Mikä olisi sinun suunnitelmasi treffailuun, jos perinteisiä väyliä ei ole?
Et haluaisi missään nimessä mennä Tinderiin, etkä käy yöelämässä. Mitä realistisia vaihtoehtoja on löytää treffiseuraa tässä tapauksessa?
Kommentit (29)
Mies vastaa
Pyydän toistuvasti ulkona juttelemaan tulleen naisen vain ulos.
Jotkut naiset reagoivat minuun positiivisesti heti alusta alkaen, vaikka olenkin
enemmän kuin pelinrakentajan kokoinen, eli joku voisi olettaa, että olen pelottava.
Liikun paljon yksin ulkona urheiluvetimissä, ja ihmiset tulevat juttelemaan helposti.
Tuntemattomatkin ihmiset kertovat minulle helposti asioita.
Jos teen puistossa esim leuanvetoja, joku ipana saattaa tulla siihen ja urheilee peilaten liikkeitäni.
Tiedän kymmenien koiranulkoiluttajien koirien nimetkin :P koska nämä ihmiset ilmestyvät siihen
juttelemaan oma-aloitteisesti, eteenkin eläköityneet.
Jos näen jotain kiinnostavaa, se ihminen tulee siihen itse juttelemaan tai ei.
Ihmiset tulevat ja menevät miten he itse tahtovat.
Keskiviikkona joku random oravakin tuli kerjuulle suoraan käsille.
Helppoa olla minä.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa
Jotkut naiset reagoivat minuun positiivisesti heti alusta alkaen, vaikka olenkin
enemmän kuin pelinrakentajan kokoinen, eli joku voisi olettaa, että olen pelottava.
Liikun paljon yksin ulkona urheiluvetimissä, ja ihmiset tulevat juttelemaan helposti.
Jos teen puistossa esim leuanvetoja, joku ipana saattaa tulla siihen ja urheilee peilaten liikkeitäni.
Tiedän kymmenien koiranulkoiluttajien koirien nimetkin :P koska nämä ihmiset ilmestyvät siihen
Helppoa olla minä.
Äijä on peluri!
Mikä on perinteinen väylä? Yöelämä?
No, kavereiden kautta. Eli kyselisin kavereilta, olisiko jotain hyviä tyyppejä tiedossa, joita kannattaisi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Animeconit. M28
Niissä usein tapaa aasialaistaustaisia naisia. Oletko hy äksikäyttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animeconit. M28
Niissä usein tapaa aasialaistaustaisia naisia. Oletko hy äksikäyttäjä?
Se on hyväksikäyttöä, jos suomalainen mies panee aasialaista naista? Ei muuten ole. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa
Helppoa olla minä.
Äijä on peluri!
Tjaa-a, sinun mielestä sitten olen.
En aio perustaa perhettä, en aio naimisiin, enkä halua lapsia, eikä minulla ole yhden naisen varalle sen kummempia suunnitelmiakaan kuin se, mikä minulle ja hänelle sopii. Turha lypsää minulta enempää kuin minulla on annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika nettideittailussa?
Se ei toimi samalla tavalla, kuin deittailu oikean elämän kautta. Vähän, kuin vertaisi pizzaa ja kaalikeittoa.
Nimenomaan toimii
Ei miehelle.
Toimii kuule ihan samalla tavalla, nimenomaan miehelle.
Ennen vanhaan käytettiin puhemiestä eli joku hieman vanhempi henkilö kävi esittämässä toiveen halutulle morsmaikulle, joka sitten tuon puhemiehen kautta välitti myönteistä tai kielteistä palautetta. Jos päästin asioissa yhteisymmärrykseen seurasi ehkä jopa tapaaminen ennen naimisiinmenoa.