Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi

Vierailija
15.12.2006 |

Anteeksi kielenkäyttö! Kirjoittelin tänne jo viime yönä kun puhelimet oli täällä töissä mykkinä ja erään asukkaan nukkumaan meno siirtyi parilla tunnilla sen takia. Huomasin vasta pari tuntia myöhässa että nyt kaikki ei kunnossa.

No äskön tulin taas kyseisen asukkaan luota ja se kehtas haukkua mut ihan lyttyyn! Huoritteli ja haukku millä ihmeellisilla solvauksilla. Olivat vanhempiensa kanssa nyt sitten tehneet kantelun lääninhallitukseen minun toimistani. Olin heidän mielestä heittele jättänyt ja väittivät tapausta hoitovirheeksi!!!! Millä se voi olla mun vika jos puhelimet kaatuu???

Pomolle soitin ja sanoin etten siihen taloon enää mene jos minua haukutaan huoraksi yms.

Voi perkele! Vituttaa ihan sairaasti! Onneksi minulla ei ole mitään hätää, sillä en ole toiminut mitenkään väärin. Päon vastoin. Menin asuntoon välittömästi kun huomasin ettei asiat ole kunnossa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia nää meidän liikuntavammaiset on....kaikki mulle nyt ja heti tai sit oikeuteen. Koita jaksaa! Missä päin työskentelet?

Vierailija
2/5 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan ihmiset on ihan vapaasti kaikkien lynkattavissa. Ja pitää vaan hymyillä kun vastaan ei saa sanoa edes asiallisesti. Suurin osa hoitajista on joutunut jossakin vaiheessa ihan kirjaimellisesti vittuilun kohteeksi. Toimit varmasti niin hyvin kuin kykenit, mutta neuvon että ei kannata jatkaa asian puimista täällä. Mutta ymmärrän vitutuksesi, koita jaksaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollen MINÄ saa hoitoa juuri nyt, niin teen valituksen! Voi helveti, kun se hoidon saaminen ei aina riipukaan vain hoitajan viitseliäisyydestä.

Vierailija
4/5 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on myös turvapuhelin käytössä, muttei suostu sitä käyttämään vaan, väittää että sieltä saa kuulla vaan solvausta ja naurua!!!! Turvapuhelimeen vastaa minun esimieheni.

Mitä hittoa sitten narisee, ettei saa hoitoa, kun ei kerta sitä edes omasta tahdosta halua pyytää!!?? Uskomaton tyyppi. Luulin jo saaneeni kuulla kaikki haukut eilen hänen isältään, mutta ei.

Varsinais-suomessa olen töissä. En halua tarkemmin kertoa misä.

ap

Vierailija
5/5 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää AV on mitä mainioin paikka tähän tarkotukseen:D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi