Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän mökki on 130v vanha ja olen aika pettynyt ettei täällä kummittele ollenkaan

Vierailija
27.07.2023 |

No joskus on vintin tai yhden makkarin ovi auki kun tullaan tänne mutta ne on melko varmasti jäänyt omilta jäljiltä auki. Ikinä ei ole kuulunut mitään kolahduksia, selittämättömiä ääniä tms jännää :( Kai tämän talon entiset asukkaat on olleet rauhallista sakkia.

Onko muiden vanhat talot yhtä tylsiä kuin meidän vai kummitteleeko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jotain okkulttisia rituaaleja siellä pimeinä syysöinä ja pyydä henkiä asumaan mökkiin. Varmaan alkaa tapahtua.

Vierailija
2/6 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, luulitko, että muut näkevät sen vanhan naapurinrouvan, jonka kanssa päivittäin juttelet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis kummitella?

Vierailija
4/6 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako sukulaistasi sinne on kuollut?

Vierailija
5/6 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa olin kahdestaan vieraan kanssa mökillä syyskuussa, oli jo pimeää. Yöllä puskapissalla käydessämme huomasin että vastarannalla leijailee valopallo puiden oksien yläpuolella. Minua alkoi pelottaa niin paljon että en uskaltanut edes sanoa vieraalle vaikka hän olisi ollut innoissaan varmasti. Kyllä pelotti. 

Kerran nukuimme teltassa saaristomökillä. Kuulin kuinka heinikossa laahustivat askeleet, hitaasti, vuoronperään jalkojen suhiseva askel kuului. Mökki on niin syrjässä että siellä ei ole muita ihmisiä lähistöllä missään. Samassa paikassa olin kerran yksin, lämmitin saunaa, takanani oleva ovi paukahti täysillä auki. Mitään tuulta ei ollut missään eikä tässä tutussa saunassa ollut ikinä moista sattunut. Tässä saaressa oli hukkunut edellinen asukas.

Onneksi saa olla kotona ihanasti turvassa kerrostalon ylimmässä kerroksessa. En enää mökkeile.

Vierailija
6/6 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentava kysymys kirjoitti:

Montako sukulaistasi sinne on kuollut?

Ei yhtään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme