Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko että sosiaalidemokraatit koskaan enää pääsee hallituksen johtoon ! ?

Vierailija
30.07.2023 |

Minä en ! Ovat munanneet jo aivan liikaakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus kun suututtaa kaikki muut paitsi rikkaat niin seuraavissa vaaleissa SDP on taas selvä ykkönen.

Vierailija
2/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe ainakaan muutaman vaalikauden pituisessa jaksossa demareita tai muutakaan vasemmistoa hallituksessa ollenkaan, pääministeriasemasta nyt puhumattakaan. Vasemmisto on tiedostanut tämän ja juuri siksi median raivoisa kampanja yrittää kampittaa hallitusta viikosta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko lailla varma että seuraavan 30 vuoden aikana pääministeripuolueena tullaan näkemään niin Kokoomus, Keskusta kuin Demaritkin. Mahdollisesti myös Perussuomalaiset, mutta välttämättä edes vaalien voittaminen ei heille takaa tuota asemaa.

Vierailija
4/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, demarit tulevat olemaan hallituksessa seuraavalla vaalikaudella. Näin tämä aina menee. Lue vähäb poliittista lähihistoriaa. Kokoomus ja perussuomalaiset sotkevat heikompien sosiaaliturvan ja omien äänestäjiensä vanhempien ja lasten asiat ja sitten äänestetään taas demareja. Jne. 

Vierailija
5/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin viisikko hallinnon aikana oli käytännössä valtava korruptio koko kauden 2020-2023, suomalaisten rahoja jaettiin valtavasti etenkin hyvä-veli-sisko-kerholle kotimaassa ja ulkomailla ja saatiin samalla sitten omat bonukset tästä välistä... ei ole enää tarvetta palata hallintoon kun köyhdyttäminen on jo tehty...

Vierailija
6/6 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Pääsevät, koskaan on pitkä aika.