Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain syrjäytyneeltä naiselta

Vierailija
24.07.2023 |

?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös kaikki, jotka haluavat maksaa lisää veroja, jotta yhteiskunta järjestää ap:lle mahdollisuuden tavata miehiä.

Vierailija
42/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt mitään muuta kuin valittanut sen eteen että et olisi syrjäytynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt ap, mutta oletko ihan varma, että olet nainen? Vai olisitko sittenkin ameeba?

Vierailija
44/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt mitään muuta kuin valittanut sen eteen että et olisi syrjäytynyt?

Mitä muuta pitäisi tehdä?

Vierailija
45/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut syrjäytymään? Onko oma valinta vai yhteiskunnan tekosia?

Syrjäytyminen ei koskaan ole kenenkään oma valinta vaan kyllä sen aina yhteiskunta ja muut ihmiset aiheuttaa.

Mikähän intressi yhteiskunnalla olisi syrjäyttää joku ihminen? Sellaisestahan aiheutuu yhteiskunnalle pelkkiä kustannuksia?

Entä millä lailla "muut ihmiset" saavat jonkun syrjäytymään?

Voitkin kertoa tämän entisen kotikuntani virkanilkeille, jotka varastivat liikeideani toimitiloja myöten ja tienaavat sillä ihan kivasti 9e/pvä orjatyövoimalla vielä näin parikymmentä vuotta myöhemminkin. Kus..päät julkesivat vielä hetki sitten yrittää saada minut omaan yritykseeni samaisiin orjatöihin, mutta kerrottuani pari valittua faktaa ja liikeidean varastamisen todistavien asiakirjojen olemassaolosta lopettivat senkin tyrkyttämisen ja jättivät vihdoin rauhaan. 

Miten muut saavat jonkun syrjäytymään?

Mietitäänpäs; koulukiusaaminen, johon ei puututa, huonot kotiolot, joihin ei anneta pyynnöistä huolimatta apua, sekopää ex, joka vainoaa mutta yhteiskunta ei puutu eikä auta, sotealan työntekijöiden törkeän valheelliset kirjaukset kansalaisesta, joilla hänen pyrkimyksensä päästä työelämän syrjään kiinni estetään, lasten kautta kiusan tekeminen esimerkiksi perättömien lastensuojeluilmoitusten muodossa, kyttääminen ja kyylääminen kaikkialla, missä joudut tekemisiin viranomaisten kanssa, koska ne perättömät valheelliset asiakirjat viranomaisten tietokannoissa, kateellisten ihmisten juoruaminen ja mustamaalaaminen josta seuraa maineen menetystä ja pysyvää vahinkoa  ja niin edelleen-paljon on tässä maassa ihmisiä oikeusmurhien kohteiksi joutunut ja joutuu jatkossakin. Kun lapseni kasvavat täysi-ikäisyyteen, minä poistun maasta. Yhtään veroeuroa en tälle pellevaltiolle tule tuomaan, minä olen oman osuuteni tehnyt moninkertaisena suhteessa lukuisiin muihin kansalaisiin. 

Vierailija
46/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös syrjäytynyt nainen. Viihdyin nuorena liian hyvin kotona yksin, niin sinne sitä sitten jää, kotiin yksin. Julkisilla paikoilla oli raskasta olla päivästä toiseen, kun häpesi itseään. Ei sitä nuorena ihan tajunnut, että mihin sellainen johtaa ja että mikään ei itsestään muutu paremmaksi sitten myöhemmin. Ei kukaan koskaan suhtautunut tilanteeseeni kovin vakavasti, vaan sanoivat vain "Olet vielä tosi nuori, ei mitään kiirettä. Kyllä se siitä" Niin oma asennekin oli sitten pitkään sellainen. En ollut huolissani, mutta nyt olen, kun nuoruus on jo jäänyt taa.

Vierailija
47/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäiden kokoontumisajoissa alkaa tunnelma tiivistyä.

Vierailija
48/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös kaikki, jotka haluavat maksaa lisää veroja, jotta yhteiskunta järjestää ap:lle mahdollisuuden tavata miehiä.

En haluaisi mutta voisin tavata ap:n ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
49/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan kirjoitti:

Mikset kelpuuta vauva palstan syrjäytynyttä miestä. Niitä täällä riittää.

Olen liian nirso siihen.

Vierailija
50/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut syrjäytymään? Onko oma valinta vai yhteiskunnan tekosia?

Syrjäytyminen ei koskaan ole kenenkään oma valinta vaan kyllä sen aina yhteiskunta ja muut ihmiset aiheuttaa.

Mikähän intressi yhteiskunnalla olisi syrjäyttää joku ihminen? Sellaisestahan aiheutuu yhteiskunnalle pelkkiä kustannuksia?

Entä millä lailla "muut ihmiset" saavat jonkun syrjäytymään?

Esimerkiksi hyväksymällä koulukiusaamisen.

Vierailija
51/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen syrjäytynyt nainen mutta 20 v aloittajaa vanhempi. Aloin syrjäytyä lopullisesti kun viimeisinkään opiskelualani ei saanut aikaan muuta kuin burnoutin.

Vierailija
52/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko salaista seuraa?

Miksi haluaisin salaista?

Vierailija
53/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt käytössä aivan väärät termit. Sinkkuus ei ole yhtä kuin syrjäytyminen.

Vierailija
54/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on nyt käytössä aivan väärät termit. Sinkkuus ei ole yhtä kuin syrjäytyminen.

minusta syrjäytyminen on sitä että jättäytyy kokonaan pois "normi" elämästä(kaverit, työt, koulut). Se voi osaltaan persoonasta, toisista ihmisistä ja itsestä kiinni. Esim minä olin aina koulussa se hiljainen ujo tyttö, enkä osannut tehdä kavereita. Koulu oli aina minulle rankkaa ja stressaaannuin herkästi kaikesta. Lisäksi minua kiusattiin joskus. Olin aika herkkä ja otin kaiken itseeni. Peruskoulun jälkeen muut nuoret alkoi jo miettiä ammattia ja muita kouluja. Minä olin ihan poikki kaikesta, siis joskus 15 vuotiaana. Muistan kun vain tuon ikäisenä koulun jälkeen aina nukuin pitkiä päivunia ja äitini ihmetteli miksi. Päätin pitää "välivuoden" mutta se pitkittyikin sitten pariksi vuodeksi. En nähnyt ketään ihmisiä tuona aikana juuri, siis muita nuoria. Elin sellaisessa virtuaalimaailmassa jossa pystyin jutella muille ikäisilleni, se oli ainoa sosiaalinen kontaktini muihin. Sitten masennuinkin ja lopetin kokonaan tapaamasta ihmisiä.sairastuin myös sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Vasta 26 vutiaana sain elämästäni jotenkin kiinni,kun hain apua. 

Vierailija
55/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnanko pitäisi järjestää sinulle sosiaalinen elämä? Vai muiden ihmisten?

Järjestää silleen että olisi mahdollisuus tavata miehiä.

Voisitko vähän avata? Mikä sen nyt estää?

Vierailija
56/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee baariin, terasseille katteleen.

Vierailija
57/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnanko pitäisi järjestää sinulle sosiaalinen elämä? Vai muiden ihmisten?

Järjestää silleen että olisi mahdollisuus tavata miehiä.

Voisitko vähän avata? Mikä sen nyt estää?

Oma pää, en uskalla mennä minnekään.

Vierailija
58/58 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mutta voisin tavata ap:n ihan mielenkiinnosta.

Miksi sinua kiinnostaa tavata ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi