Lyhyys ärsyttää
Kommentit (27)
Bruh mä oon 168
Vain ankara treenaus auttaa. Lean fit, ei liikaa muskeleita. Matkustele aasiassa ja japanissa.
Mitä sillä on väliä? Olkoot.
Minä olen 160 cm enkä ylety kuin kaappien alahyllyille keittiössä.
Isäni on 168-senttinen, täysin normaalin mittainen, samoin hyvä ystäväni.
Sitten vain yrittämään mallinaisia. Tom Cruisekin on lyhyt. Nicole Kidman oli sitä varmaan 10 senttiä pidempi.
Aleksanteri Suuri oli suunnilleen pituisesi. Mies josta tuli legenda, naisten palvoma ja jota Rooman keisaritkin kadehtivat.
Voitko muuttaa pituuttasi? Et. Voitko muuttaa suhtautumistasi siihen? Kyllä voit.
Joka päivä valitat sitä tällä palstalla. Siinähän se elämäsi hukkaan menee.
Ei se naisen saanti pituudestasi johdu
Tieteen Kuvalehden Elämän kehitys -kirjan mukaan maapallon miesten keskipituus on 175 cm ja naisten 160 cm. Olet siis lähes keskipituinen globaalissa vertailussa, ap.
Säästä rahaa, niin voit käydä sahauttamassa reisiluut venytykseen. Sit saat pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain yrittämään mallinaisia. Tom Cruisekin on lyhyt. Nicole Kidman oli sitä varmaan 10 senttiä pidempi.
Tämä. Tom Cruise taitaa olla lyhyempi sua, ap, noin 170cm. Ja silti pimpukkaa tulvii ovista ja ikkunoista. Älä sä siitä pituudesta murehdi
Vierailija kirjoitti:
Bruh mä oon 168
Vain ankara treenaus auttaa. Lean fit, ei liikaa muskeleita. Matkustele aasiassa ja japanissa.
Bruh? Mikä ghettopoika sinä kuvittelet olevasi?
Katkerassa itsesäälissä piehtarointi turhanpäiväisen pinnallisen asian takia ei tee kenestäkään kiinnostavaa tai hurmaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on 168-senttinen, täysin normaalin mittainen, samoin hyvä ystäväni.
Kiva juttu, että isä on hyvä ystäväsi.
Minä olen ihastunut 164 cm lyhyeen mieheen. T:Nainen
Vartesi on täydellisen pituinen spontaaneja ja yllättäviä pusuja varten.
Vaihda sukupuolesi ja tadaa, olet pitkä nainen.
Olemme pistäneet kasvuhormonia poikaamme useamman vuoden ajan. Ennustus ilman kasvuhormonia 140cm, kasvuhormonilla mahdollista saavuttaa 160-170cm pituus.
Oot mun miehen pituinen
T. N182cm