Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä talossa ei ole

Vierailija
31.07.2023 |

äänieristystä lainkaan ja vinksahtanut naapuri käyttää seikkaa ns. hyväkseen.
Raukka ei tajua miten sairas on.
Esim. eilen sen puhelin soi, hälytysääni todella kovalla, ja kun soiminen loppui heti välittömästi alkoi kuulua kovaääninen puhe jossa pilkattiin minua. Siis, pitäskö nyt ajatella, että joku tosiaan sille soitti eikä se toinen saanut mitään sanottua edes, vaan tuo aloitti heti naapurinsa haukkumisen.
Toinen mitä se tekee on, että se on asuntonsa oven takana ja hölisee omituisuuksia sieltä kun olen rappukäytävässä. Viime viikolla yks ilta se sönkötti jotain ruskeiden reikien täyttämisestä.

Kahekeitten keskellä. Ai niin, toi tyyppi on kouluttautunut terveydenhuollon sihteeriksi. Luojan kiitos, jostain syystä sitä ei ole niihin hommiin palkattu!!!!!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trolli sai huomionsa melko asiallisella tarinalla tällä kertaa. Voisi olla tottakin. Viime yönä mulla oli parvekkeen ovi auki ja kuulin jonkun naisen puhetta eli joku oli parvekkeella höpisemässä itsekseen, kun ei se mikään puhelu ollut. 

Vierailija
2/2 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No trolli sai huomionsa melko asiallisella tarinalla tällä kertaa. Voisi olla tottakin. Viime yönä mulla oli parvekkeen ovi auki ja kuulin jonkun naisen puhetta eli joku oli parvekkeella höpisemässä itsekseen, kun ei se mikään puhelu ollut. 

Vai trolli. Vai trolli.

Tässä ei ole kyse siitä, että olis parvekkeen ovi tai ikkuna avoinna ja sitä kautta kuuluisi naapuriparvekkeella puhutut asiat. Ei, vaan tässä on kyse siitä, että ihan siis tahallisesti eukko tulee sönköttämään haukkumisiaan ja älyttömyyksiään seinän viereen ja ne sönkötykset ovat hänen konstinsa nostaa omanarvontuntoaan. Kyseessä kun on lapsen asteelle jäänyt ihminen, joka on ikuinen koulukiusaaja! Tyyppi, jonka elämä on ollut todella helppoa ja on edelleen helppoa. Sen ihmisen ei ole koskaan tarvinnut huolehtia mistään asioista, aina on ollut aikuisenakin ukko joka kustantaa ja huolehtii. Ei tarvitse maksaa asumisestaan, ei nyt eikä aiemmin, nuorempana teki mukuloita ja hoiti ne, sitten kun  mukulat pärjää omillaan niin ukon kanssa tuli bänks, mut ei hätää uusi ukko löytyi heti, ja nyt ei oo mukuloitakaan huolena tai haittana. 

helppoo, ja silti tekee pilkkaa toisista ihmisistä!

Rasittava. Ja se tässä vielä, että sillä on sen ukkonsa kanssa sitä seurapiiriä, joten... se levittelee niitä pilkkapuheitaan ympäriinsä... ja se syy miksi tekee noin on, että se on se konsti jolla se pätee ja saa itselleen arvoa!

Sairasta!

Eikä sille tyypille voi edes sanoa, että etköhän jo lopeta. Siitä ei ole mitään tehoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme