Jos saisit 4500e tuosta vaan mitä tekisit rahalle?
Niin mihin käyttäisit rahan vai etkö minnekkään siis säästöön?
Kommentit (104)
Varaisin vakavasti sairaalle läheiselleni ajan Docratekseen lääkärille
En edes huomaisi onko tilillä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Korkoa kasvamaan määräaikaiselle tilille 3%
Ja rnsi vuonna olisi jo 4. 503 euroa tilillä jeejee
Sais tuolla halvan muttei huonon rannekellon. Sveitsiläistä automaattia muttei kuitenkaan riitä rolexiin.
Sain juuri 17500 euroa. Ostin vaatteita heti 1400 eurolla.
Näin opiskelijana menisi säästöön elämistä varten että ei tarvitse niin paljoa lainaa nostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkoa kasvamaan määräaikaiselle tilille 3%
Ja rnsi vuonna olisi jo 4. 503 euroa tilillä jeejee
Kokeilepa uudestaan.
En tiedä? En koskaan ajatellut asiaa? Enkä koskaan saa tuollaista mistään.En edes sannut perintiö rahoja kun jäin orvoksi. Joten en haaveile ylimmäräisestä rahasta edes. Olen vissiin tosikko nainen.Pärjään yksin taloudellisesti kun hallitsen rahan käytön. Paljon siihen autaa, en tupakoi en käytä alkooholia..
Mulla on enemmän tilillä rahaa. Mitä ihmettä nyt taas
Maksaisin luottokorttivelan pois. Pystyisin sen toki säästöilläkin maksamaan, mutta halpaa rahaa niin ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Menis heti osakkeisiin. Olen niin pienituloinen, että kaikki liikenevä on laitettava tuottamaan edes jokunen euro vuodessa.
Hah. Sitten kurssit heittelevät. Minulla on parikymmentä tuhatta osakkeissa rahastoissa ja yleensä yhteissumma on noin tonnin miinuksella alunperin sijoitettuun summaan verrattuna. Eri rahastot nousevat tai laskevat, mutta markkinatilanne on ollut pitkään huono. Onneksi sijoitin ylimääräisiä säästöjä, joten eivät kaada taloutta.
Varmaan laittaisin matkakassaan ensi kesälle. Tai hiihtoloman varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menis heti osakkeisiin. Olen niin pienituloinen, että kaikki liikenevä on laitettava tuottamaan edes jokunen euro vuodessa.
Hah. Sitten kurssit heittelevät. Minulla on parikymmentä tuhatta osakkeissa rahastoissa ja yleensä yhteissumma on noin tonnin miinuksella alunperin sijoitettuun summaan verrattuna. Eri rahastot nousevat tai laskevat, mutta markkinatilanne on ollut pitkään huono. Onneksi sijoitin ylimääräisiä säästöjä, joten eivät kaada taloutta.
Niin? Välillä nousee, välillä laskee. Keskimäärin pitkällä aikavälillä nousee.
Vaihtaisin auton. Vaihdoin just reilu kuukausi sitten, mutten oikein tykkää tuosta. Ton verran meni sillon välirahaan, niin nyt en viitsi muuten heti vaihtaa, kun todellista tarvetta ei ole.
Kyllähän sitä nyt varmaan sitten menisi ja ostaisi ihan niin kuin sitten vaikkapa jäätelön.
Ostaisin kalsareita, housut ja pizzan. Loput säästöön pahan päivän varalle.
Laittaisin säästöön. Tavoite saada talolainan omarahoitus kasaan. Omarahoitusta pitäisi olla 10 000€ sekä rahaa myös varainsiirtoveroon ja kaupan vahvistamiseen.