Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sateinen päivä - mitä tehdä

Vierailija
29.07.2023 |

En keksi mitään. Ulos haluisin muttei ole kunnon sadevarusteita.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin ruokaa ja luen kirjaa partsilla. Kiva kuunnella sadetta ja olla kuivassa.

Vierailija
2/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siivonneet koko päivän. Miehellä loppuu loma enkä halua että kaikki jää taas minun kontolleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tyhjentää ja siivota vaatekaappeja syksyä varten. Tehdä inventaario, tarvitseeko ostaa jotain uutta, korjata entisiä tai poistaa rikkinäisiä korjaamiskelvottomia käytöstä.

Mutta lähden ulos, kun sade lakkaa.

Vierailija
4/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitin just äsken. Kohta ehkä pyyhin pölyjä. Sitten kun on siistiä on kiva laittaa syyskoristeita esille.

Vierailija
5/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tunnustelevaa liikkumista asunnossa. Aisti. Jos tulee vastaan pieni kohde jota järjestellä, se voi olla kivaa. Entä video, kirja, lepo. Lähikauppa tai jälkiruoka.

Vierailija
6/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tyhjentää ja siivota vaatekaappeja syksyä varten. Tehdä inventaario, tarvitseeko ostaa jotain uutta, korjata entisiä tai poistaa rikkinäisiä korjaamiskelvottomia käytöstä.

Ei sade lopu tänään. Sataa vaan enemmän iltaa kohden.

Vierailija
7/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lenkillä sateella. Ei se vesi sinua vahingoita.

Vierailija
8/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon sadekamppeet, niin seuraavana sateisena päivänä pääset ulos. Se olisi itsellekin aika hyvä idea...

Vierailija
9/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silitin just äsken. Kohta ehkä pyyhin pölyjä. Sitten kun on siistiä on kiva laittaa syyskoristeita esille.

En ole koskaan ajatellut kunnolla että syksylläkin voi olla koristeita. Vaikka sisustusvideoita tullut katsottua. Hyvä idea yleensä, jos keksii mitä. t. eri

Vierailija
10/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on kyllä ihan kesäkuukausi. Ei syksy ala vielä pitkään aikaan.

Vierailija
11/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen tyytyväisenä ikkunasta vastaistutettuja kasveja ja mietin miten ei tarvitse ainakaan tänään itse kantaa vettä. Toisaalta mietin miten kohta joutuu ruohoa taas leikkaamaan. Suo siellä, vetelä täällä...

Vierailija
12/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 5km kävelylenkki tuli tehtyä.Välillä satoi vettä aivan kaatamalla.

Vierailija
13/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sade lopu tänään. Sataa vaan enemmän iltaa kohden.

Tuohan on paikkakuntakohtaista. Joillakin ei sada ollenkaan, joillakin sataa kaatamalla tai vähän.

Vierailija
14/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yleensä sade haittaa, mutta nykyään olen jotenkin heti ihan koomassa jos ei näy aurinkoa ja sinistä taivasta. Tänäänkin kitannut parin tunnin välein kahvia jos vaikka virkistyisi, vaikka nukuin yöllä ihan hyvin. Onkohan joku ikäjuttu? Kiva talvi taas tulossa.

Vierailija
15/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani odottelin sateen loppua, mutta sitten riitti, halusin ulos, halusin happea. Ihan uskomattoman ihana oli metsässä kävely sateella! Suosittelen kaikille. Nyt virkistäytynein mielin kaappeja siivoamaan ja sen jälkeen käpertyminen peiton alle kirjan kanssa.

Vierailija
16/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ajatellut kunnolla että syksylläkin voi olla koristeita. Vaikka sisustusvideoita tullut katsottua. Hyvä idea yleensä, jos keksii mitä. t. eri

Kausivalot ja syksyisen värikkäitä tekstiilejä ja maljakoita, joihin laittaa värikkäitä puunoksia tai syksyn kukkia tms.

-eri

Vierailija
17/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi sellaisia sadevarusteita että ulkona olisi miellyttävä olla. Millasia teillä on?

On mulla sadetakkia, sadeviittaa, saappaita, varjoja jne mutta kastun aina tai vähintäänkin tulee kylmä.

Vierailija
18/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella ei voi tehdä kuin kahta asiaa ja huor*t eivät pidä kortinpeluusta.

Henry Miller

Hiljaiseloa Clichyssä

Vierailija
19/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikani odottelin sateen loppua, mutta sitten riitti, halusin ulos, halusin happea. Ihan uskomattoman ihana oli metsässä kävely sateella! Suosittelen kaikille. Nyt virkistäytynein mielin kaappeja siivoamaan ja sen jälkeen käpertyminen peiton alle kirjan kanssa.

Lähtisin, jos olisi vettä kestävät kengät, siis muut kuin saappaat. Saappaat on liukkaat ja eteneminen hidasta.

Vierailija
20/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi