Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä ei viestiä koko päivänä

Vierailija
29.07.2023 |

En ole kuullut hänestä koko päivänä. Meillä oli alkuviikosta riitaa, mutta sovittiin eilen. Tänään ei viestin viestiä. En laittanut, koska olin mielestäni eilen aktiivisempi osapuoli.

Etäsuhteessa elävät (vähän kypsemmät parit kuten me), oletteko koskaan koko päivää puhumatta?

Mitä vastata miehelle huomenna, kun hän toivon mukaan laittaa jotain. En halua kuulostaa loukkaantuneelta, mutta tuoda ilmi pettymyksen.

Kiitos

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden päivän viestitauko ahdistaa niin on kylä vestiriippuvainen.

Jos mies on kaveriensa kanssa niin ehkä laittaa illalla viestiä. Tai huomenna. Odota rauhassa.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kun ollaan tyttöporukalla ja jotkut laittavat jatkuvasti viestejä ja kyttäävät puhelintaan onko tullut vastausviestejä.

Onneksi en seurustele nykyään jos se on tuollaista hermopeliä.

Viestit ovat kivoja, mutta ei niistä pakkopullaa pidä tulla.

Vierailija
22/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että teillä oli eilen niin aktiivista viestittelyä, että mies ajattelee tämän päivän pitää hiukan huokaisua.

Kun on kavereidensakin kanssa. Ehkä nyt ajattelee, että asiat tulivat selvitettyä. Ja kaikki on nyt ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mitähän se ny miettii se mies, voi jukra ....laittaakohan se viestiä huomenna...mitähän jos se laittaa niin mitä mää vastaan...tai laitanks mää viestiä ja millasen mää laitan, jossei se enää laita mullle viestiä....

Vierailija
24/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla etäsuhde ja riitaa tulee viestittelystä. Joko en viestittele tarpeeksi tai viesteissä on väärä sisältö. Saan olla varpaillani koko ajan. Viestittely on välillä kuin miinoja väistelisi, koskaan ei tiedä milloin räjähtää ja sitten alkaa syyttely ja sitten mykkäkoulu. Mä olen välillä henkisesti loppu tän ihmisen kanssa. Mulla pitäisi olla huomio koko ajan hänessä, muuten syyttää, että kaikki muu on tärkeämpää kuin hän. Nytkin ollaan hiljaisuudessa. Mä oon muutaman viestin laittanut sovintomaisesti. Mutta kohta en jaksa enää tätä. Tässä vaan vertaistukea Ap, itse olen yhtä ihmeessä kuin sä.

Vierailija
25/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa taas kerran 🤣🤣🤣

Vierailija
26/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, täälläkin nyt kun on loma aika niin annetaan toisillemme hieman tilaa, ei tarvii olla toisen kanssa kimpussa koko ajan. Voi mennä parikin päivää että jotain viisi sanaa vaihdettu vaikka ei mitään riitaa ollut.

Vierailija
27/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhden päivän viestitauko ahdistaa niin on kylä vestiriippuvainen.

Jos mies on kaveriensa kanssa niin ehkä laittaa illalla viestiä. Tai huomenna. Odota rauhassa.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kun ollaan tyttöporukalla ja jotkut laittavat jatkuvasti viestejä ja kyttäävät puhelintaan onko tullut vastausviestejä.

Onneksi en seurustele nykyään jos se on tuollaista hermopeliä.

Viestit ovat kivoja, mutta ei niistä pakkopullaa pidä tulla."

Olimme naisporukka viettämässä iltaa. Yhden muijan känny piippasi tai soi valehtelematta 10 minsan välein tyyliin: on ikävä....piip....onks teillä kivaa....voinks mä soittaa...

Lopulta käskettiin sen pyytää se ukko mukaan bileisiin jos on noin kova eroahdistus.

Ukko tuli. Bailas meidän naisten kanssa, vähä outoa mutta noh mikäs siinä.

Vierailija
28/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua naurattaa nää vastaukset😀

Vierailija
29/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä juttelemme joka päivä jotain, edes huomenet tai hyvät yöt. Mies on kavereidensa kanssa kylläkin tänään. Jos hän on hiljaisempi, silloin tavallisesti oikeasti on ollut kiireinen. Mutta olen ahdistunut. Mies on vajaa nelikymppinen, minä kolmekymppinen

Ap

Naiset joskus puhuvat ja viestittelevät vähän turhan tiheästi. Annat pikkuisen tilaa, niin kyllä se siitä. En osaa sanoa muista miehistä, mutta itsellä on ainakin joskus vain pakko päästä päiväksi jäsentelemään ajatuksiaan ihan yksin.

Vierailija
30/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio laittaa enää viestiä, koska menen aikaisin nukkumaan. Lisäksi haluan antaa hänelle tilaa, kun on kavereidensa kanssa, eikä sanojensa mukaan katso silloin puhelinta. 

Ja epäilijöille: olemme olleet vuosia yhdessä. Olen riitatilanteiden jälkeen yleensä epävarma ja pohdin tällaisia asioita. Minulla on paljon traumoja, jotka vaikuttanevat siihen, millainen olen. Lapselliseksi en kuitenkaan koe itseäni.

Ap

Oletko kertonut tästä kumppanillesi? Epävarmuuksistasi? Jos olet, onhan se silloin häneltä ajattelematonta jättää sinut riidan jälkeen yksin. Ei ainakaan kovin huomaavainen yksilö kyseessä. Saatko suhteelta muuten sen mitä tarvitset?

Kyllä suhde loppuu lyhyeen, jos toisen pitää alkaa miettiä omaa käytöstään toisen entisten kokemusten takia. Parempi vaan, että kumpikin on omana itsenään ja katsovat sitten sopivatko yhteen, mutta ei tule mitään jos heti alussa pitää alkaa olla varpailla, että mistä se toinen nyt traumatisoituu taas. 

Vierailija
31/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on itsevarmaa porukkaa

Vierailija
32/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olemme puhumatta päivän. Soitetaan lähes joka päivä. Ehkä 1-2 päivää kuukaudessa on sellaisia ettei soiteta.

Ihan outo ajatus, että miehen pitäisi viestitellä siksi, että sinä olet eilen ollut aktiivisempi.

Vierailija
33/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tilanteen. Olen itsekin odotellut viestiä, ja joskus vastausta kysymykseeni ihan hlvtin kauan. Se on inhottavaa mutta on vaikeaa olla välittämättä silloin kun on epävarma siitä missä mennään. Eri asia jos suhde on vakaalla pohjalla, silloin ei pienen riidan pitäisi vaikuttaa. Miehet eivät aina osaa ajatella että naiselle on tärkeää saada vastaus mielellään samana päivänä, eivät edes ne tervepäiset tyypit.

Vierailija
34/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En laittanut, koska olin mielestäni eilen aktiivisempi osapuoli."

Tätä kutsutaan englanniksi mind game, joka on merkki toksisesta suhteesta. Laita viestiä äläkä laske kenen vuoro. Ongelma tulee jos molemmat jää tähän samaan moodiin ettei laita viestiä kun odottaa toisen laittavan ensin. Ja viikon jälkeen hyvin alkanut suhde on ohi.

Tuota mietin heti kuin luin ap:n tekstin, että jaha, tämä vaihe alkanut kun aletaan pelailla kuka vastaa missä ajassa johonkin ja vastaako lainkaan. Pidetään eräänlaista mykkäkoulua teknologisten välineiden avulla koska ei asuta tai olla samassa tilassa. Saman ihmisen kanssa saa sitten elää tuota ihan oikeastikin kun asutaan saman katon alla. Se on toisen kouluttamista, että et sinä minulle niin paljon merkitse kuin luulet ja pärjään ilman sinua aivan mainiosti, ole vaikka kuollut niin ihan sama. Ero tulee jossain vaiheessa leikkiä.

Vierailija
35/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla etäsuhde ja riitaa tulee viestittelystä. Joko en viestittele tarpeeksi tai viesteissä on väärä sisältö. Saan olla varpaillani koko ajan. Viestittely on välillä kuin miinoja väistelisi, koskaan ei tiedä milloin räjähtää ja sitten alkaa syyttely ja sitten mykkäkoulu. Mä olen välillä henkisesti loppu tän ihmisen kanssa. Mulla pitäisi olla huomio koko ajan hänessä, muuten syyttää, että kaikki muu on tärkeämpää kuin hän. Nytkin ollaan hiljaisuudessa. Mä oon muutaman viestin laittanut sovintomaisesti. Mutta kohta en jaksa enää tätä. Tässä vaan vertaistukea Ap, itse olen yhtä ihmeessä kuin sä.

Jätä se luonnevikainen. Tinderistä löytyy ihan samanlainen seko jos alat kaivata uusintaa.

Vierailija
36/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täältä kannata neuvoa kysyä.

Niin v-mäisiä akkoja kommentoimassa.

Kysy ennemmin vaikka s24:n parisuhdepalstalta.

Vierailija
37/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio laittaa enää viestiä, koska menen aikaisin nukkumaan. Lisäksi haluan antaa hänelle tilaa, kun on kavereidensa kanssa, eikä sanojensa mukaan katso silloin puhelinta. 

Ja epäilijöille: olemme olleet vuosia yhdessä. Olen riitatilanteiden jälkeen yleensä epävarma ja pohdin tällaisia asioita. Minulla on paljon traumoja, jotka vaikuttanevat siihen, millainen olen. Lapselliseksi en kuitenkaan koe itseäni.

Ap

Oletko kertonut tästä kumppanillesi? Epävarmuuksistasi? Jos olet, onhan se silloin häneltä ajattelematonta jättää sinut riidan jälkeen yksin. Ei ainakaan kovin huomaavainen yksilö kyseessä. Saatko suhteelta muuten sen mitä tarvitset?

Kyllä suhde loppuu lyhyeen, jos toisen pitää alkaa miettiä omaa käytöstään toisen entisten kokemusten takia. Parempi vaan, että kumpikin on omana itsenään ja katsovat sitten sopivatko yhteen, mutta ei tule mitään jos heti alussa pitää alkaa olla varpailla, että mistä se toinen nyt traumatisoituu taas. 

Useimmilla meistä on menneisyys joka vaikuttaa siihen minkälaisia me ollaan. Osa meistä on jopa viallisia ja epätäydellisiä. Silti me yritetään saada parisuhteet toimimaan. Se vaatii avointa keskusteluyhteyttä ja halua ymmärtää sitä toista ihmistä. Sen että haluaa sillä toisella olevan hyvä olla. Jos kumppani tekee olon useammin huonoksi kuin hyväksi, se ei varmasti ole oikea. Mutta aika epäterve on myös ajatus että se kumppani on lähtökohtaisesti täydellinen ja käyttäytyy kuin ajatus.

Vierailija
38/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En laittanut, koska olin mielestäni eilen aktiivisempi osapuoli."

Tätä kutsutaan englanniksi mind game, joka on merkki toksisesta suhteesta. Laita viestiä äläkä laske kenen vuoro. Ongelma tulee jos molemmat jää tähän samaan moodiin ettei laita viestiä kun odottaa toisen laittavan ensin. Ja viikon jälkeen hyvin alkanut suhde on ohi.

Tuota mietin heti kuin luin ap:n tekstin, että jaha, tämä vaihe alkanut kun aletaan pelailla kuka vastaa missä ajassa johonkin ja vastaako lainkaan. Pidetään eräänlaista mykkäkoulua teknologisten välineiden avulla koska ei asuta tai olla samassa tilassa. Saman ihmisen kanssa saa sitten elää tuota ihan oikeastikin kun asutaan saman katon alla. Se on toisen kouluttamista, että et sinä minulle niin paljon merkitse kuin luulet ja pärjään ilman sinua aivan mainiosti, ole vaikka kuollut niin ihan sama. Ero tulee jossain vaiheessa leikkiä.

Eikä tule. Keittiöpsykologiaa. Meillä on välillä tuollaista, eikä aikomustakaan erota.

Vierailija
39/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kärsit itse enemmän odottamisesta kuin siitä, että aloittaisit itse keskustelun.

2. Jos suhde on muuten hyvä, niin ei sillä väliä, vaikka sinä olisit keskustelun aloittaja useammin.

3. Jos epäsuhta häiritsee, sano siitä, mitä mieheltä odotat.

4. Viesteillä tulee helposti väärinkäsityksiä, joten soita.

Vierailija
40/42 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on tyytynyt tänään omaan käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän