Saimme kutsun ystäväpariskunnan luokse, ajatuksena grillata ja pelailla lautapelejä. Kun sitten saavuimme kylään, talon emäntä olikin lähtenyt ystäviensä kanssa terassille. Olin pöyristynyt tästä, mutta mieheni ja hänen miehensä eivät tuntuneet olevan
Saimme kutsun ystäväpariskunnan luokse, ajatuksena grillata ja pelailla lautapelejä. Kun sitten saavuimme kylään, talon emäntä olikin lähtenyt ystäviensä kanssa terassille. Olin pöyristynyt tästä, mutta mieheni ja hänen miehensä eivät tuntuneet olevan moksiskaan. Tuumasi vain ollaan kolmestaan. Minä pahoitin tästä kyllä mieleni, eikä toiste huvita sinne mennä. Mietin myös että olenko loukannut talon emäntää jotenkin ettei hän vain halunnut olla kanssani. Olen mielestäni ihan seurallinen ja ystävällinen ihminen. :(
Kommentit (30)
Eikö sinua haittaa,että miehelläsi on suhde miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo niin ketkä on sopineet siitä vierailusta? Jos miehet niin naiselta ei ole kysytty?
Sanamuoto "saimme kutsun" kuulostaa epämääräiseltä. Siis kuka esitti kutsun tulla kylään juuri silloin? Toivottavasti edes kutsuja itse oli paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kai harrastitte kolmen kimppaa?
No ei harrastettu, tällä kertaa.
Minulle olisi entinen ystävä pariskunta. Yhteydenpito loppuisi välittömästi. Ihmiset kohtelevat toisia nykyään huonosti.
Miehet sopineet keskenään vierailusta, mies odotti että nainen loihtisi tarjottavat, jne. Lähtisin baariin minäkin.
Todennäköisesti miehesi kaveri on kutsunut miehesi grillaamaan, koska kaverin puoliso poissa kotoa.
Jossain kohtaa on mennyt tiedotus pieleen ja sinäkin olet lähtenyt mukaan.
Hyvä ystäväni oli kutsunut minut lasteni kanssa katsomaan hänen ja miehensä uutta taloa ja viettämään kesäpäivää maalla. Oli sovittu että mennään yhdeltä. Ensin ystävä soitti ja pyysi tulemaan vasta kahdelta. No mentiin sitten kahdelta. Tunnelma talossa oli jäätävä ja ahdistunutta ilmaa olisi voinut veitsellä leikata. Ystävä käyttäytyi jäykästi eikä miestä paljon näkynyt. No, nautittiin lähes puhumattomana kahvit ja ystäväni leipoma mustikkapiirakka ja lähdettiin aika pian pois kummastuneina oudosta tilanteesta. Vuosien jälkeen, kun ystäväni oli jo tästä miehestä eronnut, kertoi, että mies oli silloin riidan jälkeen saanut järjettömän raivarin ennen tuloamme ja sanonut että tännehän ei ketään tule. Ystäväni oli vaikeassa tilanteessa, kun oli jo kutsunut meidät eikä kehdannut perua. Mies osoittautui pian väkivaltaiseksi narsistiksi, josta ystäväni lopulta pääsi eroon monen pahoinpitelyn jälkeen.
Juu, mies kutsunut kysymättä vaimolta. Näitä sattuu.
Mies voi mennä käymään vanhemmilleen jos haluaa saada kaksi ihmistä pettymään samaan aikaan.