Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat kirpparilta aina kun tulee vastaan (sopivaan hintaan)?

Vierailija
31.07.2023 |

Itsellä tuollainen on Tris-, Aalto- ja Kivi-tuikkukupit, tummemmissa väreissä. Minusta niihin on kiva talvisin laitella tuikkuja palamaan, muutama eri värinen ryhmään vaikka sohvapöydälle tai rivi takanreunalle, ovat nättejä. Ostan niitä mökille ja kotiin, ja hinnan pitää olla 5€ kieppeillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja keräilen kuin ap, lisänä myös Kastehelmet. Saa todella upeita asetelmia. Ja vaikka muovi on tuomittu, poltan lyhdyissä kirkkaita muovituikkuja. Niiden ansiosta lyhdyn väri pääsee oikeuksiinsa.

Vierailija
22/26 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita keittiövälineitä siitäkin huolimatta, että kotona ja kesämökillä - molemmissa - on välineitä kahden ravintolan tarpeisiin.

M 48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini-tuotteen siivousvälineitä olen ostellut, kun on kotoa muuttavia teinejä. Olen löytänyt mm. useamman mattopiiskan (halvimmillaan 0,50 euroa), lattiakuivaimia, ikkunakuivaimia, jatkovarren, sinipiian, kulmikkaan siivoussangon.

Olen myös ostellut teräksisiä mittoja, kun uudet ovat aika hinnakkaita.

Myöskin useita huonekaluja, esim. seinähyllyjä olen teineille ostellut tarpeen mukaan.

Ilmaislaatikoista olen ottanut miehelleni sopivaa "remonttivaatetta". Niistä ei viitsi mitään maksaa.

Vierailija
24/26 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa mitä tahansa, mikä miellyttää silmää. Kodin tekstiilejä, keramiikkaa, kirjoja, kasveja, lankoja, kankaita, leluja, vintagea.... Ostaisin vaatettakin jos olisi sopivaa kokoa. En ole edes jättisuuri, reilusti alle 100 kg, mutta eipä löydy mitään käyttökelpoista vaatetta.

Vierailija
25/26 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messinkisiä verhotankoja!

Vierailija
26/26 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille Finellin hyväkuntoisia emalikattiloita ja kulhoja. Arabian liekkisarjan vanhoja tarjoiluastioita, uunivuokia, uunilautasia ym. Sekä vanhoja teräksisiä tarjoiluastioita joissa kahvat on teak-puuta. 

Aivan ihania löytöjä olen tehnyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi