Kertokaa vakioflirteistänne
En tiedä onko sille olemassa joku sana, mutta tarkoitan tuttavia, joiden kanssa on säännöllisesti vireillä pieni flirtti.
Itse olen parisuhteessa, mutta erityisesti yhden miespuolisen perheystävän kanssa näyttäisi muodostuneen tällainen flirttailusuhde, jossa ei kummallakaan ole tarkoituksena edetä pidemmälle vaan ainoastaan piristää toisiamme (ja omaa parisuhdetta) pienellä silmäpelillä jne.
Tämä on jatkunut jo monta vuotta ja on minusta täysin viatonta, mutta tietysti nautin sen tuomasta jännitteestä. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö "flirttisuhde" ole vain kiusallinen?
Joko flirtti on pientä kivaa leikkiä joskus tai tapa saada alkuun jotain todellisempaa. Mutta se että aina tavatessamme flirttailisimme jonkun kanssa tuntuu vain oudolta. Miettisin joka kerta haluaako toinen enemmän mutta miksei tee mitään.Ehkä kaikki eivät koe näin tai sitten et ole vaan vielä kohdannut sellaista tietynlaista kemiaa, joka jonkun ihmisen kanssa vaan alkaa elää omaa elämäänsä. Ei sitä oikeastaan valita tai päätetä, se vain on, vaikka ette parisuhteessa olisi mitenkään toimiva pari.
En osaa sanoa kumpi meistä, minä vai mies, teki aloitteen tähän flirttailuun, kai molemmat tai ei kumpikaan. Tämä vain on meidän tapamme olla eikä sen tarvitse johtaa mihinkään muuhun.
Vaikea selittää.
Ap
Niin mikäs minä olen sanomaan mikä teillä toimii.
Oma suhdestatukseni on sellainen että mieluummin etenisin pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko flirtti on pientä kivaa leikkiä joskus tai tapa saada alkuun jotain todellisempaa. Mutta se että aina tavatessamme flirttailisimme jonkun kanssa tuntuu vain oudolta. Miettisin joka kerta haluaako toinen enemmän mutta miksei tee mitään.Ehkä kaikki eivät koe näin tai sitten et ole vaan vielä kohdannut sellaista tietynlaista kemiaa, joka jonkun ihmisen kanssa vaan alkaa elää omaa elämäänsä. Ei sitä oikeastaan valita tai päätetä, se vain on, vaikka ette parisuhteessa olisi mitenkään toimiva pari.
En osaa sanoa kumpi meistä, minä vai mies, teki aloitteen tähän flirttailuun, kai molemmat tai ei kumpikaan. Tämä vain on meidän tapamme olla eikä sen tarvitse johtaa mihinkään muuhun.
Vaikea selittää.
Ap
Niin mikäs minä olen sanomaan mikä teillä toimii.
Oma suhdestatukseni on sellainen että mieluummin etenisin pitemmälle.
Pano silloin tällöin piristää.Ja vaikka siinä kaikkien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Joko flirtti on pientä kivaa leikkiä joskus tai tapa saada alkuun jotain todellisempaa. Mutta se että aina tavatessamme flirttailisimme jonkun kanssa tuntuu vain oudolta. Miettisin joka kerta haluaako toinen enemmän mutta miksei tee mitään.
Ihmisen kanssa voi olla miellyttävää flirttailla, vaikka henkilö ei olisi sopiva esim. parisuhteeseen. Eikös toinen voi tehdä aloitteen, mikäli haluaa oikeasti enemmän ja toinen on sinkku. Mikäli aloitetta ei tule jää homma pieneksi kiusoittelevaksi flirtiksi?
Avaan vaan vetoketjun ja näytän kullini flirttailevalle lut&%#le. Eipä siinä muuta tarvitse, jotta pääsee panemaan sitä. Olette niin helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Avaan vaan vetoketjun ja näytän kullini flirttailevalle lut&%#le. Eipä siinä muuta tarvitse, jotta pääsee panemaan sitä. Olette niin helppoja.
Ei flirttailijoilla ole useinkaan tarve päästä panemaan. Kyllä he saisivat panoseuraa jos haluaisivat. Enemmänkin on kyse pienestä piristyksestä vaatteet päällä, ilman fyysistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei flirttailijoilla ole useinkaan tarve päästä panemaan. Kyllä he saisivat panoseuraa jos haluaisivat. Enemmänkin on kyse pienestä piristyksestä vaatteet päällä, ilman fyysistä toimintaa.
Eli turhaa touhua.
Kun on joskus pannut niin ei flirtti mitään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen törmännyt vain niihin, jotka riisuu housunsa.
Minulle on sanottu suoraan homman loput tua kun olen käynyt naisille poraamassa seinään peilin ja taulun reikiä tai jotain muutot avun jälkeen. Saat pillua palkkioksi. Ei ole kahta kertaa naisen muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli turhaa touhua.
Kun on joskus pannut niin ei flirtti mitään ole.
Kun on tarpeeksi pannut niin ymmärtää myös flirtin tuoman latauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli turhaa touhua.
Kun on joskus pannut niin ei flirtti mitään ole.Kun on tarpeeksi pannut niin ymmärtää myös flirtin tuoman latauksen.
Tuolla latauksella ei ole paskankaan väliä kun se ei johda seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli turhaa touhua.
Kun on joskus pannut niin ei flirtti mitään ole.Kun on tarpeeksi pannut niin ymmärtää myös flirtin tuoman latauksen.
Tuolla latauksella ei ole paskankaan väliä kun se ei johda seksiin.
Sinun voi olla vaikea kuvitella että miehiä on erilaisia. Jotkut tykkäävät ihan vain flirtailustakin, toiset yrittää päästä ainoastaan panemaan. Oman kokemukseni mukaan yllättävän monet naiset pitäävät flirttailusta, ilman intoa päästä panemaan. Poikkeuksiakin on.
Sinun taustaasi vasten ymmärrän nyt kysymyksesi. Ikävä kyllä kaikkia ei edes parisuhde hillitse kun mieliteot sokaisevat mielen. On siis hyvä pitää flirtti tarpeeksi keveänä, vaikka joskus mielikuvituksessa jutut menisi paljon pidemmällekin.
Kiitokset. Uskon myös sinun olevan ihminen jonka kanssa on miellyttävää flirttailla.