Mikä on vakavin rikos jonka olet tehnyt?
Mä olen ajellut ympäripäissäni hakemaan kaupasta lisää kaljaa.
Kommentit (26)
Kävelen päin punaisia kaiken aikaa ja joskus ylitän kadun vaikka ei olisi suojatietä kohdalla.
En palauttanut opettajan antamaa lyijykynää
Vierailija kirjoitti:
Pilven poltto varmaan
Sillon kun itse polttelin, se oli kai suunnilleen törkeään pahoinpitelyyn verrannollinen rikos. Toistettuna joitain satoja kertoja. Joutaisin linnaan kymmeniksi vuosiksi!
Ylinopeus, näpistys ja nuoruusaikojen lähestymiset vastakkaista sukupuolta kohtaan luokiteltaisiin nykyään varmaan ahdisteluksi. Ei niistä silloin valittanut kukaan. Pahin taitaa olla kuitenkin ajatusrikollisuus, johon olen persujen äänestäjänä varmaan syyllistynyt.
Varastin vahingossa pikkulapsena hiivan Prismasta. Äiti käski hakemaan hiivapaketin. Hain sen ja sujautin taskuun odottamaan. Kun ostokset oli maksettu, tajusin että hiiva oli taskussa. En usklatnut sanoa äidille mitään, koska pelkäsin, että syyttää varastamisesta. Autossa sitten kun istuin kauppakassien kanssa takapenkillä, laitoin hiivan muiden osteosten joukkoon.
En ole vielä tänäkään päiuvänä puhunut äitini kanssa asiasta.
M38
Punaisia päin käveleminen joissain tilanteissa ja jalkakäytävällä polkupyörällä ajaminen ihan aikuisiälläkin. Hyi mua.
Onhan tässä paljon pahaa tullut tehtyä mutta ylivoimaisesti pahinta on tietysti syyllistyminen rasismiin!
Pahoinpitelyjä, ryöstöjä, huumeita, tappanut en vielä ole ketään.
Käyttänyt ja myynyt huumeita. Ainakin Suomessa se on perisyntien perisynti, pahempaa rikosta täällä ei voi tehdä.
Armeijassa nukahdin yöllä päivystäessä.
On vielä tekemättä, toiseksi pahin oli kun yritin vastustaa vaimon mielipidettä huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa nukahdin yöllä päivystäessä.
Aijai, jäitkö kiinni?
Hakkasin naisen hakkaajan, ei syytettä. Eipä edes ilmoitusta.
Sanoin hakkaavani uudelleen jos jatkaa.
Varastin meikkituotteen kaupasta teininä.
En tee rikoksia.