Kuinka kauan on nykyinen älypuhelimesi ollut käytössä?
Voittaja saa mitalin 🎖Mä oon käyttäny omaani vuoden 2021 alusta alkaen ja vielä toimii hyvin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 2014 ja toimii moitteettomasti.
Voittaja 🥇 Minkämerkkinen puhelin? 😃
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Heiiiii, oli täällä toinenkin vuodelta 2014.
Kohta 4 vuotta. Oli kyllä välillä pois käytöstä, mutta 4" puhelimestani hajosi näyttö ja nyt pitää taas käyttää tätä saatanan leikkuulauta siihen asti että saan uuden puhelimen.
Vuoden. Olisin mielelläni käyttänyt vanhan kapulani loppuun, mutta sain uuden pyytämättä lahjaksi. Onneksi vanhallekin kapulalle tuli nyt käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuusta 2013. Jännittää, pääsekö tällä mitalisijoille. Tällä hetkellä olisi kultaa tulossa :)
Oliko silloin jo älypuhelimia?.
Oli todellakin. Mun eka älypuhelin oli joku nokialainen, muistaakseni vuodelta 2009 (tai 2008). Nykyinen on syyskuulta 2021, uuden tilaan kun meen lomalta töihin. Työnantaja kustantaa uuden kahden vuoden välein. Eikä muilla täällä ole työsuhdepuhelimia, kun monella kuitenkin on vuosia vanhat puhelimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Heiiiii, oli täällä toinenkin vuodelta 2014.
Niimpä olikin, no sillekin mitali 🥇
Vierailija kirjoitti:
Lokakuusta 2013. Jännittää, pääsekö tällä mitalisijoille. Tällä hetkellä olisi kultaa tulossa :)
Eikö kaiken maailman päivitykset ole täyttäneet sen muistia?
Heinäkuu 2020. Edelleen erinomaisessa kunnossa ja akku kestää hyvin.
Edellinen taisi olla 5 vuotta vanha ja siinä alkoi tietoturva olla riskinä. Esimerkiksi pankkisovellusten käyttö ei enää onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 2017 asti.
Toimiiko verkkopankit sun muut vielä puhelimessasi?
Olen eri mutten käytä pankkia ikinä puhelimella.
Toimii.