Voi kiesus. Multa haki tänään joku juopunut huutonet ostaja atk-pöydän...
ollaan muuttamassa ja laitoin tietsikkapöydän huutikseen eurolla myyntiin, että olis vähemmän vietävää puulavalle.
Joku oli laittanu sitten privaattiviestiä että onko pöytä vielä tallella, soita ja puhelinnumeronsa.
Soitin siihen numeroon ja joku sekainen akka vastas, ja sössötti että mistäshh mä kyshelinkään shultha tyyliin, eikä muistanu hintaa ja ajo-ohjeitakin kun mies antoi niin oli kääntymässä motarilta oikealle kun sanottiin että eteläinen liittymä oikealla puolella jne.
Mies sillä oli kuskina ja se oli menossa paikasta x paikkaan y ja tää meidän kylä olis kuulemma siinä matkan varrella, eikä tosiaan ole edes. Se ei tiennyt siis ei niin mitään ja sössötti ja oli sekava.
Kaikkea sitä. Haki kuitenkin pöydän, vietiin se tonne alas ettei se tule sönköttään tänne lasten nähden ja sanottiin et vie pois vaan, ei tartte ees maksaa...............
Kommentit (2)
Jos se jotain sairasati niin alkoholismia.
Kyllä minä sen akan näinkin, lyhensin vaan viestiäni.
Että näin!
EN kyllä koskaan alkaisi myös arvostella puhelimen perusteella - kyseessä voi olla sairas ihminen. Olen kerran mielessäni ihmetellyt, mutta paljastui näin. että niin.