Dolph Lundgrenillä upea 27-vuotias kisumirri
https://nyheter24.se/noje/1160283-storbrak-om-bilden-pa-dolph-lundgren-…
Moni on jo 65-vuotiaana toinen jalka haudassa.
Kommentit (48)
Minä luulin otsikosta että Dolphi on tehnyt Caitlyn Jennerit ja leikkauttanut itselleen mirrin.
Kevin Bacon on kanssa ollut saman kanssa aika kauan.
Ainekin jossain kuvissa mirri näyttää ihan Khloe Kardashianilta.
En ihmettele. Olen katsonut jonkun Dolphin haastattelun ja ukko on todella karismaattinen ruotsalaiseksi.
Ja oli Dolph nuorena todella kuuma Sylvester Stallonen rinnalla. Ihan punastelin Rockya katsoessa enkä todellakaan Rockyn takia.
Hopeaketun charmi on vastustamaton
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa, noita pissiksiä on paljon.
Tiesitkö muuten sitä, että Lundgren on alunperin tullut Yhdysvaltoihin tekemään jatko-opintoja (väitöskirjaa) MIT:hen, kemiantekniikan alalle, Fulbright-stipendillä?
Tahtoo sanoa, kyseessä on kaveri, joka ei välttämättä rahaa onnistumisten hankkimiseen tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Olen katsonut jonkun Dolphin haastattelun ja ukko on todella karismaattinen ruotsalaiseksi.
Ja oli Dolph nuorena todella kuuma Sylvester Stallonen rinnalla. Ihan punastelin Rockya katsoessa enkä todellakaan Rockyn takia.
Selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12. Lundgrenilla saattoi olla kyllä jopa alle 8 Rockyssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa, noita pissiksiä on paljon.
Tiesitkö muuten sitä, että Lundgren on alunperin tullut Yhdysvaltoihin tekemään jatko-opintoja (väitöskirjaa) MIT:hen, kemiantekniikan alalle, Fulbright-stipendillä?
Tahtoo sanoa, kyseessä on kaveri, joka ei välttämättä rahaa onnistumisten hankkimiseen tarvitse.
Jep. Mutta incel-iivon todellisuudessa vain pienimunaiset nettimyrkyttäjät ovat fiksuja.
Missä se väitetty fiksuus sitten näkyy, paha sanoa.
Onko tämä nyt sitten palstainkkien ja hiusrajajankkaajien mielestä laatunainen? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
EIkö Dolffilla ollut syöpä?
If he dies, he dies
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitten palstainkkien ja hiusrajajankkaajien mielestä laatunainen? Selvä.
No siinä mielessä, että tuo nainen seisoo yli 60-vuotiaan äijän vieressä. Yli 60-vuotiaalle miehelle tuo nainen on erittäin laadukas.
Vierailija kirjoitti:
Aitoa rakkautta!
Miksei olisi? En tiedä, mitä aidompaa siinä on, että nainen rakastuu tummahiuksiseen ja lihaksikkaaseen mieheen ulkonäön takia, kuin nainen rakastuu mieheen varallisuuden ja statuksen takia. Rakkaus on aina ehdollista kahden aikuisen välillä. Naiskauneus on siivittänyt miehiä koko maailman historian ajan ylittämään itsensä ja kehittymään uralla sen vuoksi, että palkintona odottavat kauniit nuoret naiset.
Monille naisille riittää varakas (ja tunnettu, muttei tarvitse olla sitä jos on varakas) ja treenattu mies. Itse en voisi koskea häneen, sillä hän on kuulemma ollut suhteessa sen Grace Jonesin kanssa ja ovat harrastaneet kuulemma ryhmäseksiäkin suhteensa aikana.
Miksi meidän naisten pitäisi innostua teistä miehistä livenä, Tinderissä yms,kun kaikki miehet vain haluavat nuoren megabeibin? Olen itse keski-ikäinen nainen, ja kokeillut nettideittejä. Itsellä kriteeri se, että miehet etsii oman ikäistään naista,mutta kun lähes kaikki etsivät itseään nuorempaa. Ei innosta olla jonkun miehen tyytymis kun tietää, että mies oikeasti haluaisi nuoren kauniin naisen. Se, että te miehet kaikkialla puhutte siitä, miten naiset ok kranttuja,kun eivät teitä huoli, tarkoittaa sitä, että nuoret kauniit naiset eivät teitä huoli oikeasti ,ja ne joihin teillä saumat eivät halua olla tyytymis p ....u.
MITÄ! Niin vanha kissa? Täytyy olla jo raato.
Naisella on mielestäni rumahkot kasvonpiirteet. Pieni paisuminen niin näyttäisi syöttöpossulta.
Onhan Dolph ollut aina ikäluokkaansa peilaten yksi universumin komeimmista miehistä. Ja varmaan aika mukava myös siviilissä. Fiksu myös. Vähän öklöttää, että tuon ikäinen ukko vielä olisi seksiä vailla, mutta jos se molemmille sopii, niin mikäs siinä.
Yleensä taviksetkin on aika monien kanssa ainakin heilastellut. Läskit av-mammat tietysti eivät.