Kuinka kauan on nykyinen älypuhelimesi ollut käytössä?
Voittaja saa mitalin 🎖Mä oon käyttäny omaani vuoden 2021 alusta alkaen ja vielä toimii hyvin.
Kommentit (51)
2019 taisi olla ostovuosi tällä luurilla eikä ole vaihto vielä mielessä, ehkä ensi-tai sitä seur vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ohis, mutta mulla on kaveri joka vetää yhä Nokia1100 näppäinpuhelimella.
Ei ole yhtään cool. Jos olisi cool vetäisi 3310:lla Sillä alkuperäisellä, ei näillä nykyajan kopioilla.
Eikun sillä on just se alkuperäinen, näppäimetkin kuluneet niin ettei näy kirjaimia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään cool. Jos olisi cool vetäisi 3310:lla Sillä alkuperäisellä, ei näillä nykyajan kopioilla.
Eikun sillä on just se alkuperäinen, näppäimetkin kuluneet niin ettei näy kirjaimia...
1100 on ihan eri kuin 3310. Jälkimmäinen on klassikko, ensimmäinen ei.
Maaliskuussa 2019 ostin käytettynä tori.fi -sivustolta ja hyvin on pelannut tähän asti, mitä nyt akun vaihdatin aika pian ostettuani.
Lokakuusta 2013. Jännittää, pääsekö tällä mitalisijoille. Tällä hetkellä olisi kultaa tulossa :)
Syyskuussa 2021 hommasin tän nykyisen,ei mitään syytä vaihtaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuusta 2013. Jännittää, pääsekö tällä mitalisijoille. Tällä hetkellä olisi kultaa tulossa :)
Oliko silloin jo älypuhelimia?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppäinpuhelimissa oli se erinomaisuus, että näppäimiä ei tarvinnut katsoa lainkaan kun puhelin tuli tutuksi. Saattoi taskun pohjalla naputella viestiä vaikka suojatietä ylittäessä, tarvitsematta katsoa puhelimeen päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin oli. Eihän minulla muuten sellaista olisi näin kauaa ollut :D
Puhelin on one plus ja tämä maksoi muistaakseni 290e. Ostin tän 2019 ja hyvin toimii yhä.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Nokian Lumia julkaistu 2011? Kai jotain muita malleja taisi olla jo aiemmin.
2018 ja on siistissä kunnossa. Teinit nauraa kun kuulevat että on 5 vuotta vanha luuri. Tähän ei saa enää edes puhelimenkuoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut jo vuosia. Tässä lapselle tietoa ajalta ennen syntymääsi:
Ensimmäinen moderni älypuhelin oli ruotsalaisen Ericssonin vuonna 2000 markkinoille tuoma R380-mallinen matkapuhelin. Siinä oli mustavalkoinen kosketusnäyttö ja Symbian-käyttöjärjestelmä. Apple toi myyntiin ensimmäisen älypuhelinmallinsa iPhonen vuonna 2007. Sen uudistetun 3G-version myynti alkoi Suomessa kesällä 2008.
Vierailija kirjoitti:
Viikon
Vedän paremmaksi, mulla 4 vrk. 😁 Vanha sanoi sopimuksensa irti viikko sitten ja 3 päivää kesti että pääsin ostamaan uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen moderni älypuhelin oli ruotsalaisen Ericssonin vuonna 2000 markkinoille tuoma R380-mallinen matkapuhelin. Siinä oli mustavalkoinen kosketusnäyttö ja Symbian-käyttöjärjestelmä. Apple toi myyntiin ensimmäisen älypuhelinmallinsa iPhonen vuonna 2007. Sen uudistetun 3G-version myynti alkoi Suomessa kesällä 2008.
Ei noi oo älypuhelimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1100 on ihan eri kuin 3310. Jälkimmäinen on klassikko, ensimmäinen ei.
Aa, okei. Mutta vanha puhelin hänellä jokapäiväisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi oo älypuhelimii.
On ne. Älypuhelimen määritelmä ei muutu sillä, että lapsi väittelee eipäs-juupas-tyylillä.
Oiskohan viis vuotta vanha. Päivittäin saa ladata, mutta pystyy hyvin käyttämään. Pidän niin kauan kunnes hajoaa kokonaan. Lasi vähän säröllä jo.
Vuoden. Vanhassa simahti akku.
Ei vanhempiin (mini kehuu täällä) saa enää päivityksiä ja teen puhelimella kaiken netin käytön niin ei voi mitään palikkaa käyttää.
Ja aina kun vaihtaa uudempaan niin vähän ajan päästä se vanha tuntuisi jopa oudolta käyttää.
Mutta uuden ostan vasta kun tämä simahtaa.