Ystävä ei kovin enää soittele kun oon seurustellut miehen kanssa pari kuukautta
Ei se enää soittele, aluksi kyllä kun aloin seurustelemaan.
Nyt on hiipunut.
Mietin kuinka kauan itse viitsin soitella sille.
Kommentit (5)
Soittaako enää jos itse lopetan soittelun?
Jospa ystäväsi ei kehtaa häiritä sun uutta seurustelusuhdettasi soittelemalla sulle, ja antaa teidän olla rauhassa omilta puheluiltansa. Mutta mikäänhän ap. ei estä sinua soittelemasta ystävällesi, kuten teetkin näköjään sitten kun seurustelultasi ehdit. Pikkuvinkki: Ei kyllä kannattaisi jättää ystäviään, vaikka olisikin uusi ja tuore seurustelusuhde meneillään. Nimittäin elämässä voi tapahtua mitä ja milloin vaan, ja saatat vaikka menettää seurustelukumppanisi, ja sen jälkeen ystäväsi onkin jo ns. entinen sinun ystäväsi, kun tarvitsisit ystäväsi tukea ja seuraa.
Kaverinillani ei ollut enää aikaa minulle kun löysi miehen. Ei vastaile, korkeintaan kuukauden parin viiveellä. Olkoon sitte rauhassa, jos tulee bänät turha kuvitella että mulla ois sitte aikaa sille.
Mulla on kaveri, joka löysi vuosi sitten elämänsä miehen. Ja kaikki puhe on ollut siitä lähtien miehen kehumista, käyty läpi miten hyvä on työssään ja harrastuksissaan ja miten pystyy elämään diabeteksestaan huolimatta niin mahtavaa elämää. Kuinka ihanaa on matkustella yhdessä, laittaa yhteistä asuntoa. Ja kun itse 15 vuoden suhteessani saan johonkin väliin heitettyä jonkin sarkastisen kommentin, miten oman mieheni käytös ottaa aivoon, katsoo kaverini kieroon ja ihmettelee, miten en hyväksy miestäni sellaisena kuin on. Ja olen siis sen 15 vuotta hänet kyllä ihan hyväksynyt...