Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin lopettaminen -puoliso ei kannusta

Vierailija
26.07.2023 |

Repsahdin kesälomalla polttamaan ja jäin pahasti koukkuun. Nyt yritän pyristellä riippuvuutta aiheuttavasta todella typerästä tavasta eroon.

Mieheni ei itse polta, inhoaa tupakointia. Mutta jotenkin on nyt todella välinpitämätön ja kettuilee kun yritän tosissani. Esim. aamulla yllytti menemään kauppaan ostamaan röökiä ja naureskeli kun sanoin ostaneeni nicorettea. Ei auta hirveästi oloon, mutta pakko pysyä tiukkana. Olisi vaan kiva saada tukea. Sanoinkin suoraan, että kettuilu ei auta, siitä hän lähes suuttui ja alkoi moittia, että ei ole tahdonvoimaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ihana aviomies, oikein parasta A-luokkaa 🙄

2/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin kyrsisi, jos olisin alkanut seurustella miehen kanssa, joka on väittänyt olleensa tupakoimaton, mutta sitten alkaakin röökata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kyllä minuakin kyrsisi, jos olisin alkanut seurustella miehen kanssa, joka on väittänyt olleensa tupakoimaton, mutta sitten alkaakin röökata.

Suhteemme alkuaikoina 15 vuotta sitten molemmat kyllä poltettiin. Eli tuo ei pidä paikkaansa. AP

Vierailija
4/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa sadistisesti nauttia ja lisätä kärsimystäsi. Tsemppiä oikein kovasti lopetukseen. Sinä pystyt siihen vaikka hetken aikaa polttaisitkin.

Vierailija
5/5 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa sadistisesti nauttia ja lisätä kärsimystäsi. Tsemppiä oikein kovasti lopetukseen. Sinä pystyt siihen vaikka hetken aikaa polttaisitkin.

Kiitos tsempistä yritän olla vahva. Luulen että hän juurikin nauttii nyt tuosta tunteesta että saa ns. lyödä lyötyä ja ymmärrän hyvin, koska röökinpoltto on maailman idiootein asia. Varmasti häntä myös harmittaa se että jäin koukkuun ja että olen vähän väliä sanonut, että huomenna lopetan ja kuitenkin sitten taas sortunut. Nyt kun yritän tosissani ei usko. Pakko siis olla tiukkana ja olla sortumatta. Ehkä tukea alkaa tulla kun mies tajuaa että tällä kertaa olen tosissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi