Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo ajatus tulevasta syksystä ja talvesta masentaa...

Vierailija
28.07.2023 |

kesä kului vähävaraisena kituuttaen. Mihinkään ihaniin tapahtumiin yms ei ollu varaa lähteä, eikä toivoa paremmasta, ensi kesä tulee olemaan samanlainen. Olen aina ollut kesäihminen, odottanut sitä heti syksystä lähtien, mutta nyt kauniit säät eivät saaneet lähtemään edes ovesta ulos. Olen roikkunut netissä ja itkenyt. Ystävän kesän somekuvat kaikista tapahtumista ahdistaa... jos kesä on ollut tälläistä, mitä on tuleva syksy jolloin mieli on muutenkin apea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lottovoitto voi pelastaa tilanteen. Karkaisin etelään heti pimeyden langetessa. Eläisin hotelleissa.

Vierailija
22/24 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset täälläkin. Odotan koko vuoden kesää ja sitten se on tämmönen. Eikä ulos meneminen auta kun kesävaatteissa ei tarkene. Kesän pointti on juuri se, että voi huoletta mennä ulos ja nauttia lämmöstä.

Ehkä vuoden päästä sitten on parempi kesä. 😥

Kerrotko missä päin asut? Itse asun Länsi-Suomessa ja joka päivä olen ollut kesävaatteissa ulkona. Onneksi mitään hellekaapuja ei ole tarvinnut tänä kesänä viritellä.

Pk-seutu. Täällä on tänäänkin pilvessä, tuulee ja voi vielä sataakin. Lähes joka ikisenä heinäkuun päivänä on satanut! Välillä montakin kertaa. Eilen olin ulkona takki päällä jo. Ei tarkene muuten. Syksyltä tämä on tuntunut. Mitähän tuolla nyt on, vain 16 astetta lämmintä.

"Voi vielä sataakin". Tässä ongelmasi, älä mieti mitä VOI tapahtua, vaan mitä on nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ulkoisiin olosuhteisiin ei voi vaikuttaa. Omaan suhtautumiseen voi. Mulla on ollut myös tämä kesä kituuttamista, penkin venyttämistä, siihen sisältyy myös rankka muutto. Mä olen kuitenkin yrittänyt asennoitua niin, että tämä on yksi kesä. Minulla on ollut upeita kesiä ja uskon, että niitä tulee vielä lisää. Oon nauttinut pienistä asioista.

Vierailija
24/24 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nii ja sit kuollaan kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi