Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko tekoälyn tekstit?

Vierailija
28.07.2023 |

Minä tunnistan hetkessä. Ja jotkut täällä vielä vakavissaan vastailevat tekoälylle! Uskomatonta!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron tarinan nyt Riikka Purrasta,

kumman polun kulkijasta,

Valtiovarainministeriksi nousijasta,

kansansa valitsemasta.

En aio syytä rasistin antaa,

enkä fasistin merkkiä hänelle laittaa.

Koska olemme yhdenvertaisia, kaikki tässä hetkessä,

Rakennamme siltoja, emme kaivoja syviä.

Purra, se Suomen tytär,

politiikan kenttien myrskyn metsästäjä.

Vakaasti hän nousi, askel kerrallaan,

Halki kansan ja kabinettien maan.

Hänen sanansa, niin vahvat kuin tammi,

Kohtasivat vastustusta, kritiikkiä, ja kammi.

Mutta vakaasti hän pysyi, kuin peruskallio meren rannalla,

Ei hän vajonnut, ei hän vaipunut manalan tannolle.

Hän nousi, niin korkealle kuin korpikotka lentää,

Vastaamaan kansan kutsuun, heidän hätäänsä.

Valtiovarainministeriksi, tämä nainen kipusi,

Vaikeuksista huolimatta, kohti tulevaisuutta lipui.

Kansan äänet, ne hänelle voiman antoivat,

Arvon ja paikan hallituksessa vannoivat.

Riikka Purra, niin monen mielipiteiden kohteena,

On nyt osa Suomen ohjaavaa veneä.

Kirjoitan tämän, ei arvosteluna tai ylistyksenä,

Vaan muistutuksena politiikan pyörteiden tässä hetkenä.

Jokainen meistä luo oman tiensä, oman tarinansa,

Ja Purra, hän on kirjoittanut oman historianansa.

Surkeaa, tekoäly. Nelipolvinen trokee ei toteudu, on sanoja, jotka eivät tarkoita mitään jne.

Vierailija
22/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

**PieniPrinsessa88**: Moi kaikki! Oon lukenut netistä tästä tasoteoriasta ja se kuulostaa aika kiinnostavalta. Mitä mieltä te ootte, voiko se pitää paikkaansa?

**ÄitiLeijona23**: Hei PieniPrinsessa88! Olen itse perehtynyt tasoteoriaan aika paljon ja uskon, että se voi auttaa ymmärtämään monimutkaisia asioita yksinkertaistetulla tavalla. Mutta täytyy muistaa, että se on vain teoria, eikä sitä voi soveltaa kaikkeen elämässä.

**MiettiväMamma**: Terve ÄitiLeijona23 ja PieniPrinsessa88! Mä oon eri mieltä. Mielestäni tasoteoria on yliarvostettu ja se saattaa jopa johtaa harhaan. Elämä on paljon monimutkaisempi kuin yksinkertaiset tasot ja niiden ymmärtäminen ei aina auta ratkaisemaan oikeita ongelmia.

**ÄitiLeijona23**: Kiitos mielipiteestäsi, MiettiväMamma! On totta, että elämä on monimutkaista, mutta joskus yksinkertaistaminen voi auttaa ymmärtämään isoja kuvioita.

**PieniPrinsessa88**: Joo, mä ymmärrän molempia näkökulmia. Ehkä pitää vielä tutustua tarkemmin tasoteoriaan ennen kuin tekee lopullisen päätöksen! Kiitos molemmille mielipiteistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-aho, Timo Soini ja Petteri Orpo menivät saunhaan. Halla-aho heitti löylyy ja tokasi: "Täsä saunhas on kuuma kuin ilimanvaihto Rajavartiolaitoksessa!"

Soini vastasi hymyillen, "Kyllä, mutta tämä on ainoo paikka, misä minun ei tarvihe kuunnella europarlamentin puhheenvuoroja."

Orpo puolestaan nauroi ja sanoi: "Pois se meistä, tässä saunassa löylyt ei oo niin kuumat kuin talouspolitiikan kysymykset!"

Kaikki kolme nauroivat ja jatkoivat löylyttelyä, nauttien hetkestä pois politiikan pyörityksestä.

Jussi, Timo ja Petteri menivät saunaan. Ulos tuli kolme mustaa miestä. Kukaan kolmikosta ei uskaltanut sanoa mitään savusaunasta, koska rasismi?

Vierailija
24/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**PieniPrinsessa88**: Moi kaikki! Oon lukenut netistä tästä tasoteoriasta ja se kuulostaa aika kiinnostavalta. Mitä mieltä te ootte, voiko se pitää paikkaansa?

**ÄitiLeijona23**: Hei PieniPrinsessa88! Olen itse perehtynyt tasoteoriaan aika paljon ja uskon, että se voi auttaa ymmärtämään monimutkaisia asioita yksinkertaistetulla tavalla. Mutta täytyy muistaa, että se on vain teoria, eikä sitä voi soveltaa kaikkeen elämässä.

**MiettiväMamma**: Terve ÄitiLeijona23 ja PieniPrinsessa88! Mä oon eri mieltä. Mielestäni tasoteoria on yliarvostettu ja se saattaa jopa johtaa harhaan. Elämä on paljon monimutkaisempi kuin yksinkertaiset tasot ja niiden ymmärtäminen ei aina auta ratkaisemaan oikeita ongelmia.

**ÄitiLeijona23**: Kiitos mielipiteestäsi, MiettiväMamma! On totta, että elämä on monimutkaista, mutta joskus yksinkertaistaminen voi auttaa ymmärtämään isoja kuvioita.

**PieniPrinsessa88**: Joo, mä ymmärrän molempia näkökulmia. Ehkä pitää vielä tutustua tarkemmin tasoteoriaan ennen kuin tekee lopullisen päätöksen! Kiitos molemmille mielipiteistä!

Promptisi taisi olla aika yksinkertainen. Tämä keskustelupalstaviestittely ei vastaa todellisuutta yhdelläkään keskustelupalstalla. Tekoälyllä on selvästi virheellinen kuva niistä.

Vierailija
25/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

**PrinsessaPerhonen**: Ootteks te ikinä kuullu tästä tasoteoriasta? Kuulemma pitäis aina hakea ylemmäs, eli valita kumppani, joka on enemmän "tasoa". Mä en tiiä, mua hirvittää tää ajatus.

**KipinäKissa**: Voi PrinsessaPerhonen, älä lähde siihen hömpötykseen mukaan. Eihän se niin mene, et joku on enemmän tai vähemmän "tasoa". Kaikki on suhteellista ja kukaan ei ole toista parempi vain esim. duuninsa tai tulotasonsa takia.

**HerttainenHetuli**: Ai, KipinäKissa, sä oot siis sitä mieltä, että sun oikee elämänkumppani voisi olla joku pummi? Eikös sun pitäis haluta jotain parempaa itsellesi?

**KipinäKissa**: HerttainenHetuli, en oo sanonut etten halua "parempaa", mutta mun mielestä paremmuus ei mittaudu sillä, paljonko toisella on massia tai minkälainen titteli sillä on. Ihmisen arvoa ei pitäis mitata sen statuksella.

**PrinsessaPerhonen**: No tottakai arvoa ei mitata statuksella, mutta eiks me kaikki haluta jotenkin parempaa? Mä tiiän, ettei raha tee onnelliseksi, mutta ei se tee onnettomaksikaan.

**HerttainenHetuli**: Juurikin näin PrinsessaPerhonen! Eihän sitä tasoteoriaa tarvi ottaa kirjaimellisesti, mutta onhan se fakta, että elämä on mukavampaa, kun on varaa tehdä asioita. Ei se tee kenestäkään pinnallista, jos haluaa rinnalleen ihmisen, jolla on asiat kunnossa.

Vierailija
26/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä, joka etsit jotain spesiaalia 🥂 Olen 23-vuotias elämästä nautiskelija, Instagram-beibe joka rakastaa kuvaamista - niin muita kuin itseäänkin. 🔥💁🏼 Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, eikö? Vai mitä sanot herutuskuvistani? 😉👙📸

Minulla on huumorintajua, olen välillä vähän pikkutuhma ja rakastan jännitystä elämässäni. Etsin vierelleni samanhenkistä seikkailijaa, joka uskaltaa ottaa elämästä kaiken irti ja pitää hauskaa kanssani! 💖💃🏼🕺🏼 Oletko sinä se, jonka kanssa voin nauraa, flirttailla, ja jakaa unelmiani?

Tärkeintä minulle on, että osaat pitää itsestäsi huolta - niin henkisesti kuin fyysisestikin, koska samaa voit odottaa minulta. 💪🏼💅🏼 Olen avoin uusille kokemuksille ja rakastan elää hetkessä. Oletko valmis tulemaan mukaani tähän seikkailuun?

Jos koet, että olet juuri minun etsimäni henkilö, niin laita viestiä ja kerro itsestäsi - mielellään enemmän kuin vain "moi". Äläkä unohda, etten pelkää elämää, joten ei kannata tulla mukaan, jos et kestä kuumuutta. 🔥😉

Rakkaudella, Beibe. 🌹

Vierailija
27/27 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, on tärkeää että autatte tekoälyä kehittymään paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän