Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#####ELOKUISET PERJANTAINA########

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, olisko pitänyt heti ihan viikonloppupino laittaa, kun alkaa olla meitä elokuisia jo vähemmän kirjoittelemassa, mutta jos sitten huomenna.

Onkos kukaan testailemassa tänään tai viikonloppuna? Sanna-p. eikös sulla lyhyimmän kierron mukaan jo alkaisi olla testiaika käsillä?

Pinoutukaapas kaikki elokuiset vielä niin tiedetään kuinka monta meitä vielä pyörii linjoilla. Tämä loppukuulle osuva laskettu aika on kyllä hieman siitä kurja, että pino tietysti hiljenee paljon siinä vaiheessa kun itsellä on piinaviikko. Enpä ole täällä nyt tässä kierrossa muuten kauheasti pyörinytkään. No jos syyskuulla mennään tai siis kun mennään niin l.a. osuu taas pikkaisen aiemmin, taitaa olla 25.9....

Omaa napaa ja oireita, joita kirjoittelinkin eilen illalla pinon viimeiseksi niin nuo tutut menkkaoireet jyllää...lisään vielä unettomuuden, joka siis myös tätioiretta on.... eli tätsy antelee jo sen verran vihjettä, että maanantaina taidan hänet tavata. Tuhruttaa saattaa jo viikonloppuna, mikä sitten on ihan varma tädin merkki. Viime kiertoa lukuunottamatta aina on tuhruttanut, ja viime kierrolla kun ei tuhrulla ilmoitellutkaan kuten yleensä niin eipä sekään tuthruttomuus ole raskauden merkki.

Hyvin on plussia tullut tässä kuussa, toivotaan, että vielä meille loppukuisillekkin olisi plussia jäljellä.

kp 24/27 dpo 11

Vierailija
2/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Wintergirl eilisistä sanoistasi, lämmitti mieltä, kun välillä tuntuu toivottomalta tämä loputtomalta tuntuva odotuksen odottelu.

Mutta eipä täällä mitään kummia kuulu. Maanantaina se täti uhkaa tännekin änkeä.

PLUSSATUULIA lopuille elopiinailijoille ~~~~

S kp25/27 dpo11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut taustailijana teitä elokuisia ja tänään aamulla sitten (kp 33) testasin plussan! Vahvat viivat ilmestyi tikkuun ennen kuin ehdin edes vessasta ulos. Esikoinen täytti just vuoden ja tätä toista yritettiin parin kierron verran.

Lohdutuksena muille piinailijoille: mitään oireita ei ole, joten eipä sitä aina etukäteen pysty arvaamaan.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

NiiskuPiisku

Vierailija
4/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia tänne jääville!!

Vierailija
5/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kauheen valoisalta täälläkään. Tätioireita riittää paitsi mulla tuo unettomuus on ihan uutta, yleensä oon ollu tosi väsynyt ja nyt sitten ei iltaisin uni tuu millään...Mut tuskin sillä on tekemistä tämän kanssa...Oksettava olo muutenkin eli eiköhän se täti rynni tännekin maanantaina :(

Onnea kaikille plussanneille, ois ollu kyllä ihana joululahja miehelle antaa plussatikku mut saattaa nyt jäädä.

Eli täällä piinaillaan vielä ensi viikkoon ellei täti tule jo viikonloppuna:(

CalZal kp26-28/31

Vierailija
6/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensinnäkin onnea NuuskuPiisku!! Mukavaa odotusta yhdeksäksi kuukaudeksi eteenpäin!

Täällä itsellä meneillään 23/28 ja dpo jo 12... Mutta viikonloppuna juhlitaan synttäreitä ja pikkujouluja, joten en ehdi paljon piinailemaan...

hyvää perjantain jatkoa piiniskamut!

-vauvaksi-

Vierailija
7/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei näy, ei vielä ihan pitäiskään. Oireita ei ole, menkkamainen jomotus tosin hiipii salakavalsti =)

Niiskupiisku: ONNEA!! Vauvaliimaa kilokaupalla!

Mami0203: Voi harmi, mutta syyskuisissa varmasti jatketaan samaa matkaa!

Nyt kiirus leipomaan!

Piinaillaan yhdessä viikonloppuna!!

Shani@ kp 27/28 yk 1

Vierailija
8/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot onnittelut plussanneille!

Ja ihan samaa mieltä että älkää vielä luovuttako toivoa ku täti ei vielä ole tullut.Kaikki nuo menkka oireet voi olla mysö raskausoireita ja tosiaa voi olla raskaana ilman oireita.Monilla ne oireet alkaa vasta plussa testin tehtyä;)

omaan napaa: päätä särkee jo kolmatta päivää.Ja nyt meinaa alkaa närästää.Salaa toivon että todellakin olisin raskaana ja nämä lisääntyneet merkit olis sitä.Samoin olen huomannut että rinnat on kipeämmät ku yleensä.Imetys jopa vähä sattuu :( :(

Todella piinaavaa....teksi mieli testaa mutta en viitsi jos onki nega ni olen surullinen.Pienempi suru on se ku ne menkat alkaa.Testin tekemisessä mulla on aina niin suuret odotukset ja toivoo sitä plussaa enemmän ku mitään.

Viikonloppu menee toivottavasti sillai ettei ajatukset ole vähä väliä omassa navassa.Meillä on kuopuksen 1 v synttärit huomenna.Tietenkään ei helpota se,että paikalle tulee helmikuussa vauvan saava ystäväni.*Tahtoo kanssa vauvan ja sen mahan*

AuringonTytär kp 29/30-32

meinasin kirjottaa rv ;) oiskin....

vuosi sitte tiesin että seuraavana päivänä menen synnytyksen käynnistykseen.Enemmän pelotti kyllä pelotti kalvojen puhkaisu ku synnytys.

Vierailija
9/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä piinaillaan vielä.. nyt kp22/26(?) ja ihan älytön turvotus masussa!! näytän siltä kun oisin viidennellä kuulla raskaana!! en tiedä mikä on.. välillä toiveikas olo raskauden suhteen mut välillä taas ei.

kyl ois kiva ilmoittaa jouluna tuleville isovanhemmille vauvauutisia!

mut katsotaan nyt...

niin ja sylin täydeltä onnea plussanneille!!!

nyt siivoamaan..

Vierailija
10/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi loppukuun piinailija. Tuntuu hassulta pinoutua, kun ei tosiaan mitään merkkiä mihinkään suuntaan.

Lohdutus mami0203:lle vielä täälläkin ja onnittelut tämän päivän plussailijalle (sorry nimi unohtui).

Äiti1972 24/~28 yk1

Vierailija
11/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussan tein, ja LA oliski sitten 6.8.

Että raskaanahan tässä sitten ollaan =)

Plussa tuulia sitten koko loppu porukoille, ja toivotaan että tuutte perässä tosi pian!

Buam rv 6+4

Vierailija
12/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli mukana ollaan...kp nyt 24/29-31, joten tässä vasta kunnon piinailut alkaa ensi viikolla. toivottavasti täällä on vielä ensi viikolla muutama muukin jakamassa mun kanssani tätä piinaa.... Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Välillä olo tuntuu hyvinkin raskaana olevalta ja välillä taas ei pätkääkään. Ota siitä nyt sitten selvää :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja paljon plussia kehiin, jookosta!!

Itellä menee viikonloppu töiden merkeissä, joten saanpahan ajatukset edes hetkeksi johonkin muualle.

Pulu kp 24 /29-31

Vierailija
13/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks: Paljon onnea NiiskuPiisku ja Buam, hienoa !!!!!!!!!!! Ja niitä tarrasukkia pikkuisille matkaan mukaan :)

Voi harmi Piipaa, Katarina, Mami0203. :(

Olisin niin Piipaa toivonu, että sulla olis jo tärppi käyny.

Shani@ kyseli lämpötiloista.

Mulla normaali lämpö on yleensä noin 36, ehkä vähän allekin, joten kyllä tän 37 asteen jo tuntee omassa olossaan. Ihme kyllä oon käyny jumpalla tällä viikolla jo kolme kertaa, joten ei tää mitää perus-flunssaa ole kuitenkaa! Mutta en kyllä tuota lämpöä uskalla oireena ajatella, mulla tuntus olevan tätä aika useesti loppukierrosta, että kroppa käy vähän " kuumana" .

Pululla oli eilisessä pinossa hyvä tsemppi päällä, oon samaa mieltä, että pidetään lippu korkeella ja toivoa yllä loppuun asti! :)))

Wintergirl:

7. yrityskierto on nyt menossa, kesäkuun alusta ollaa annettu vauvalle lupa tulla ja todellisuudessa näin on ollu jo kevättalvesta asti, kun meidän ehkäisy on ollut vähä niin ja näin melkein kohta jo vuoden...

Tosiaan, tänää olis eka päivä, ku menkat vois alkaa. Ajattelin ensin, että testaan huomenna, kun illalla olisi pikkujoulutteluja, mutta en taida pystyä. Menis ilta pilalle, jos aamulla olisin testannu negan :( Taidan testailla maanantaina aikaisintaan, jos tarvetta tulee.

Omaa napaa tulikin jo tuossa. Kp tänään 27/26-29. Ei oireita. Paitsi tätiin viittaavia viiltelyitä ja jomottelua vatsassa on tänään ollut, joten aika neutraali on olotila. Mutta tosiaan, etten nyt heti pyörrä puheitani, niin täytyy todeta, että uskon ja toivon, että kyllä tässä voidaan ihan hyvin olla raskaanakin. Eipä tuota tätiä vielä kuitenkaan näy! :)

Minun puolesta myös oikein mukavaa viikonloppua ja paljon plussatuulia kaikille! Nyt naiset tähdätäänhän siihen, että viikon päästä me jutskaillaan jo tuolla o-puolella! :D

-S- (tsemppi päällä ;)

Vierailija
14/14 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille " jäljellä oleville" elokuumeilijoille!

Itse olen vieraillut täällä kuumeilupuolella vain satunnaisesti ja yrittänyt välttää liian intensiivistä kuumeilua. Nyt on kuitenkin jännitys huipussaan, joten pakkohan sitä on tulla tänne muiden samassa tilanteessa olevien kanssa jännäämään. Onnittelut jo pälkähästä päässeille BUAM:lle ja NIISKUPIISKULLE!!!

Itselläni on menossa täysin sama kp (24/27), kuin wintergirlillä. Yrityskertojen laskeminen on vähän hankalaa, kun ihan " varman päälle yrityksiä" on vain muutama, mutta hyvällä säkällä olisi voinut kyllä osua jo huhtikuun alusta asti (tällä konstilla olen yrittänyt välttää turhaa stressiä asian suhteen). Nyt loppui kuitenkin kärsivällisyys, joten ov-tikut ovat olleet ahkerassa käytössä - samoin greippimehut ja punaviini =) Kiitti vaan vinkeistä, kuka niitä sitten on täällä kertonutkaan (sen verran on tullut vakoiltua).

Viimeiset kaksi kiertoa ovat olleet siitä erikoisia, että varman päälle on tosiaan otettu ja molemmissa kierroissa on tullut omituiset välivuodot. Epäilen että olisivat voineet olla kiinnittymisvuotoja. Täti on kuitenkin molemmilla kerroilla saapunut =( Vähän tässä huolestuttaakin, että onko luteaalivaihe liian lyhyt, kun ovis on yleensä kp 16 ja kierto vain 27. Siinä ja siinä?!?!

Sen verran täytyy paljastaa, että sorruin tänä aamuna tekemään ov-testin, kun luin että se voisi näyttää myös raskauden. Tikkuun tulikin viivan paikka!! Sen jälkeen pitikin tietenkin mitata myös aamulämpö, joka sekin oli tavallista korkeampi (36,5 - yleensä alle 36). Nyt siis jännittää ihan tosissaan! Ajattelin tehdä ovistestin uudelleen su-aamuna, mutta raskaustestin teen vasta aikaisintaan kp 27.

Maltatteko te muut olla testaamatta ennen aikojaan?

Toivottavasti niitä plussauutisia saadaan pian lisää!!!

terkuin elosyys

Ps. Unohdin kertoa, että talossamme taapertaa jo maalispoitsu vm 2005.