Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voih. Hartain joululahjatoiveeni olisi ollut vauva. :´(

Vierailija
15.12.2006 |

Nyyh! Kyllä tuntuu kurjalta kun se vauva ei sitten tulekaan.

Oli tosi kamala kattoa eilen Lostia kun ne yhdet saivat " ihme" raskauden. Tulispa meillekin se ihme...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sama tilanne viime jouluna ja myöskin sitä edellisenä. nyt ollaan hoitotauolla(ilman hoitoja ei onnistuta). pitää vain toivoa ja luottaa siihen,että ehkä ensi jouluna olemme molemmat raskaina :o)

ikävästä tilanteesta huolimatta yritä nauttia joulusta tänäkin vuonna!

Vierailija
2/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut meillekään positiivistä testiä joululahjaksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisi mennyt hyvin, meillä olisi nyt 10kk ikäinen vauva esikoisen lisäksi. Mutta eipä ole, ei ole joulua nelistään tänäkään vuonna.

Ja jos kaikki olisi mennyt hyvin, niin minulla olisi tänä jouluna iso vauvamaha. Mutta eipä ole sitäkään.

Eli minunkaan hartain joululahja toive ei toteutunut viime vuonna eikä liemmin tänäkään vuonna :-(

Vierailija
4/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haleja sulle, älä luovu toivosta!

Vierailija
5/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi menkat :(

Vierailija
6/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös piti kertoa raskaudesta läheisille jouluna, mutta kesken meni jo toisen kerran. Eipä juuri joulufiilistä ole.

Viime jouluna piti olla jo raskaus hyvällä mallillaan, mutta kesken meni. Ja ajattelin silloin, että ensi vuonna sitten, mutta huonosti kävi nytkin. Nyt en viitsi edes toivoa enää. Pitää nyt ensin selvitä tästä.

Vierailija
7/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vähän tietää miltä susta tuntuu :-(

Voimia sulle!

T.5

Vierailija
8/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sua voi oikein lohduttaakaan millään. *Halaa kuitenkin*

Vierailija
9/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidnappasi Sunin hetkeksi..älä sitä kadehdi ap..

Vierailija
10/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... pieni sai sun veljesi enkeleiden maasta.. Pitäisi nyt olla mulla iso maha ja raskaus lopuillaan mutta ei tullutkaan isoveljeä esikoisesta. Syksyllä meni kesken. Tänä jouluna olen itkenyt joka kerta tuon laulun kuullessani. Tsemppiä kaikille joilla mieli on haikea ja surullinen!

Vierailija
11/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän ne othersit Sunia siepanneet, vaan Charlie?!

Ap:lle pahoittelut, toivottavasti pian onnistuisi...

Vierailija
12/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten pitäisi alkaa jouluaattona. Viime jouluna olin raskaana mutta lapsi menehtyi.

Toivon teille kaikille oikein rauhaisaa joulua ja jaksetaan vielä yrittää, vaikka ei noita joka kuukautisia pettymyksiä kovin kauaa jaksaisi.

Vierailija
13/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän teille peukkuja ja halusin vain kertoa, että meillä oli myös sama tilanne, milloin tuli taas uusi joulu, syntymäpäivä, juhannus ilmas sitä lasta. Olin epätoivoinen ja melkein jo tyydyin kohtalooni. Kunnes sitten tuli joulu, jolloin olinkin raskaana ja juhannus, jolloin meillä oli kotona vastasyntynyt! Uskokaa tulevaan! Yrittäkää pysyä positiivisina!