Mies, paljonko olisit valmis maksamaan alastonparturista?
Parturina olisi siis alaston nainen ja esim. sakset tippuisivat vahingossa yhtenään maahan ja nehän tietysti nostettaisiin kunnon pyllistyksen kera. Viitan alle saisit varuilta paperia jos siellä sattuisi vaikka jotain roiskahtamaan
Kommentit (46)
Jos olisi leveälanteinen tiimalasivartaloinen parturi niin ehkä voisin tuosta silmänruuasta maksaa 50 € normaalin parturitaksan päälle
no varmaan 100€
jos vielä ajaisi munakarvatkin
En yhtään extraa. Haluan laadukkaan leikkauksen ja laadukas erotiikka sitten erikseen jossain muualla.
Epäilen että pyllistelijällä ei ole parturointitaidot parasta tasoa. Ja vaikka olisikin niin mitä minä siellä parturituolissa sitten salko pystyssä tekisin? Vissiin leikkaus ei kuitenkaan sisältäisi yhdyntäpalveluita?
Vierailija kirjoitti:
En yhtään extraa. Haluan laadukkaan leikkauksen ja laadukas erotiikka sitten erikseen jossain muualla.
Epäilen että pyllistelijällä ei ole parturointitaidot parasta tasoa. Ja vaikka olisikin niin mitä minä siellä parturituolissa sitten salko pystyssä tekisin? Vissiin leikkaus ei kuitenkaan sisältäisi yhdyntäpalveluita?
Runkkaisit? Eikö aloituksessa siihen suuntaan vihjattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se nyt hyödyttäisi ?
En käy parturissa, mulla on pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
En käy parturissa, mulla on pitkä tukka.
Itse leikkaan kaljuksi mutta mielihyvin voisin käydä sen alastonparturillakin teettämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa erityisiä kiksejä naisen edessä runkkaamisesta, yhtä hyvin voin runkata ilmaiseksi kotona.
20 e. Normaalisti 27 e, mutta vaivaantunut tunnelma vähentäisi tuon verran.
Mun hiukset leikkasi alaston ammattiparturi, joka oli tuttava. Suostui kun pyysin. Itse olin myös alasti siellä kapan alla. Hyväilin itseni kovaksi ja panemiseksihan se meni, mutta leikkuu jatkui sen jälkeen.
Maksoin koko toimituksesta muistaakseni 30 €.
No jos ei muuta kuin että alasti leikkaa, niin 5e ekstraa. Mutta jos se olisi hyvännäköinen ja sitä saa naida takaapäin peilimaisemaa vasten niin maksaisin 100e ekstraa.
Kyllä satkun vois maksaa jos saisi kunnolla katsella ja ruokatauko.
Kympin, se on käypä parturin taksa täällä päin.
Ennemmin jotain seksikästä päällä, wetlookia tai verkkosukkaa. Tiukkaa asua.
100 € maksaisin jos mun vakkariparturi alasti leikkaisi hiukseni. Hyväkroppainen alta kolmen kympin oleva kaunis daami. Aina pukilla istuessani mietin miltä ne tissit näyttäisi. M53
Vierailija kirjoitti:
Pieriskö?
10 € per pieru.
En mitään. Eihän siitä hiusten leikkauksesta tule yhtään mitään, jos sakset jatkuvasti tippuu lattialle.
Riippuu olisi parturina sellainen kenestä haaveilee.
Jos olisi sitten maksaisin. En muuten.