Miksi mulla aina pitää olla mies elämässäni?
Miksei kaverit ja lapset riitä? Haluisin osata olla yksinkin, mutta tuntuu että olen elossa vasta kun on parisuhde.
Kun mies vetäytyy, mietin heti seuraavan etsimistä.
Kommentit (9)
Evoluutio!
Polveudutko niistä esihistorian naisista, jotka hakeutuivat miesseuraan ja halusivat pariutua, vaiko niistä, jotka välttelivät miehiä siellä savannilla?
Eli sinulla on normaali, terve, lajityypillinen tunne-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio!
Polveudutko niistä esihistorian naisista, jotka hakeutuivat miesseuraan ja halusivat pariutua, vaiko niistä, jotka välttelivät miehiä siellä savannilla?
Eli sinulla on normaali, terve, lajityypillinen tunne-elämä.
Kiitos viestistä. Heti tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla minun aloitus. Poikaystävä vastailee viiveillä viesteihin ja mietin jo uuden etsintää.
Tunne on oikea. Eron paikka
Olet normaali nainen. Teille parisuhteen löytäminen on helppoa, joten oot tottunut siihen.
Minä taas en enää sopeutuisi suhteeseen. Vapaus on niin ihanaa. Työ haukkaa osan elämästä ja muu aika menee ihanan lapseni kanssa. Tähän ei tarvita miestä sotkemaan mitään. Kotikin pysyy nättinä ilman miestä. Helppoa . Enkä jaksaisi keskustella nykyään minkään miehen kanssa.
Itse taas en osaa edes kuvitella miestä elämääni. Olen niin tottunut yksineloon.
Tämä voisi olla minun aloitus. Poikaystävä vastailee viiveillä viesteihin ja mietin jo uuden etsintää.