Pöyristyin. Kotipizza on nykyisin melkoisen arvokasta!
Normaali pizza kolmella täytteellä, yksi dippi ja hanajuoma. 20e! Ei ole köyhän ruokaa enää.
Kommentit (83)
Miksi pizzan mukaan ostetaan dippi?
Ei ole koskaan ollutkaan köyhän ruoka, köyhä tekee itse ruokansa eikä oleta että juku tarjoilee ne nenän eteen
Vierailija kirjoitti:
Dippi?
Sipsejä varten
On. Kokokin pienentynyt suuresti. En ole aikoihin käynyt.
Kuivaa, mautonta, ankea miljöö, kallista...
Onko kotipizza joskus ollut "köyhien ruokaa"??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dippi?
Sipsejä varten
Ehkä reunoja varten?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä laitan pizzan päälle majoneesia ja texas peteä. En tosin osta niitä mukaan.
Mä kävin kotipitsassa ja pyöristyin
Vierailija kirjoitti:
Onko kotipizza joskus ollut "köyhien ruokaa"??
Kyllä sitä joskus opiskelijana syötiin. Ei ollut hintataso vielä likimainkaan noin korkea, vaikka halvemmallakin pizzaa sai muualta.
Ostan nykyisin Ristoranten pakastepizzoja kun tekee mieli pizzaa, ne kelpaa makunsa puolesta mulle hyvin. Varsinkin tomaatti-mozzarellapizza. 😋 3,90 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä laitan pizzan päälle majoneesia ja texas peteä. En tosin osta niitä mukaan.
Tilasin eilen pizzan minkä täytteisiin kuului texas pete, oli ihan no nanotaan 4/5.
Kaikkien hinnat on nousuut. Tietenkin
Turkkilaiset vääntää parhaat ja halvimmat. Näin se vaan on.
Oliko Monsteri vai tavallinen? En käy enää pizzeroissa muuten kuin lounasaikaan.
Hinnat nousee. Köyhän ruoka on itse tehty ruoka. tuo mahdollisuuksia edes pieneen rahansäästöön toisin kuin noi pizzeriassa käynnit. Pizzeriassa käynti on oikeastaan luksusta köyhällä. nykyään vielä enemmän. ja omistajan pitää maksaa kaikenmaailman suomiverot ja tietysti tekijän palkat. Ei kukaan tuntematonta palvele ilmaiseksi. Ellei ole phakathi tai laupias samarialainen.
Dippi?