Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaali vai värikäs seksihistoria?

Vierailija
26.07.2023 |

Kumppani totesi että liian monta redflagia , kun jaettiin bodycountit.
Omasta mielestä normaali historia:
16-22 v. sama seurustelukumppani
(Lukiossa kosteita iltoja ja pettämisiä sekä hänen armeija-aikana oli irtosuhteita ehkä 3-5 ja pari muuta harha-askelta suhteen lopussa, mihin sitten tyssäs)
22-25 v. Pelkkiä säätöjä ja opiskelurahojen tienaamista. Tässä vaiheessa helposti mennään sadoissa kumppaneissa mutta tunteet harvoin pelissä.
26 v. taas vakiintuminen, ei syrjähyppyjä!
29 v. Suhde kaatui muihin syihin ja sen jälkeen kymmeniä Tinder-treffejä
Nyt 31 v. Tapailu vakiintunut, ei muita muutamaan kuukauteen. Olisi iso vakiintuminen edessä, tunteita pelissä ja perheen perustaminen, mutta kumppani alkoi nyt empiä. Vaikka pettänyt en ole enää vuosiin ja tahti on hiljentynyt. En kaipaa nuoruudesta mitään, kaikki on jo koettu paitsi iso rakkaus.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sellainen historia joka laittaa ajattelemaan.

Miehelle täytyy antaa aikaa sulatella asiaa ja mahdollisuus keskustella, ensimmäinen reaktio voi olla eri kuin miettimisen jälkeen, tai sitten ei, aika näyttää.

Vierailija
42/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella saa ja pitääkin, mutta jos ihminen muuttaa elämänsä suunnan mitäs sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin epävarmoja itsestään, että järkevä nainen ei paljasta tuollaista menneisyyttä. Mitään estettä parisuhteelle ja vakiintumiselle ei ole, jos itse tiedät että kaikki on kunnossa sen suhteen, mutta on kyllä aika höpsöä kertoa tuo. Tietenkään ei ole "normaali". Normaali on jotain 1-30 eri ihmistä, ja ei seksityötä.

Vierailija
44/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin epävarmoja itsestään, että järkevä nainen ei paljasta tuollaista menneisyyttä. Mitään estettä parisuhteelle ja vakiintumiselle ei ole, jos itse tiedät että kaikki on kunnossa sen suhteen, mutta on kyllä aika höpsöä kertoa tuo. Tietenkään ei ole "normaali". Normaali on jotain 1-30 eri ihmistä, ja ei seksityötä.

Ei 30 ole enää normaalia 😂😂🤣🤣😅😆😆😁😁😁😁

Vierailija
45/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan  jjotain 30 miestä ja olen naimisissa ja rakastan miestäni, joka on pettänyt minua, mitäs siihen sanotte?

Vierailija
46/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaan  jjotain 30 miestä ja olen naimisissa ja rakastan miestäni, joka on pettänyt minua, mitäs siihen sanotte?

Yököttää

Vierailija
47/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ollenkaan. Noi voi käydä, jos ei  ole kohdannut sitä oikeaa, joka vie sydämmen ja sielun kokonaan. Silloin sinne ei mahdu enää muita ihmisiä. Sellainen, joka tällaisen rakkauden ja sielunkumppanin on kohdannut tietää. Itselläkin miehiset vietit vei vieraisiin päin, mutta ongelmaksi tuli, ettei muissa naisissa kiinnostanut mikään muu kuin pillu. Olivat pelkkiä seksiobjekteja, joiden sielunelämä ei enenpää kiinnostanut kuin kaverihengessä.  Mutta kun tuo pelkkä seksikäs kuorikaan ei saanut himojani syttymään, ei kertakaikkiaa ollut päässäni enää tilaa. Vaimo vei sen niin totaalisesti.  Ihmettelin tovin tilannetta, kunnes vihdoin tajusin, että turhaa pyristelin. Siten jäi pettämättä. Toki rakkaus vaimoa kohtaankin oli niin suuri, että sekin varmaan esti pettämiset. Houkutusta oli, mutta  pystyin pysymään uskollisena. Toki suurin syy varmaan siinä, ettei ehtinyt kertyä naisista kokemuksia ennen vaimoa  ja siinä, että seksiä on ollut aina paljon halukkaan vaimon aloitteesta. 

Jos tilanne olisi toinen ja kohtaisin ap:n tapaisen naisen, niin en olisi edes kysellyt menneistä, saati halunnut niitä tietää. Jos olisin tuntenut, että hän on minua varten ja minun oma ei eletyllä elämällä ole pskankaan väliä. Varsinkaan jos nainen olisi halukas ja innokas seksiin.

Vierailija
48/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yököttää

Se mies joka pettänyt?

Vierailija
49/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kumma että on rasismia, kun naisestakin saa puhua tavarana ja materiana. Ihmisen kunnioitus on tipotiessä.

Mutta miehet, he saavat käydä maksullisilla. ja se on ihan ok.

Ei saa miehet käydä maksullisella. Sehän on palstatotuus, että jos kerran käyt ammattilaisella, olet miehenä pilalla etkä kelpaa parisuhteeseen

Vierailija
50/50 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli jäätävä huoraamaan, ja siksi ex. Iso mulkku joka lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme