Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Miten käyttäydyt ihastuksesi/kiinnostavan naisen nähdessäsi?

Vierailija
24.07.2023 |

Jäädytkö, menetkö paniikkiin vai pystytkö olemaan rennosti? Kiinnostaa naisena.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos näen baarissa niin menen juttelemaan. Silloin ei jännitä.

Eri asia, jos kyseessä on joku ennestäön tuttu nainen. Tällä hetkellä olen ihastunut erääseen naiseen työpaikalla. Olemme samassa yksikössä, mutta eri tiimeissä. Töiden puolesta emme ole tekemisissä. Näemme vain satunnaisesti käytävillä, hän on vielä täysin eri päässä kerrosta, joten aika harvoin törmätään sattumalta.

Kun hän on tullut käytävällä vastaan, olen ottanut katsekontaktin, hymyillyt ja moikannut. Joskus hän kulkee työpisteeni ohi, jolloin yritän katsella häntä vaivihkaa. Muutaman kerran hän on katsonut minua ja olen jäänyt kiinni katselemisesta, jolloin olen nopeasti kääntänyt katseeni pois.

Työpaikan illanvietossa alkukesästä rohkaistuin muutaman jälkeen juttelemaan hänelle. Juttelin ihan normaalia small talkia enkä uskaltanut kovin kauaa keskustella, etten vaikuta oudolta. Ehkä noin 10 min juteltiin. Oli vähän kuumottava olo, sydän jyskytti ja pelkäsin sanovani jotain typerää. Oli perhosia vatsassa. Yritin silti käyttäytyä normaalisti.

Siirryin sitten minglaamaan muiden kanssa, ettei tule sellaista vaikutelmaa että olisin ihastunut. Oikeasti tietysti olen ja olisin halunnut jutella hänen kanssaan koko illan. Mutta tuon 10 minuutin ansiosta se on tähän asti tämän vuoden paras päivä.

Toivon että hän on saanut minusta hyvän kuvan, mutta todennäköisesti vaikutan hänestä sosiaalisesti kömpelöltä idiootilta. No ainakin olen ollut hänelle ystävällinen ja kohtelias, niin tuskin hän minusta mitään pahaa ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ruusun hälle.

Vierailija
44/53 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
45/53 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppista

Vierailija
46/53 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/53 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman neutraalisti, mutta pyrin vilkuilemaan silloin, kun hän ei näe.

Vierailija
48/53 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/53 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiinnostavampi nainen, sitä hölmömmin onnistun yleensä käyttäytymään.

Jokin siinä naisen vetovoimassa tekee minusta useimmiten järkevään kommunikoitiin ja luonnolliseen käyttäytymiseen kykenemättömän, joka jälkikäteen saa hävetä omia hölmöja tempauksiaan.

Olkaa naiset armollisia meille törpöille, törppöys on vain kiinnostuksen aiheuttamaa toimintaa.

Vierailija
50/53 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ja katson salaa, kun hän ei huomaa. Edes vahvassa humalatilassa en ole uskaltanut lähestyä yhtäkään naista vielä lähes 40- vuotisen ikäni aikana. Luonto ei tunnu ajavan tätä tikanpoikaa puuhun ei sitten millään. M38v

Vierailija
51/53 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen ja katson salaa, kun hän ei huomaa. Edes vahvassa humalatilassa en ole uskaltanut lähestyä yhtäkään naista vielä lähes 40- vuotisen ikäni aikana. Luonto ei tunnu ajavan tätä tikanpoikaa puuhun ei sitten millään. M38v

Nyt ukko kasvatat pallit ja painut rohkeasti juttusille!

Sinulla ei ole mitään hävittävää, ainoastaan voitettavaa.

Vierailija
52/53 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavampi nainen, sitä hölmömmin onnistun yleensä käyttäytymään.

Jokin siinä naisen vetovoimassa tekee minusta useimmiten järkevään kommunikoitiin ja luonnolliseen käyttäytymiseen kykenemättömän, joka jälkikäteen saa hävetä omia hölmöja tempauksiaan.

Olkaa naiset armollisia meille törpöille, törppöys on vain kiinnostuksen aiheuttamaa toimintaa.

Osa meistä naisista näkee kyllä tämän hölmöilyn läpi ja pitää sitä itse asiassa aika hellyttävänä :)

Vierailija
53/53 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka v.....itun monta kertaa täytyy sanoa, että tämä on naisten palsta?