HS todistaa sen, mikä palstalla jo tiedettiin: palju on bakteeripesä
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä katoaa viestejä?
Koska paljuilijoilta meni paljuvesi henkeen.
Suomalaisille jättimäinen kimppapöpämpäri pihalle tai terassille. Ei kai kukaan ole yllättynyt näistä tiedoista? Yäk.
Itellä pääsöö aina touhutippaa eli esiejakulaatiota paljuveteen. Ei oo vielä naiset paljussa tullu tiineeksi.
Olen kylpenyt samassa paljuvedessä kuuden ihmisen kanssa kahtena iltana peräkkäin ja jo ensimmäisen illan jälkeen vesi ei ollut enää kovin houkuttelevan näköistä. Mutta illan tullen ja pimeän laskeuduttua tuo höyryävä liemi houkutteli taas ja eihän sitä pikku humalassa olla niin kranttuja. Vielä olen elossa.
Pitäähän kakkabakteerien elinympäristöstä pitää huoli. Suojelkaa harmaat ja haisevat paljuvedet!
Mikä on pahin sairaus, jonka paljusta voi saada?
Yritin just pari kertaa tehdä tänne leppoisaa Vauvapalju OFFICIAL -keskustelua ja joku bakteeri tosiaan estää sen julkaisun ;DDDD
Minä olen saanut likaisesta uima-altaasta kahdesti emätintulehduksen ja kolmannen kerran jonkun muun kivuliaan tulehduksen, että ei ne vaihdoehdot ole menehtyä tai selvitä hengissä.
En ymmärrä miksi jotkut vähättelevät terveyttä ja terveyden säilymistä. Sairaudet ovat epämiellyttäviä vaikka niihin ei menehtyisikään. Ihmiset ovat päässeet elämässään helpolla kun ei ole ollut vaikeita sairauksia ja siksi on helppo ylenkatsoa terveyttä edistäviä tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Laita ammeeseen 6 huonosti pestyä peppua
Huljuta
Oota ja ota vesinäytteet tunnin välein
Takapuoli ei puhdistu sillä että selkään valutetaan vettä suihkussa ja pöntöllä käytetään pelkkää paperia.
t. kantapään kautta asian oppinut bideeriippuvainen
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että jos vedessä oleva pöpö pääsee rikkoutuneesta ihosta sisälle niin pahin voi olla verenmyrkytys. Tiedän pari ulkomailla tällaiseen menehtynyttä suomalaista.
En ole näiden jälkeen koskaan mennyt mihinkään veteen rikkoutuneella iholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että jos vedessä oleva pöpö pääsee rikkoutuneesta ihosta sisälle niin pahin voi olla verenmyrkytys. Tiedän pari ulkomailla tällaiseen menehtynyttä suomalaista.
En ole näiden jälkeen koskaan mennyt mihinkään veteen rikkoutuneella iholla.
Pneunokokki voi tulla vedessäkin jos pääsee haavaan.
Käytettyä jacuzzia tai paljua ei varmaan kannata ottaa? Tuleehan nekin pestä.
Meillä vaihdetaan paljuun vesi joka käytöllä ja pestään palju aina käytön jälkeen.
Minusta on ällöttävä
ajatus, lillua jossakin saavissa useiden muiden ihmisten kassa.
Tässä olen katsonut huvila ja huussia, vaikkei ole pyydettykään, niin se palju sinne väännetään.
Jos itse olisin ohjelmassa kieltäisin, minulle ei paljua.
Samoin samanlaisia bakteeri pesiä ovat uima-altaat ja siksi en käy koskaan uimahallissa. Kuvitelkaa sitä että sadat ihmiset liottavat siellä hallissa bakteereitaan samassa altaassa ja siellä uivat niin lapset kuin aikuiset sekaisin. Ällöttävää ja likaista.
Sain aikoinaan silsan ja syyliä taloyhtiön julkisesta saunasta. Ties kuinka paljon bakteereja ja pöpöjä joissakin muhii kun saunoja ei pestä ja desinfioida vuorojen välillä.
Naapuri vuokraa peräkärrypaljua. En ole koskaan nähnyt hänen sitä pesevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puinen pinta kerää bakteerit.
Eikös ne saunan lauteetkin ole puuta? Saman lailla kerää pakteereita .Vai pesetkö sauna sauna vuorolla aina ensin? Entä oman saunan omistajat?
Saunassa meillä on puhtaat laudeliinat ja saunassa on hieman kuumempaa kuin paskapaljussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puinen pinta kerää bakteerit.
Eikös ne saunan lauteetkin ole puuta? Saman lailla kerää pakteereita .Vai pesetkö sauna sauna vuorolla aina ensin? Entä oman saunan omistajat?
Saunotko sinä aina uppeluksissa snorkkelin kanssa? Me muut emme.
Laudeliina.