Nyt on kyllä sellanen vitsi että huh huh. Mies pärjää muka ilman seksiä?!
Meillä on paha kriisi päällä suhteessa. Harkitsen eroa mm. valehtelun, luottamuspulan takia. Totesin yhden keskustelun aikana miehelle että hän varmaan ymmärtää että seksiä en kykene enää harrastamaan. Että voi olla etten enää koskaan tee mitään seksiin liittyvää hänen kanssaan. Vaikka jos jostain syystä pystyisin liittoa jatkamaankin niin pelkkä ajatuskin saa minut huonovointiseksi. En tiedä kuinka kauan pitäisi aikaa kulua jotta ajatukset muuttuisivat.
Mies totesi ihan pokkana että ei se mitään haittaa. Eihän seksi niin tärkeää ole. Hän voi itsensä hoidella jos nyt ylipäänsä alkaisi tehdä mieli. Hän pystyy olemaan minun kanssani yhdessä vaikka emme mitään sellaista enää tekisi?!!
Tätä en kyllä ikinä tule uskomaan! Miksi tuollaista sontaa edes kehtaa ääneen sanoa? Miehelle on ollut aina seksi tärkeää. Vaikka lähestyykin iältään viittäkymmentä niin mitään ongelmia alapäässä ei ole ollut. Jos vain suostuisin niin seksiä olisi joka päivä ja vaikka useasti. Että nyt meni kyllä miehen valehtelu jo ihan uudelle tasolle.
Kommentit (22)
Ex vaimo änkesi asuntooni väkisin asumaan, kun ei pärjää yksin. Hän on minun kotieläimenä. Rahaton, työtön, ei osaa suomen kieltä. Llaitetaan omat ruuat ja nukutaan ei huoneissa. Näillä mennään siihen saakka, kunnes olen kuollut.
Minä olen pärjännyt koko elämäni ilman seksiä. Ei se ole vaikeaa.