Kuinka usein käytte ravintolassa syömässä?
Kommentit (32)
Käydään 1-2 kuukauden välein jossain amarillossa ym ruokapaikassa. Kerran kuussa haetaan pizzat kotiin.
En lähde erikseen ravintolaan syömään. Kiintiö on elämässäni täynnä ja haluan rauhassa piereksiä ruuan päälle. Ravintolassa se on vähän hankalaa.
Varmaan kerran pari vuoteen ravintolassa syömässä paitsi lomilla useammin mutta kotiin tilataan take away noin kerran kuussa, joskus paristikin
Kesällä tulee useammin lähdettyä, 34 kertaa viikossa.
Ja nämä on siis oikeita ravintoloita, mitään kebab-pitsa-sushi buffia ei kelpuuteta.
Olen minä tällä vuosituhannella ehkä pari kertaa käynyt syömässä. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä tulee useammin lähdettyä, 34 kertaa viikossa.
Ja nämä on siis oikeita ravintoloita, mitään kebab-pitsa-sushi buffia ei kelpuuteta.
No hups, siis 3 viiva 4 kertaa eli 3-4.
Viimeksi 2019. Ei oikein ole ketään kenen kanssa mennä, eikä ole edes huvittanut. Kotiin tilaan välillä.
Tutulla on lounasravintola ja käyn siellä useampana päivänä viikossa syömässä puoleen hintaan ja joskus ilmaseks.
Nykyisin noin 1-2 kertaa viikossa. Välillä meni monta vuotta, ettei juuri ollenkaan. Rahatilanne oli tiukka ja lapset pieniä, niin ei tullut lähdettyä. Nyt taas maistuu ihan siitä ilosta, että pystyy ja on varaa. Isojen lasten kanssa myös kiva syödä ravintolassa.
Muutaman kerran vuodessa käyn jossain Kung food Pandassa tai vastaavassa syömässä, joskus lasten kanssa jossain mäkkärissä ja esimerkiksi Lapin reissuilla käymme yleensä matkalla jossain syömässä nopeasti. Nämä ovat kaikki nopeita syömisiä.
En ole käynyt vuosiin syömässä illalla ihan ajan kanssa missään vaikka miehen kanssa, sillä tykkäämme tehdä ruokaa kotona ja minua ei saa kovin helposti minnekään sellaiseen paikkaan, jossa rahaa menee mielestäni liikaa siihen ruokaan ja sen määrään nähden. Olen myös kokenut liikaa pettymyksiä ravintolaruuissa.
N48
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin noin 1-2 kertaa viikossa. Välillä meni monta vuotta, ettei juuri ollenkaan. Rahatilanne oli tiukka ja lapset pieniä, niin ei tullut lähdettyä. Nyt taas maistuu ihan siitä ilosta, että pystyy ja on varaa. Isojen lasten kanssa myös kiva syödä ravintolassa.
Laiskoja olette.
Pitkäaikaistyöttömänä noin kerran viikossa, vähän vaihtelee.
Kiva käydä välillä valmiilla lounaalla, saa vetää aina hyvät rehutkin.