Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Teinin haisevat treenikamat!

Vierailija
26.07.2023 |

Siis millä pesuaineella ne saa puhtaaksi?
Juuri pesin ne kahteen kertaan, haisevat edelleen. On se hienhaju haalennut, mutta ei lähtenyt.
Mikä aine toimii?
Soodaa kokeilin lisätä pyykkijauheeseen, se ei auttanut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta ne haisevat vaatteet.

Vierailija
2/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien hiki ei haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketissa on hajunpoistajaa pyykkiaine hyllyssä , kokeile sitä .

Vierailija
4/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaan likomaan heti harjoituksista palattua (laimennettuun, esim puoleen ämpäriin vettä desi etikkaa). Ja ne pestään joka käytön jälkeen ettei pinty!

Vierailija
5/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän kuumaa pesulämpötilaa pitää käyttää ja pitää pestä etikoispesuaineella. Juurikin esim. tietyistä materiaaleista valmistetuille urheiluvaatteille on omia pesuaineita. Jos taas ovat tyyliin ihan tavalliset verkkarit ja t-paita niin todellakin 60 asteen pesuun, vaikka vaatteessa lukisikin 40 asteen pesu. Itse pesen kaiken 60 asteessa ja yllättävän vähän vaatteita olen tuolla tavalla tuhonnut, lähinnä yhden t-paidan, jonka tribaalitatuoinnilta näyttänyt painokuva kirjaimillisesti suli pesussa ja irtosi.

Vierailija
6/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softcare Odeur-suihketta vaatteiden haiseviin kohtiin esim. kainaloihin ennen pesua. Myydään esim. Citymarketeissa. Anna sprayn hetki kuivahtaa ennen pesuohjelman käynnistämistä. Pesupalloon LV Sport - nestemäistä pesuainetta. 60 asteen pesuohjelma, jos materiaalit sietävät. 40 asteessakin voi raikastua näillä aineilla, joita käytät jatkossa jokaisella pesukerralla.

Vierailija
7/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa omiin pikkareihisi ensiksi.

Vierailija
8/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne joillekin pervoille netissä hyvään hintaan.

Vierailija
9/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut johtuu bakteereista.

Käytä pyykin desinfiointiainetta, myydään nimellä pyykin desinfiointiaine, lähtee bakteerit lähtee hajut.

Vierailija
10/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän kuumaa pesulämpötilaa pitää käyttää ja pitää pestä etikoispesuaineella. Juurikin esim. tietyistä materiaaleista valmistetuille urheiluvaatteille on omia pesuaineita. Jos taas ovat tyyliin ihan tavalliset verkkarit ja t-paita niin todellakin 60 asteen pesuun, vaikka vaatteessa lukisikin 40 asteen pesu. Itse pesen kaiken 60 asteessa ja yllättävän vähän vaatteita olen tuolla tavalla tuhonnut, lähinnä yhden t-paidan, jonka tribaalitatuoinnilta näyttänyt painokuva kirjaimillisesti suli pesussa ja irtosi.

Pahiten haisevat on teknisiä vaatteita. Isossa osassa on seuran painatuksia, niin en uskalla koittaa 60 asteen pesua. 40 asteessa olen pessyt niitä nyt, osassa ohjeen mukaan sallittu vain 30 astetta.

Vierailija
11/14 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Softcare Odeur-suihketta vaatteiden haiseviin kohtiin esim. kainaloihin ennen pesua. Myydään esim. Citymarketeissa. Anna sprayn hetki kuivahtaa ennen pesuohjelman käynnistämistä. Pesupalloon LV Sport - nestemäistä pesuainetta. 60 asteen pesuohjelma, jos materiaalit sietävät. 40 asteessakin voi raikastua näillä aineilla, joita käytät jatkossa jokaisella pesukerralla.

Kiitos, laitan ostoslistalle nämä!

Vierailija
12/14 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahiten haisevat on teknisiä vaatteita. Isossa osassa on seuran painatuksia, niin en uskalla koittaa 60 asteen pesua. 40 asteessa olen pessyt niitä nyt, osassa ohjeen mukaan sallittu vain 30 astetta.

Tuon kylmän pesulämpötilan vuoksi ne haisevat. Pese kokeeksi yksi ja katso mitä käy, veikkaan että ei mitään paitsi haju lähtee. Sanytol desinfioiva puhdistusaine voi myös auttaa.

Eri

Vierailija
13/14 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etikkaan likomaan heti harjoituksista palattua (laimennettuun, esim puoleen ämpäriin vettä desi etikkaa). Ja ne pestään joka käytön jälkeen ettei pinty!

Tämä toimii. Muista antaa liota ainakin yön yli. Sitten vain huuhtelu ja tavallinen konepesu.

Vierailija
14/14 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loraus väkiviinaetikkaa huuhteluaineeksi ja lisähuuhtelu ohjelmaan, niin ei jää puhtaana haisemaan etikalta. Tällä pysyy hajut poissa jatkossa ainakin uusista vaatteista. Tota liottamista kannattaa kokeilla niihin vanhoihin. Ja joka käytön jälkeen pesu. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän