Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä merkeistä huomaatte jos joku pari on ihastunut toisiinsa?

Vierailija
27.07.2023 |

Niin. Mistä merkeistä näkee ovatko jotkut pari tai tuleva pari? Siis jos he itse ei siitä tiedä tai huutele ympäriinsä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä huomannut tuollaista.

Vierailija
2/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin erään KV julkkisparin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen vaistoaa, etenkin jos tuntee henkilöt hyvin.

Sen huomaa niistäkin, joita ei edes kovin tunne.

Tarkoitan että huomaa ihastumisen.

Sitähän ei koskaan tiedä, riittääkö ihastus rakastumiseen asti, eikä sitä tuleeko heistä pysyvä pari.

Vierailija
4/9 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee tarkkasilmäinen molempien käytöksestä.

Joskus on hankala erottaa, että onko tuo pelkkää flirttiä, vaiko todellista ihastumista.

Vierailija
5/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat jo pari, niin huomaa siitä etteivät pidä suomalaisille tyypillistä etäisyyttä toisiinsa, vaan menevät hieman liian lähelle toisiaan vaistomaisesti ollakseen vain kavereita. Joku saattaa myös unohtua katsomaan toista ihailevasti liian pitkään vaikka illallispöydässä.

Ihastumisen saattaa huomata siitä, että ihastuneen käytös muuttuu hänen ihastuksensa tullessa huoneeseen/seuraan. Tämä tietysti edellyttää, että tuntee henkilön riittävän hyvin, että huomaa poikkeaman käytöksessä.

Vierailija
6/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä, jos molemmat on mulle ennestään tuttuja, tai sitten jos käytös on todella ilmiselvää.

Kun ihastuksen kohde tulee samaan tilaan tai lähelle, toinen kohottaa asentoaan ja suuntaa huomiotaan sinne suuntaan. Viipyilevät katseet ja hymyt voi myös huomata ulkopuolisena. Onhan se söpöä, jos on kaksi vapaata ihmistä, jotka voisivat kaiken lisäksi sopia toisilleen.

Vierailija
7/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa tämä. Olen itse ihastunut miespuoliseen kaveriini, ja meitä on luultu pariksi lähes joka kerta kun olemme yhdessä ulkona. Vieraat ihmiset kyselevät, kuinka kauan olemme olleet yhdessä, ja kun toteamme, että olemme vain kavereita, ovat todella hämmästyneitä. Olemme kuulleet kommentteja "miten niin kavereita, näkeehän teistä että olette pari, totta kai olette yhdessä" ym. Emme lääpi toisiamme tms., istumme vain samassa pöydässä.

Vierailija
8/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä huomannut eikä huomannut muutkaan kun ihastuin työkaveriin ja alkoi suhde.

Vierailija
9/9 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tässäkin asiassa.