Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomiopäivällä olevat/sitä odottavat pinoon !

15.12.2006 |

Huomenta kaikille!

Täti tuli yöllä kylään, juuri vuorokauden vaihduttua, aivan ajallansa.... :( Voi ankeus!

Kyllä ne kropan tuntemukset vaan oli oikeassa negatiivisten testien kera. Turhauttaa ja pitkästyttää odotella seuraavaa ovista, olisin jo niin toivonut plussaavani vaikka vasta eka yritys-kierto pikku-kakkosesta onkin takana.

Se on sitten haaveet syyskuun lopulle, pois elokuisesta lämmöstä. Tosin nythän on vielä joulukuussakin lämmintä! ;-)

Kertoilkaa omia kuulumisia. Ja hei, Gekkokolmonen - kovasti kuulostaa siltä että oisit raskaana, tule kertomaan, pidän peukkuja sulle !

PS.Onko tietoa asioista mitkä vois vaikeuttaa hedelmöittymistä tai vinkkejä miten edesauttaa asiaa ? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin alkaa toivo loppumaan :( vielä alkuviikosta olin toiveikkain mielin mut nyt on kaikki tädin tulon oireet :( nyt kp 22/n.26

no, onneks on viikonloppu tulossa ja saan rauhassa surra himassa ja odotella seuraavaa ovista..

mulla kans sama tilanne kun niiiin monella muulla eli ensimmäinen lapsi nappas heti ja nyt toinen antaa odottaa...

mukavaa viikonloppua nyt kuitenkin!!

Vierailija
2/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona pikkasen vuotoa, joka loppui samantien. Eilen ei mitään, ja nyt taas vähän. Eiköhän tää homma tänään selviä, miten käy. Toivoni oon kyllä jo heittänyt =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä kait enemmän kuin pari piinailijaa ?! :)

Jonskuli - mulla nyt vähän sama kun sulla, että alkoiko ne menkat sittenkään vai ei. Yöllä tuli ihan pikkuisen vertaja sen jälkeen ei mitään. Ihan inan verran hailakan rusehtavaa pyyhkiessä. Usean päivän vaivanneet alavattan kouristelut ohi, rinnat yhä tosi kipeät ja alavatsassa ihmeellinen KUTINA ! siis tuolla jossain pinnan alla, oikein fyysinen kutiseva tunne. Outoa...

Ja luimpa tuolta yhden asiantuntijan kirjoituksen missä todettiin, että alkuraskauden valekuukautiset ovat yleisiä. About joka neljännellä on sellaista ! Vieläköhän tässä on toivoa jäljellä siis... ;-)

Vierailija
4/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tiedä mitä pitäis tästä ajatella... Itse ajattelin katsella viikonlopun yli, kun tulee viikonloppuvieraita, niin saa ajatukset muualle =) Ja maanantaina testata, jos kunnon vuoto ei ala sitä ennen. Pidetään peukkuja meille molemmille / kaikille =)

Vierailija
5/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miten tilanne edistyy ! Mä olen viikonlopun poissa netin äärestä, maanantaina palaan ja olen kai sitten itsekin vähän viisaampi - i hope !

Mulla on aivan järjetön väsymys, taidan tästä alkaa lähteä kotio viikonlopun viettoon. Paljon plussa-onnea kaikille ja mukavaa weekendiä ! :)

Vierailija
6/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin juuri halvimmalla mahdollisella testillä sillä mielellä, ettei siihen kuitenkaan toista viivaa tule. Mutta tulipas heti testiviivan jälkeen, ei tarvinnut edes odotella:) Olen NIIIIIN ONNELLINEN:) Plussaonnea kaikille negailleille seuraavaan kiertoon, joululoma on oivaa aikaa pupuiluun kun poltetaan kynttilöitä ja romantisoidaan;)

Vierailija
7/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla plussastasi ! :) Sanoinhan, että sun oireet kuulostaa aivan raskaudelta.... Sulla tuleekin tosi mukava viikonloppu iloisissa fiiliksissä.

Vierailija
8/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotetaan,joskos ne menkat tulisivat vai ei..

Myöhässä jo yli viikon,tein testin maanantaina,oli negatiivinen.Kuten sillon kuin aloin meidän ekaa ja tokaa odottaa,meni 2vk siitä ku menkkojen ois pitänyt alkaa,ennenkuin näytti plussaa.

Joten toivossa täällä vielä eletään,ajattelin maanantaihin odotaa ja tehdä sitten uudestaan testin...

puoltui ja pojat

Vierailija
9/13 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten jo tänään tai huomenna, kun vuoto on alkanut... No, toiveita elätellään =)

Vierailija
10/13 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen, mutta ei kuulu... Oireita kyllä on... Ja kierto voi ja varmaankin on sekaisin kun on yksi keskenmeno takana, lokakuussa sponttaani sellainen. Yhdet kuukautiset on sen jälkeen tullut ja jos on kierto pysynyt samana, olisi seuraavien aika nyt... Mutta testin teen vasta ti/ke, jos ei ole mitään kuulunut. Olisi tatuointi aika torstaina ja sitähän ei voi ottaa jos on raskaana. Eli se olisi sellainen lohdutuspalkinto. :) Ennemminhän sitä raskaana tietenkin olisi!

Peukut pystyssä!!

Vierailija
11/13 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopäivä 26/27-30 menossa. aamulla tein haalean plussan. Tässä sitä jännätään miten käy. Tää odottaminen on kyllä ihan kauheeta, jännittää ehkä vielä enemmän kun esikoisesta testatessani.

Vierailija
12/13 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla " ilmoittamaan" . Ei ole menkka oireita, mutta ei kyllä mitään raskauteen viittaavaakaan... Tässähän alkaa ihan oikeasti polttelemaan, vaikka jo toivosta luovuin. Jospa sitä huomenna pääsisi testailemaan. Tai sitten käyn jo tänään testin ostamassa... Kauheaa odottamista!

Vierailija
13/13 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä testi vasta viikolla, mutta kun niitä tuolla laatikossa on niin tein sitten jo nyt... Plussa tuli!! Haalea kylläkin, mutta plussa! Täytyy tehdä myöhemmin vielä uusi, että saa vahvemman viivan. Mutta kyllä täällä jo miehen kanssa iloitaan. :)