Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tulla torjutuksi miehiltä

Vierailija
26.07.2023 |

Taas ihastuksella olikin toinen nainen. Aina sama homma tai eivät muuten vaan ole minusta kiinnostuneita. Nainen on vieläpä ruma.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa henkisesti nätti

Vierailija
2/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi just sopiva kyllä jossain kohtaa ja jonain päivänä on Siinä.

Ole utelias, niinkuin oletkin.

Nuole haavasi. Helli itseäsi. Olet just hyvä omana itsenäsi.

Minä ainakin arvostan rohkeuttasi.🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kun tehty, mut opettele ensin rakastamaan ittees ja olemaan tyytyväinen tilanteeseen nyt. Kelaa kuin hienoa kuinka paljon sulla on aikaa ihan vaan itelles ja asioille mistä nautit. Se että joku löytää jonkun ei oo sulta pois. Ymmärrän että voi ärsyttää ja turhauttaa, mutta se ei auta ketään, että sen sijaan et kiinnittäisit huomion suhun ittees, mietit sitä toista naista ja sen ulkonäköä.

Siinä vaiheessa ku oikeesti on sinut ittensä kanssa ja osaa nauttia tästä hetkestä niin sillon sä et enää välitä haluuko joku olla sun kanssa, koska sä nautit olostas yksinkin. Paineet asian suhteen hellittää ja tää on se vaihe jollon alat vetää puoleen itselles sopivia kumppaneita

Vierailija
4/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu kun tehty, mut opettele ensin rakastamaan ittees ja olemaan tyytyväinen tilanteeseen nyt. Kelaa kuin hienoa kuinka paljon sulla on aikaa ihan vaan itelles ja asioille mistä nautit. Se että joku löytää jonkun ei oo sulta pois. Ymmärrän että voi ärsyttää ja turhauttaa, mutta se ei auta ketään, että sen sijaan et kiinnittäisit huomion suhun ittees, mietit sitä toista naista ja sen ulkonäköä.

Siinä vaiheessa ku oikeesti on sinut ittensä kanssa ja osaa nauttia tästä hetkestä niin sillon sä et enää välitä haluuko joku olla sun kanssa, koska sä nautit olostas yksinkin. Paineet asian suhteen hellittää ja tää on se vaihe jollon alat vetää puoleen itselles sopivia kumppaneita

Oon ollut jo 10 vuotta itsekseni. Viimeisen vuoden halunnut löytää jonkun, ei vaan löydy.

Vierailija
5/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut jo 10 vuotta itsekseni. Viimeisen vuoden halunnut löytää jonkun, ei vaan löydy.

Minkälaisen parisuhteen haluaisit ja mitä itse arvelet voivasi tuoda suhteeseen?

Vierailija
6/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloittaja ymmärtää sitten paremmin torjutuksi tulleita miehiä - joita (toisin kuin saman kohtalon kokevia naisia) kutsutaan usein luusereiksi.

Vierailija
7/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen parisuhteen haluaisit ja mitä itse arvelet voivasi tuoda suhteeseen?

En ole tuo jolta kysyt, tässä oma versioni.

Halun olla yhdessä ja tehdä asiota yhdessä. Tällä hetkellä teen asiota itsekseni jotka ovat toki tärkeitä tämän hetkisessä elämässä, olen avoin joustamaan yhteiseen tekemiseen.

Rehellinen, kunniottava joka ei tarkoita alentuvutta vaan tasavertaista suhtautumista, en ole talouskone enkä pikkunainen joka ei nyt taas ymmärrä.

Tuossapa noita. Yleensä kaatuu tohon jälkimmäiseen missä aletaan holhoamaan ja ollaan ihmeissään että mitä hän nyt teki? Et kai tosissani loukkaantunut, läppähän hei se oli.

N50

Vierailija
8/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko antaa pillua?  Se jos pääsee unohtumaan, niin mies saattaa haikailla jo seuraavaa.

Vierailija
9/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuinka kauan oot ollu iteksesi ei valitettavasti määritä sitä ootko tässä hetkessä onnellinen yksin. Moni on kymmeniä vuosia yksin ja kaipaa kokoajan jotain ulkopuolelta, vaikka meissä on kaikki jo itsessään. Sen sijaan, että ettii jotain toista, kannattaa etsiä itseään ja tutustua itseensä.

Meille aina hoetaan, että "etsi joku joka tekee sut onnelliseksi", mut kun se ei mee niin. Jokainen tekee itse itsensä onnelliseksi ja sit jos hyvin käy niin elämään ilmestyy joskus joku joka lisää sitä onnellisuutta.

10/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Eli ei ole muillakaan helppoa

Vierailija
11/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttöjä kiinnosti vain se komea, itsevarma, jännä, hauska ja rohkea poika. 😕

Vierailija
12/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toisin parisuhteeseen, se unohtui.

Kumppanuutta, yhdessä tekemistä ja asioiden jakamista. Iloa olla elämässä ja olemassa. Puolittaa surut.

N50

Vierailija
13/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toisin parisuhteeseen, se unohtui.

Kumppanuutta, yhdessä tekemistä ja asioiden jakamista. Iloa olla elämässä ja olemassa. Puolittaa surut.

N50

Puolittaa surut? Nainen on yleensä ongelmien lähde, ei jakaja.

Vierailija
14/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei ala vetämään puoleensa. Joillakin niin käy ja joillain ei. Mitään takeita ei ole.

Vierailija
15/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Eli ei ole muillakaan helppoa

Lienee jonkunlaisen analyysin paikka. Jotain menee pieleen, kun ei onnistu. Ei kannata toistaa samaa kaavaa enää seuraavat 20 treffiä. Ainakaan itse en jaksaisi.

Vierailija
16/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, piste. 

Vierailija
17/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mies kiinnostuisi noin kauheasti ap: stä?

Vierailija
18/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Lienee jonkunlaisen analyysin paikka. Jotain menee pieleen, kun ei onnistu. Ei kannata toistaa samaa kaavaa enää seuraavat 20 treffiä. Ainakaan itse en jaksaisi.

Ei tuossa ole muuta analyysiä kuin tasoteoria.

18 miestä oli häntä tasokkaampia. 6 oli joko samalla tasolla tai huonompitasoisempia.

Yksikään noista 18 miehestä ei mitenkään voinut olla "samalla tasolla"? Vain naisilla voi olla vääristynyt kuva omasta tasostaan? Niinkö se on?

Vierailija
19/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olin 3 vuotta tinderissä sinkkuna ja monia kymmeniä eri treffikumppaneita tuli nähtyä, osa jäi ystäväksi ja osa vaan loppui jomman kumman aloitteesta.

Mut siinä vaiheessa kun tapasin nykyiseni mä olin todella eri tilanteessa itteni kanssa kun aiemmin. Myöhemmin oon miettiny, etten mä oikeesti ollu millään tasolla valmis parisuhteeseen sen kolmen vuoden aikana. Useimmat jotka ei löydä kumppania ei oo valmiita sitä löytämään, ei oo valmiita parisuhteeseen jostain syystä tai ei tiedä mitä haluaa. Se tuntuu kurjalta kuulla ja sitä ei haluis uskoa, mut usein se ettei löydä sitä kumppania jonka kanssa jakaa arkea on vaan yksinkertaisesti sitä, ettei oo vielä siihen valmis.

Mä ite etsin kovasti alkuun ku olin sinkkuna, mut lopulta se meni siihen, että hyväksyin tilanteen ja mun oli hyvä olla itekseen. Se ei tarkoittanut, etten unelmois millasen suhteen haluun. Esim tein unelmakartan, jossa oli paljon asioita, joita haluun parisuhteessa tehdä. Mulle ne oli telttailua, maalailua, lautapelejä, käsikädessä kulkemista jne. Lisäks kirjotin ylös sanoja siitä millasen suhteen haluan. "Turvallinen, rakastava, luova, luotettava, sitoutuva..."

Monesti meitä ohjataan myös miettimään ja kirjoittamaan ylös millasen kumppanin haluaa. Mun mielestä se ei toimi, mut mä kirjotin ylös millaseks haluun tuntea itseni sen toisen kanssa ja mitä muita tunteita haluun kokea.

Mulle nää autto näkemään suuntaa ja mietin, että jos en löydä tätä en tarvii muutakaan, koska en halunnu enää yhtäkään ahdistavaa epäselvää tilannetta kenenkään kanssa.

Kaiken jälkeen mietin myös, että jos mun tapa deittailla ei toimi niin teen asiat toisin. Ensinnäkin aloin deittailemaan niin, että menin treffeille paikkoihin joissa muutenki halusin käydä, jolloin sieltä löyty toisen kanssa yhdistävä tekijä ja lisäks ei harmittanut jos juttu ei siitä jatkunut, koska kävin kuitenki jossain missä olin muutenki halunnu käydä.

Ja se missä tein eniten eritavalla oli se, et ku ennen tapaillessa kävin deitin kanssa n. 1-2 kertaa treffeillä kahdessa viikossa niin ku nykynen tuli vastaan ehdotin suoriltaan, että leikitään kotia muutama päivä. Mä ajattelin siihen hetkeen, että kotileikki ois kiva vaikkei siitä sen kummempaa tulis, mut siitäpä tuliki koska se meni niin hyvin. Nyt ollaan puol vuotta leikitty kotia jommankumman luona ja tää on just sitä mitä olin toivonukin.

Tähän vielä klisee, miksi odottaa eri lopputulosta jos tekee asiat aina samalla tavalla?

20/58 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei tuossa ole muuta analyysiä kuin tasoteoria.

18 miestä oli häntä tasokkaampia. 6 oli joko samalla tasolla tai huonompitasoisempia.

Yksikään noista 18 miehestä ei mitenkään voinut olla "samalla tasolla"? Vain naisilla voi olla vääristynyt kuva omasta tasostaan? Niinkö se on?

Olen tuohon 18 laskenut mukaan myös ne tapaukset, jolloin kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tapailua esim. Erilaisten tulevaisuuden suunnitelmien vuoksi. Ja se, mikä oli mielenkiintoista, oli se, että moni noista miehistä sanoi, että heillä on ollut vaikeuksia löytää treffiseuraa Tinderistä. Jos he ovat olleet tasokkaita ja haluttuja sinkkumiehiä, niin miksi heillä on ollut vaikeuksia löytää naisseuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi