Riitaa appiukon kanssa hää-tarjoilusta, pitää olla kuulemma ohrakryynipuuroa lämpöpadassa esillä, en käsitä!
On kuulemma pohjalainen perinne ja tuo onnea hääparille, ja höpönpöpön sanon minä!
Kommentit (25)
Nyt on huono, tosi huono. Yritystä hieman näihin aloituksiin, typerä suunnilleen saman toisto ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Kai myös saavillinen sahtia?
Sahtia on tilattu 400 litraa
Olen monissa pohjalaishäissä ollut, yksissäkään ei ole ollut puuroa. Kaljavelliä on ollut, ja se vasta kamalaa kuraa jauholimppeineen onkin.
Siis mitä on nämä hääruokatarjoilujutut joka hiton päivä? Mikä tämä obsessio on? Tajuan nämä p*rvot täällä, jotka laittaa ihan kipeitä aloituksia, ne on sairaita. Mutta mikä juttu tämä on? Tämä ei ole hauska eikä mielenkiintoinen aihe, enkä ymmärrä mitä kiksejä joku tästä voi saada, eli mitä nämä aloitukset on? Voitko AP selittää mistä tämä sinun obsessiosi on alkanut?
Kuin sä ap jaksat tätä shittiä työstää päivittäin? Yritä edes hankkia elämä! Voin kyllä ymmärtää, ettei tolla mielenterveydellä oo kovin helppoa 🤷🏻
Mitä se yksi lämpöpata siellä muiden herkkujen seassa haittaa. Oletko vähän yksinkertainen ap.
Olen ollut yksissä pohjajalaisissa häissä. Oli tosiaan ohrapuuroa, ei mitenkään haitannut. Kiva.
Ohralaari kauralaari ruislaari ohralaari kauralaari ruislaari ohralaari kauralaari ruislaari.
Älä ota enää.
Ohraryynivelliä ja nahkiaisia. Siinä satakuntalaisia perinneherkkuja.
Hm, ap, ei sinulla vielä ole appea!
Joten kenen kanssa kiistelet juhla-appeesta?
Pikkusuolaisia koktail-paloja on ainakin esillä, kanapeita ja bebe leivoksia
Hyvin haudutettu ohrapuuro on hyvää. Siihen pitäisi saada voisilmä myös.
Tällä samalla tyypillä on häät joka viikko.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Tällä samalla tyypillä on häät joka viikko.
0/5
Kiva bongailla täällä näitä av:n vakiotyyppejä, jotka tuntuu käyttävän kaiken vapaa-aikansa kyylätessä toisten aloituksia.
Ap, eikö sulla ole perjantai-iltana muuta tekemistä kuin suoltaa tänne täyttä skeidaa?
Ohrapuuro lyö kyllä riisipuuron 6/0.