Nainen loukkaantuisitko tästä?
Erittäin hoikka naispuolinen työkaverini palasi kesälomalta ja kertoi syöneensä lomalla todella paljon. Totesin, että ei hän ainakaan näytä siltä. Tuntuu, että hän on käyttäytynyt vähän oudosti tuon jälkeen. Onko tuo siis sellainen kommentti, josta joku voisi loukkaantua? Itse olen ylipainoinen nainen siis.
Kommentit (9)
Ehkä nainen yrittää lihota? Joillakin on vaikeuksia saada kiloja kroppaan.
No en, mitä ihmettä. Ehkä yliajattelet. Jos hänellä on kotonaan muuta mietittävää ja käyttäytyy sen takia erilaisesti?
Tuntuisi pahalta, itse yritän kiloja saada epätoivoisesti lisää.
Hän sanoi loukkaavasti (ehkä tahattomasti) sinua kohtaan, koska selvästi hän tajuaa oman painonsa ja muiden. En ihmettele jos sen jälkeen sanot totuuden. Ei kai hänen pitäisi loukkaantua liiemmin, vaan sun.
Riippuu äänensävystä. Voisin hyvinkin loukkaantua. Ikään kuin kyseenalaistaisit herkkujen syömisen.
Ei kannata kommentoida kenenkään laihuutta eikä lihavuutta. Se on huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi loukkaavasti (ehkä tahattomasti) sinua kohtaan, koska selvästi hän tajuaa oman painonsa ja muiden. En ihmettele jos sen jälkeen sanot totuuden. Ei kai hänen pitäisi loukkaantua liiemmin, vaan sun.
Höpö höpö
Mistä alapeukut? Kysyin ihan tosissani.
Ap