Pinaattilätty ei maistu juuri pinaatilta
En ole pitkään aikaan syönyt ja en tiennyt kuinka mauttomia ovat.
En ostaisi. Tekisin itse pinaatista, jos pitäisi välttämättä pinaattilättyjä olla.
Kommentit (29)
Mä en nyt ymmärrä noita meriselityksiä, mutten kyllä ap:n mielipidettäkään. Tosin mun ongelma on se, etten ole alakoulun jälkeen kaupallisesti tuotettuja pinaattilettuja syönyt, vain omatekemiä. Ne on ihan hyviä. Kuten myös tekemäni pinaattikeitto.
Kuka haluaa ylipäätään syödä avokadoa? Se on kamalaa. Mutta todella rikkaat tekevät avokadodippinsä (eli guacamolen) ihan itse, koska vain todella rikkailla on AIKAA nähdä vaivaa ruokansa eteen. Ne kaupan oikeaa avokadoa sisältävät avokadodipit menee niille, jotka yrittää esittää rikkaita - tai jotka tykkää avokadosta ja pystyy maksamaan siitä.
Suurin osa kaupan tuotteista on minulle täysiä mysteerejä, koska allergioiden takia en niitä uskalla edes maistaa. Teen mahdollisimman paljon itse, pestonkin. En tiedä, mille sen pitäisi maistua, koska en ole koskaan voinut sitä maistaa jonkun muun tekemänä.
Mutta sainpa nyt ainakin idean tämän päivän ruuaksi, teen pinaattilettuja. Täytyy vain laittaa saappaat jalkaan ja käydä kasvimaalta hakemassa ne pinaatit ensin.
Mä teen aina itse pinaattiletut, nuo kaupan eines-letut maistuu ihan samalle, oli sitten kyseessä ohukainen, tai pinaattiohukainen.. karseeta kuraa.
Ei niin. Tuore pinaatti toimii paremmin.
Jos atrian pinaattiletuissa on 16% pinaattia, niin niissä ei millään voi olla 80% vehnäjauhoja. Ainekset on lueteltu pitoisuusjärjestyksessä, eli vehnäjauhoja on eniten, seuraavaksi niissä on vettä, eli vettä on oltava enemmän kuin 16%, jolloin pinaatin ja veden määrä on vähintään 32,1%. Lisäksi siinä on aika paljon muuta, joten vehnäjauhojen määrä lienee lähempänä 60%. Suolaa on 1%, joten sokeria on enemmän, samoin vehnä- ja riisitärkkelystä.
Vähän nyt ryhtiä näihin selityksiin.
Ne pitää ainakin lämmittää mikrossa 1-2 min
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä noita meriselityksiä, mutten kyllä ap:n mielipidettäkään. Tosin mun ongelma on se, etten ole alakoulun jälkeen kaupallisesti tuotettuja pinaattilettuja syönyt, vain omatekemiä. Ne on ihan hyviä. Kuten myös tekemäni pinaattikeitto.
Kuka haluaa ylipäätään syödä avokadoa? Se on kamalaa. Mutta todella rikkaat tekevät avokadodippinsä (eli guacamolen) ihan itse, koska vain todella rikkailla on AIKAA nähdä vaivaa ruokansa eteen. Ne kaupan oikeaa avokadoa sisältävät avokadodipit menee niille, jotka yrittää esittää rikkaita - tai jotka tykkää avokadosta ja pystyy maksamaan siitä.
Suurin osa kaupan tuotteista on minulle täysiä mysteerejä, koska allergioiden takia en niitä uskalla edes maistaa. Teen mahdollisimman paljon itse, pestonkin. En tiedä, mille sen pitäisi maistua, koska en ole koskaan voinut sitä maistaa jonkun muun tekemänä.
Mutta sainpa nyt ainakin idean tämän päivän ruuaksi, teen pinaattilettuja. Täytyy vain laittaa saappaat jalkaan ja käydä kasvimaalta hakemassa ne pinaatit ensin.
Pinaatin sato on aika pieni.
eloapinoiden suosikki eines sehän näyttää vihreältä vanhalepsokin voimistuu kun niitä kadulla istuessa pistelee.
Teen nokkoslättyjä.
Ovat hyviä ja voi laittaa terveellistä nokkosta mielensä mukaan.
On hyvää.
Ikinä en pinaattilättyeineksiä osta. Phyi phyi ...phyi.. ei ole ihmisen ruokaa phyi.
Eikun pakastepinaatin hinta halpenee mitä enemmän etsii.
Rainbow hienonnettu pinaatti 150g pakaste hinta 0,39€
https://www.s-kaupat.fi/tuote/rainbow-hienonnettu-pinaatti-150g-pakaste…