Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä koskaan syö mitään, mitä ei tee mieli

Vierailija
26.07.2023 |

Elimistö tietää, mitä se tarvitsee.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kyllä ihan noin. Monella on hillitön makeanhimo ja makeaa kenenkään elimistö ei tarvitse.

Vierailija
22/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Oli ihanaa kun lapset muutti omilleen, niin voidaan miehen kanssa syödä just sitä mitä mieli tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii vain jos on jo valmiiksi terveet elämäntavat.

Vierailija
24/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin söisin pelkästään karkkia, jätskiä ja sipsejä. Pakko syödä myös "oikeaa" ruokaa ja aamupalalla edes yksi leipäpala sillä muuten söisin aamupalaksi vain jäätelön, ei pitäisi nälkää lounaaseen asti.

Vierailija
25/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni paksukainen on tainnut syödäkin vain sitä mitä tekee mieli ja niin paljon kuin tekee mieli...

Vierailija
26/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä jossain juhlissa tarjoilut koskematta siksi kun ei vaan tee mieli mitään niin jopa leimataan nirsoksi ja omituiseksi.

Siinähän leimaavat sitten.

Tämä.

Vierailija
27/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa huutaa lohta, mutta mulla ei ole sellaiseen varaa.

Eihän se maksa Lidlissä mitään.

Vierailija
28/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee jatkuvasti mieli pizzaa...

Vierailija
29/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin söisin pelkästään karkkia, jätskiä ja sipsejä. Pakko syödä myös "oikeaa" ruokaa ja aamupalalla edes yksi leipäpala sillä muuten söisin aamupalaksi vain jäätelön, ei pitäisi nälkää lounaaseen asti.

Syömishäiriö.

Vierailija
30/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toimii vain jos on jo valmiiksi terveet elämäntavat.

Meinasin tulla kirjoittamaan samaa. Minun tekee yleensä mieli terveellisiä ruokia, kuten vihanneksia tai vaikkapa kanasalaattia. Siis ihan himoitsen noita. Roskaruokaa ja herkkuja tekee mieli ehkä kerran pariin kuukauteen, silloinkin kyseessä on aina joku tietty asia jonka saatuaan kehoni sanoo "kiitos, ei enempää". Ainoa kerta elämässäni kun olen ollut ylipainoinen oli murrettuani jalkani. En voinut oikein liikkua, se oli törkeän kipeä tosi pitkään ja vahvat kipulääkkeet sai aikaan sen että mussutin vain sokeriherkkuja kun mikään oikea ruoka ei pysynyt alhaalla.

Vierailija
31/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee tuolla ohjeella.

Vierailija
32/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään roskaruokaa syö, enkä herkkuja, mutta joo, kalliiksi tulee ostaa pensasmustikoita, vadelmia yms tuoreena.

Vierailija
33/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kylässä syön , mitä tarjotaan , vaikka ei tee mieli. Muuten en tietenkään syö vastenmielistä.

Vierailija
34/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vasikka elää juomalla.

Mutta valitettavasti hyvät vasikat ei elä kauan.

Vierailija
35/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa huutaa lohta, mutta mulla ei ole sellaiseen varaa.

Eihän se maksa Lidlissä mitään.

Maksaa, Lidlissä ei ole ollenkaan halvimmat lohet.

Vierailija
36/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän eri mieltä. Elimistö ei osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan saanut.

Vierailija
37/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsikää nyt viimeinkin joku muu intohimo kuin ruoka. Mulla on.

Aloitus tuli mieleen siitä kun söin erään aterian erään henkilön mieliksi. Tuli epämiellyttävä, tyhjä olo. Yleensä syön tasan mitä tekee mieli. Ap

Hyvä aloitus. Minutkin on opetettu tekemään aina muiden mieliksi ja syömään vaikka kahvipöydässä kaikkea herkkua, mitä en itse koskaan ostaisi ja söisi. Vasta kolmevitosena olen alkanut pystyä kieltäytymään, lähes aina. Tyrkyttäjät ovat kyllä ahdistavia, kun vaikka kuinka monta kertaa kauniisti hymyillen ja perustellen kieltäydyn, ja sitten on pakko lopulta vain katsoa vakavana suoraan silmiin ja tavata hitaasti, että "kiitos, en syö". Paha mieli tulee itsellekin tuollaisesta, mutta en halua enää myrkyttää itseäni työntämällä kehooni jotakin, mistä tulee paha olo tai mikä on epäterveellistä.

Mikä muuten näitä tyrkyttäjiä vaivaa? "Ottaisit nyt edes mun mieliksi..." 

Vierailija
38/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kylässä syön , mitä tarjotaan , vaikka ei tee mieli. Muuten en tietenkään syö vastenmielistä.

Miksi?

Vierailija
39/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole hyvä neuvo adhd:lle. Koska saattaa mennä päiviä, että ei tee mitään mieli. Jotain pitää kuitenkin ihmisen syödä, muuten tulee huono olo.

Vierailija
40/46 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä jossain juhlissa tarjoilut koskematta siksi kun ei vaan tee mieli mitään niin jopa leimataan nirsoksi ja omituiseksi.

Kuka tuollaista edes huomaa tai kyttäilee? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän