Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa 30+ sinkkunaisia, jotka toivoisivat löytävänsä miehen, mutta eivät löydä?

Vierailija
26.07.2023 |

Tuntuu mieheltä jotenkin toivottomalta edes yrittää tutustua joihinkin Tindernaisiin, joilla on koko ajan pari miestä treffailukierroksessa, ja parikymmentä lisää jonossa chateissa. En siis käytä Tinderiä, mutta tuntuu, että suurin osa naisista joita edes muuten tapaan, käyttää Tinderiä ja on tuon kuvauksen mukaisessa tilanteessa. Tuntuisi paljon mukavammalta tutustua naiseen, joka ei ollenkaan käytä Tinderiä. Joka olisi ehkä enempi tosissaan etsimässä miestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai heitä on. Riippuu mistä päin etsit, että miten paljon löytyy vapaita makuusi sopivia naisia. Pk-seudulla on paljon sinkkunaisia.

Vierailija
2/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että Tinderin algoritmit syöttävät sinulle enemmän naisia, joilla on lukuisia chatteja auki ja pitkä historia Tinderin kanssa.

Minä olen 30 + nainen ja etsin kumppania. Kerrotko hieman, mitkä ovat pahimmat dealbrakerit, niin tiedän kannattaako keskustelua tässä mielessä jatkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että Tinderin algoritmit syöttävät sinulle enemmän naisia, joilla on lukuisia chatteja auki ja pitkä historia Tinderin kanssa.

Minä olen 30 + nainen ja etsin kumppania. Kerrotko hieman, mitkä ovat pahimmat dealbrakerit, niin tiedän kannattaako keskustelua tässä mielessä jatkaa?

Aloittaja kertoi ettei käytä tinderiä

Vierailija
4/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ enkä ole koskaan ollut Tinderissä. Aiemmin olen löytänyt muuta kautta. Aion nyt syksyllä aloittaa vapaaehtoistöitä kansalaisjärjestöissä, niistä olen aina löytänyt ihania kavereita ja miehiä.

Vierailija
5/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan