Lue keskustelun säännöt.
Linda Nella Katriina? (ev)
Kommentit (5)
olisi kauniimpi näin
Linda Neelia Katriina
Lionda ei kuulu suosikkeihini, mutta eipä tuo nimi omalle olekaan tulossa. Jos yritän puolueettomasti tarkastella, niin Linda on ihan kaunis. Nella on tosiaan vähän lemmikin nimi (siksi ehdotan Neeliaa) ja Katriina on ajattoman kaunis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Klassinen Linda ja tomera Katriina kaipaisi väliin jotain särmikkäämpää.
Nella on ihan kiva nimi, mutta ei ehkä tuossa välissä. Tosin toisia nimiä käytetään niin harvoin, ettei sillä varmaan mitään väliä ole.
Linda Nella Katariina ;) Sointuisi paremmin kuin Katriina...
ajattelin eli mielummin Linda Nella KatAriina, sointuu paremmin.
Ja höpöhöpö että Nella on koiran nimi. Mä tunnen seuraavannimisiä koiria, mm: Topi, Antti, Kati, Niko, Risto, Elli, Ville.. Ovatko mielestäsi nämä koirannimiä?