Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laura, 19, leimattiin armeijassa tupap^^uksi kertoo nyt, millainen paikka armeija on naiselle

Vierailija
31.07.2023 |

Nimittelyn lisäksi keskustelussa puitiin muun muassa sitä, onko Laura armeijassa vain siksi, että voisi postata sieltä videoita sosiaaliseen mediaan.

Miespuoliset palvelua suorittavat postaavat tiktokkeja ja kuvia someen, eikä kukaan sano siitä mitään. Kun minä postaan esimerkiksi palvelusvaatteissa jotain sosiaaliseen mediaan, siitä tulee sanomista.

Se tuntuu pahalta ja epäreilulta, Laura sanoo.

Laura ei itse ollut viestiryhmässä, vaan asiaton viestittely ja tupapi^**ksi haukkuminen selvisivät, kun Laura kuuli asiasta kaveriltaan. Laura vei asian heti eteenpäin, ja armeijan henkilökunta otti asian vakavasti.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009749178.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä?

Vierailija
2/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin armeijan 10 vuotta sit ja mä en ymmärrä 2 asiaa

- Silloku mä olin armeijassa ni kuvaaminen koko kasarmialueella oli rangaistava teko mistä voi joutua sotilasoikeuteen

-Mitä ihmettä naiset ja miehet tekee samassa tuvassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miksi naiset lähtevät vapaaehtoisesti idioottien sekaan. Armeijassa ei voi odottaa sen asiallisempaa käytöstä kuin yläkoulussa, koska rima on niin matalalla.

Vierailija
4/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Silloku mä olin armeijassa ni kuvaaminen koko kasarmialueella oli rangaistava teko mistä voi joutua sotilasoikeuteen

Kävin armeijan 18v sitten, enkä ole koskaan kuullutkaan mistään kuvauskielloista. M40

Vierailija
5/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen niillä oli oma tupa, mutta kai woke määräsi että pitää olla sekatuvat...

Vierailija
6/6 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija ei ole herkkähipiäisten loukkaantujien paikka. Nyt on tyttö mennyt ihan väärään paikkaan. Huumori on intissä ronskia ja sitä kokee jokainen.

Some itkijöiden paikka ei todellakaan.

Nämä some poseerajat taas luultavasti yleistyvät armeijassa kun pääsimme naton turvaan ja riski joutua oikeasti taisteluihin pieneni. Noitahan pakeni yhdessä vaiheessa botoksit suorana siviilin kun näytti että kohta voi alkaa ylimääräiset sotaharjoitukset mitkä enteilee tositoimia.