Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän kovinkaan moni rocktähti ei ole kuollut aidsiin?

Vierailija
27.07.2023 |

Kun lukee noiden rocktähtien tarinoita, kuinka heillä on ollut USEITA TUHANSIA naisia, niin on melkoinen ihme että ei niitä montaa ole, jotka aidsiin ovat kuolleet. Lieneeköhän siis ihan liioittelua nuo luvut?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin olen vähän kummastellut "salarakkaiden lehtolapsien" täydellistä puutetta. Se se vasta ihme on. No uskon että Doors Jim Morrisonilla on poika, salalapsi, nyt aikuinen.

Ja Liv Tyler oli kai salalapsi myös.

Huhuttiin että Axlilla olisi tytär mutta ei huhut tainneetkaan olla totta. Olen nähnyt kuvia tästä tytöstä.

Oisko sitten abortoitu ne lapset mikä on iso sääli.

Vierailija
62/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että näiltä löyty silti kaikenlaisia sp-tauteja. Pamela Anderson sai jonkun hepatiitin, tai ainakin huhuttiin joskus. En nyt muista keltä (Lee?)

Joo, Pamela sai Tommy Leeltä C-hepatiitin. Sanoi kyllä itse tartunnan tapahtuneen veren kautta jotenkin siten, kun tatuoivat vihkisormukset sormiinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin olen vähän kummastellut "salarakkaiden lehtolapsien" täydellistä puutetta. Se se vasta ihme on. No uskon että Doors Jim Morrisonilla on poika, salalapsi, nyt aikuinen.

Huhuttiin että Axlilla olisi tytär mutta ei huhut tainneetkaan olla totta. Olen nähnyt kuvia tästä tytöstä.

Mick Jagger sai kyllä aikoinaan lapsen jonkun parikymppisen brasilialaisnaisen kanssa, naisen nimi oli joku Luciana Morad tai jotain sinne päin. No, eiköhän se nainen tehnyt tuon ihan sen vuoksi, että sai rahakkaat elarit Jaggerilta. 

Vierailija
64/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuttiin että Axlilla olisi tytär mutta ei huhut tainneetkaan olla totta. Olen nähnyt kuvia tästä t

Mick Jagger sai kyllä aikoinaan lapsen jonkun parikymppisen brasilialaisnaisen kanssa, naisen nimi oli joku Luciana Morad tai jotain sinne päin. No, eiköhän se nainen tehnyt tuon ihan sen vuoksi, että sai rahakkaat elarit Jaggerilta. 

Eric Clapton sai kaksi lasta ollessaan naimisissa Pattie Boydin kanssa. Roger Daltreyllä on useita lehtolapsia. Suomalaista Kari Tapiolla ja Kirkalla on lehtolapset.

Vierailija
65/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä oletus tässä ketjussa, että AIDS on vältetty nimenomaan suojatulla seksillä tai paljon seksikumppaneita=ihme, ettei ole AIDSia. HIV tartuuu kuitenkin huomattavan paljon todennäköisemmin huumeneuloista kuin heteroseksin aikana. 

Eiköhän Mötley ja Gunnarit vetäneet suonensisäisiäkin panemisen lisäksi.

Onko Axl Rosekin vetänyt suonensisäisiä huumeita? Onko itse kertonut?

Kertoisko joku? Onko vaan huhua?

Vierailija
66/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä oletus tässä ketjussa, että AIDS on vältetty nimenomaan suojatulla seksillä tai paljon seksikumppaneita=ihme, ettei ole AIDSia. HIV tartuuu kuitenkin huomattavan paljon todennäköisemmin huumeneuloista kuin heteroseksin aikana. 

Nikki Six, Layne Stanley käyttivät suonensisäisiä, Axl Rosesta en tiedä. Heroiinin kuolleista tulisi pitkä lista. Clapton käytti polttamalla, inhosi neuloja.

Vierailija
67/67 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikki Six, Layne Stanley käyttivät suonensisäisiä, Axl Rosesta en tiedä. Heroiinin kuolleista tulisi pitkä lista. Clapton käytti polttamalla, inhosi neuloja.

Kuoliko Morrison heroiinin yliannostukseen? Kylpyammeeseen? No, ainakin Joplin, Layne,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän