikka että Sä et nyt ehtinyt mukaan, mut onneksi edes toinen meistä sai tai Jos olet kiltti poika ja nuolet kunnolla, saatat saada sunnuntaina muutakin kuin maistaa kielellä.

Viimeksi vaimo vähän latisti tunnelmaa, kun jossain vaiheessa kysyi että Ootko varma et sä et haluu? No haluanhan minä, sehän se idea on että kiima kasvaa koko viikonlopun ja viimein pääsee sunnuntaina laukeamaan (mutta vain jos on pitänyt vaimon tarpeeksi tyytyväisenä). Mut kiva oli silti leikkiä ja vaimo sanoi, että seuraavalla kerralla kun leikitään, on vähän vaativampi ja voi olla etten saa ollenkaan. Sitä odotellessa :-)

Vierailija
47/66 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä  oma  pienin  anaali-dildosi  mieheesi  voideltuna  ja  nopeasti ,  ettei  ehdi  vastustella !  Seisoo  varmasti  ja  riittävän  piittkäään .  KOKEILE !

Vierailija
48/66 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän 47:n kanssa aikalailla samanlaisia juttuja ja kiinnostuksen aiheita. Meillä jää yleensä yhteen päivään vain mutta esim. sunnuntai voi jo aamusta asti alkaa niin että rouvani komentaa aamupalan tekoon ja varusteena saa olla ainoastaan pikkanen t-paita. Asu pysyy samana iltaan asti ja palvelun pitää pelata moitteettomasti kun jotain halutaan. Päivän aikana en saa istua muualla kuin lattialla ja rouvaani en saa katsoa suoraan  kohti. Televisiot ja tietokoneet kielletty. Pääasia siis rouvan palvelu. Joskus pikkasen piiskaa jollei heti miellytä ( ja tahallaanhan järjestää tilanteen kyllä ). Rouvalle nuollaan/dildotellaan orgasmi parikertaa päivän mittaan, mutta alistetun saanti aina epävarmaa. Joskus antaa illan päätteksi. Ei todellakaan aina. 

Vierailija
49/66 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 myös tykkää 47:n ja ja 49:n kuvailemista jutuista. Meillä on ennen isompaa sessiota aina 4-5 päivää pienempää kurinpitoa alustukseksi, ja silloin miehen tehtävä on nimenomaan tyydyttää nainen ja jäädä itse täysin puutteeseen (ja toki tulla alistetuksi ja nöyryytetyksi samalla). Meillä on itse asiassa juuri nyt sellainen jakso. Toissapäivänä sain piiskaa ja jouduin toimimaan ihmisdildona (tyttiksen saatua orgasminsa mut vedettiin tylysti ulos ja sain jäädä kärvistelemään loppuillaksi). Eilen olin sidottuna sänkyyn ja jouduin nuolemaan pyllyä samalla kun hän tyydytti itsensä satisfyerillä. Tänään on luvassa lisää ja enemmän palvelusta, ja huomenna onkin sitten varsinainen piinapäivä mulle😁.

Vierailija
50/66 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/66 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vatsallaan kädet (ja silmät) sidottuina ja tyyny lantion alla, muna osoittaa alaspäin. Istun ensin selän päällä ja pussailen ja näykin kaulaa ja korvia, pikkuhiljaa eteinen alas, teen takapuolelle pientä läpsimistä, näykkimistä, nuolemista, pussailla. Meillä harrastetaan myös peppuseksiä mutta jos ei miehesi siitä pidä, härnää kuitenkin kielellä sisäreisiä ja välilihaa. Kun mies kiemurtelee ja voihkii hipaisuista, olen yleensä itsekin ihan läpimärkä. Sitten vihdoin alan kielellä kiusata koskemalla terskaa mutten ota kunnolla suihin. Miehen voi käskeä jossain vaiheessa polvilleen peppu pystyyn pää alhaalla ja jatkaa samaa.

Lopulta työnnyn sträppärillä ja runkkaan samalla kädellä hänet loppuun, mutta voit vain takaa nojata hänen takapuoleensa ja runkata kädellä. Alistamista se sitominen ja hänellä asento jossa takapuoli pystyssä on myös.

Vierailija
52/66 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran alistin käskemällä polvilleen sohvan selkänojaa vasten. Laitoin seksivaatteet päälle ja n. 30 cm:n strapon vyön. Annoin käteen liukuvoiteen jä käskin rasvaamaan pyllyreiän. Työnnyin takaapäin pyllyyn ja käskin runkata. Meni vain hetki kun mällit lensi. Alistetun pitää itse valmistella pyllynsä naitavaksi. Tässä tapauksessa joutui rasvaamaan itse.

Vierailija
53/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kertokaa kokemiksianne

Vierailija
54/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna pillua, pihtaan. Pidän seksikkäitä yöpukuja. Mies joutuu puutteessa runkkaamaan. Vihjailen ja kehun miespuolisia työkavereita. Muutama kerran vuodessa tyttöjen reissu lappiin. Kun pakkaan laitan miehen nähden seksikkäitä pikkuhousuja, sukkanauhaliivit ym. Otan yöpöydältä liukkaripurkin. Tiedän mieheni huomaavan tämän

Haluan apua siivoukseen. Laitan miehen ostoslistan kanssa kauppaan perjantaina ruuhkaaikaan. Kun tulen lapista asunnon oltava siivottu.

Kun mies itku kurkussa anelee pillua. Istun nojatuolissa jalat levällään ja nuoletan pillun.

Lopulta saa tuikata siemenet säälipilluun.

Mies on täysi nahjus ja täysin minun tossun alla. Nautin vallan tunteesta ja miesparka olostaan aisurina.

Vierailija
55/66 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verbaliikka. Toimii todella hyvin jos tietää mitä toinen haluaa - ja mitä EI halua.

Vierailija
56/66 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verbaliikka. Toimii todella hyvin jos tietää mitä toinen haluaa - ja mitä EI halua.

Tämä!

Vierailija
57/66 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Sanallinen alistaminen on ihan aa ja oo kaiken muun (piiskaamisen, miehen sträppärillä naimisen, ym.) ohessa. Meillä domma on varsin kekseliäs pitää yllä hyvää ja kiihottavaa läppää leikeissä. Totta kai sub-miehen pitää saada kuulla, kuinka surkea hän sängyssä, miten huonosti varustettu (olen jopa joutunut pyytämään anteeksi sitä, vaikka olen itse asiassa aika isokaluinen😆), ja erityisesti miten muut miehet ovat osanneet ja osaavat tyydyttää hänet paljon paremmin.

Hommaan kuuluu toki vastavuoroisuus: sub-miehen on nöyrästi myönnettävä kaikki, kiitettävä saamastaan opetuksesta ja rankaisusta, anottava kiltisti saavansa olla domman orja myös jatkossa, jne.

Kivaa ja nautinnollista roolileikkiä.

Vierailija
58/66 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää kun vaimo käskee olemaan selinmakuulla, hyväilee aivan räjähdyspisteeseen, lykkää orgasmia useamman kerran, ennen kuin antaa laueta.

Vierailija
59/66 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meillä on lievää alistamista. Vaimoni käskee minua joka kuun viimeisenä viikonloppuna pitämään naisen valkoisia alushousuja. Puikkoja t paitoja ja miesten juoksu trikoo housuja. Tarkkailee puntarilla painoani joka kuun viimeisenä viikonloppuna. Jos olen laihtunut hän on iloinen ja palkitsee.

Vierailija
60/66 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellät sitä tulemasta, sanot vaikka kesken seksin, että saat tulla vasta puolen tunnin päästä. Ja sanot missä ja miten.

Istut naamalle ja pidät hiuksista kiinni niin että tuntuu.

Itselle kelpaisi nämä. M53