Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi termi: tehytukka. Millainen se on?

Vierailija
24.07.2023 |

Joku mainitsi sen palstalla.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas niin typerä yleistys! Miksi pitää ollakin niin pahansuopainen, että aina pitää nälviä?

vöi vöi, tuliko tehytukkaiselle hoitajalle paha mieli.

Tuli, ei jaksa ymmärtää tätä, että päivittäin pitää päästä hoitajia haukkumaan, syystä kuin syystä?

Mitä puhut? Käyn palstalla usein, ja en ole nähnyt hoitajien haukkumista.

Vierailija
42/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas niin typerä yleistys! Miksi pitää ollakin niin pahansuopainen, että aina pitää nälviä?

Tämä. Ja nää on aina nimenomaan naisten kimpussa, en tiedä onko vastaavia sanoja keksitty miesten tyyleistä?

Ja usein pilkkaaminen koskee duunareita, mikä on mielestäni erityisen ilkeää, kun kyse on ihmisistä jotka oikeasti laittavat itsensä ruumiillaan ihan eri tavalla likoon tämän yhteiskunnan puolesta kuin muut, eivätkä useinkaan saa kunnollista korvausta edes. Jotenkin ällöttävää, että helpompaa elämää elävät pilkkaavat niitä joilla on esim. vähemmän rahaa ja rankempi työ.

Tosin tällä palstalla pesii sellainen epäempaattisuus, etten tiedä kertooko todellisuudesta kauheasti mitään vai onko joku aika marginaalin mörköjen mustan sielun mönjän valuttamispaikka.

IRL en tunne niin ilkeitä ihmisiä jotka tarkastelisivat maailmaa niin negatiivisin lasein, joten vaikea sanoa onko yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opettaja ja voin kyllä vähän nauraa jutuille opettajien ainaisista geometrisista puukoruista. Itselläkin on joitain puukoruja vaikka en ihan ansa kynttilältä näytäkään. Mun mielestä saa vitsailla ammattistereotypioille.

Vierailija
44/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te kyllä niin oksettavia ihmisiä. En ymmärrä miten voitte aamulla katsoa peiliin tai sallia itsellenne hengittää tätä ilmaa.

Kuulostat ihan Millariikalta.

Otan tämän kohteliaisuutena.

Millariikka on oikein nähnyt vaivaa näyttääkseen ja kuulostaakseen pubiruusulta, jotta sairaanhoitajista iskostuisi mielikuva yhteistyökyvyttömänä ja hankalana ihmislajina.

Vierailija
45/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen opettaja ja voin kyllä vähän nauraa jutuille opettajien ainaisista geometrisista puukoruista. Itselläkin on joitain puukoruja vaikka en ihan ansa kynttilältä näytäkään. Mun mielestä saa vitsailla ammattistereotypioille.

Tämä. Ja esim. näyttelijät kiinnittävät huomiota tällaisiin asioihin. Ihan normaali puheenaihe.

Vierailija
46/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyläisille on näköjään hiukset aika arka asia.

Vierailija
47/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsupuhelin on muuten känny, joka on täynnä jotain pinkkejä tarroja ja lasten kuvia.

Vierailija
48/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä niin paljon.

Vierailija
49/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin taitaa olla se vaalea, suora, polkkamalli. Ponnarilla, jos vähän polkkaa pidemmät. Myös sellanen vaalea kynitty on suosittu, mutta yleensä nuo on sitten stailattu silmälaseilla. Sellanen huoliteltu ja "järkevän" oloinen look. Hillitty puhe, ei rempseää. Huoliteltu meikki. Sitten on ne lyllertävät punaisissa tai muun värisissäkin hiuksissa, joiden housujen repeämistä saa aina pelätä.

Vierailija
50/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehytukka on lyhyt pixie ilman shokkivärejä; nopea sutaista sormilla kuosiin, eikä tarvitse kokoa ajan olla värjäämässä.

Vierailija
51/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä törmäät tuohon opettajien koruille naureskeluun? Itselläni on kaveripiirissä useampi opettaja, enkä ole koskaan kuullut moisesta (tosin ei heillä mitään puukoruja kyllä olekaan).

Palstallakaan en ole nähnyt tuollaista, tämä tietynlainen naureskelu tuntuu pyörivän vahvasti lähinnä duunareiden ympärillä.

Vierailija
52/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytköskä aiheutti hoitajapulan Suomeen haukkumalla ja alentamalla hoitajan ammatin. Järjesti busseja joissa hoitajat voivat irtisanoutua. Osaako edes hävetä tekoaan!

Vierailija
53/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te kaikki koette oikein kivuliaan kuoleman ja karmanne siirtyy lapsiinne.

Vierailija
54/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikkien pitäis olla just niinku sinä

jos jokainen ois tavallaan ja kaikki ihmisinä

voitas olla yhes jakaa toisille kiitost

mut sä et diggaa unionista ja ammattiliitost

Vierailija
55/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin taitaa olla se vaalea, suora, polkkamalli. Ponnarilla, jos vähän polkkaa pidemmät. Myös sellanen vaalea kynitty on suosittu, mutta yleensä nuo on sitten stailattu silmälaseilla. Sellanen huoliteltu ja "järkevän" oloinen look. Hillitty puhe, ei rempseää. Huoliteltu meikki. Sitten on ne lyllertävät punaisissa tai muun värisissäkin hiuksissa, joiden housujen repeämistä saa aina pelätä.

Hetkinen, meikki? Luulin, ettei sairaanhoitaja saa meikata.

Vierailija
56/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä törmäät tuohon opettajien koruille naureskeluun? Itselläni on kaveripiirissä useampi opettaja, enkä ole koskaan kuullut moisesta (tosin ei heillä mitään puukoruja kyllä olekaan).

Palstallakaan en ole nähnyt tuollaista, tämä tietynlainen naureskelu tuntuu pyörivän vahvasti lähinnä duunareiden ympärillä.

Miksi duunari itselleen nauraisi?

Vierailija
57/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kuolinilmoituksillenne ja tikkataulussani naamakuvanne.

Vierailija
58/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kouvolatukkaketjussa maininnan tehytukasta. Termi oli minulle uusi ja tuntematon, joten tein siitä ketjun. Nyt porukka on ihan raivona! Ap

Vierailija
59/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vöi vöi, tuliko tehytukkaiselle hoitajalle paha mieli.

Taitanut käydä juuri "Mirkun Salongissa" räväyttämässä rohkean punaisen kot-kot  -tukan mustalla etutöyhdöllä ja nyt tuli sitten itku, kun eivät kaikki fanitakaan tätä :D

Vierailija
60/65 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIVOTTAVASTI PALATTE HELVETIN TULESSA SEN JÄLKEEN, KUN JÄSENENNE ON YKSITELLEN IRROITETTU, KIELENNE LEIKATTU JA SUKUPUOLIELIMENNE SILVOTTU