ahdistusoireet ???
millaisia siis ovat ahdistusoireet?
ovatko ihan fyysisiäkin,konkreettisia....?
en oikein tiedä mikä on ,enkä tiedä mistä etsiä apuakaan,vaiko ihan vain fyysistä vaivaa,toki paljon työtä ja miettittäviä asioita isossa perheessä.
myös suurin osa selkänikamista pois paikoiltaan,voisikohan se saada kokonaisvaltaisesti niin kurjan ja huonon olon itselle.
kiitos asiallisista vastauksista
Kommentit (11)
tai en varmasti osannut muotoilla kysymystäni oikein.... millaisin oirein siis voisi alkaa ahdistus ym,saisiko netistä esim tietoa aiheesta?
tuntuu vaan että kurkkua välillä niinkuin kuristaa ja hengitus on " hankalaa" .... vaikka on kotona
siis tuntui hengenahdistusta ja lisäksi semmosta yleistä vapinaa, palelua ja hikoilua, joka määriteltiin paniikkikohtauksiksi. Elämäntilanteen muututtua ( väkivaltaisen suhteen loputtua ) oireet hävisi ja nykyään erilaisena stressioireena puhjennut migreeni eli pänäsärky, oksentelu ja huimaus. Siis kyllä ahdistus todellakin oireilee myös fyysisesti.
Mulla yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Kyllä tuo hengityksen vaikeus on yksi ahdistuksen oire. Toisaalta jos sulla on selkänikamia pois paikoiltaan (miten voi olla) luulis että sekin voi vaikuttaa.
Sekava pointtini on, että kyllä varmasti pystyy erottamaan ahdistaako vai onko kyse fyysisestä ongelmasta.
kuulehan 5 kerrotko jotain muutakin jos nikamavaivakin yhteinen.....
itseasiassa kerron tarkemmin itsestäni,,,,,, oikeaa syytä varmaan löytyy olen ison perheen äiti,monta lasta,selkä huonossa kunnossa samoin tosiaan nikamat,käsivaivaa ollut yli 2 vuotta kantamisesta luulisin..
paljon työtä,huolia,ehkä stressiäkin,vaikka asiat ovat hyvin ja olen onnellinen,
jotenkin vaan joskus itkettää,on paha mieli,ahdistaa,tuntuu ottavan henkeen ym,,,,
mietin että oavtko todellisia vaivoja johtuen selästä ja nikamsita vai ovatko sydänvaivoja vai onko vaiva korvien välissä......
ap
Nyttemmin voin ihan hyvin, mutta silloin kun mulla oli tuo tauti pahimmillaan, ahdisti ihan koko ajan, aamusta iltaan. Nyt olen tosi hyvässä kunnossa. Silti jos tulee joku vaikka kamala riita miehen kanssa, saattaa käydä juuri niin kuin kuvaat eli tuntuu että on vaikea hengittää, astmamainen olo. Eli kyllä se hyvin voi olla ahdistustakin se rinnan ahdistaminen. Kyllä sun nyt joka tapauksessa pitäis saada vähän levätä. Eihän mitkään selkänikamat selitä itkuisuutta ja pahaa mieltä. Toisin sanoen viis siitä mistä hengenahdistus johtuu.
Ettei vain olisi ihan nikamalukkoja?
ovat siis..... ja monta...
taas ensi tiistaina uusi aika käsittelyyn
kankkuselta,vapisee ja hermostuttaa ja olo on kamala TUTISUTTAA
Tilaa aika lääkäriin. Jos olet ap.
oksettavaa oloa, päänsärkyä, vatsakipua, sydämen tykytystä, huimausta, hiusten lähtöä jne.