Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sun ex veisi vain yhden lapsistanne kesälomareissuun, mainitsissitko asiasta?

Vierailija
24.07.2023 |

Kolme lasta, vain yksi pääsee reissuun mukaan. Reissussa mukana myös uuden puolison 2 lasta. Yhdeltä lapselta ilmeisesti kysytty lähteekö, yhdelle ei ole reissusta edes mainittu.

Reilua?

Näiden kahden pois jätetyn lapsen kanssa ei myöskään ole tehty muuta, korvaavaa reissua.

Tämä ei todellakaan ole ainoa asia missä lapsia kohdellaan epäreilusti.

Mutta kysymys; mainitsisitko exälle asiasta? Että oliko nyt ihan reilusti toimittu?
Vai olenko minä sitten vaan semmonen täällä parjattu ex joka sotkeutuu uuden perheen asioihin?
Vai äiti joka älähtää lastensa epäreilusta kohtelusta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tasa-arvoa?

Uusperheessä molemmilla puolisoilla on lapsi. Sanotaa, että molemmat ovat etävanhempia.

Toinen lapsi pääsee ulkomailla lähivanhemman kanssa joka vuosi kaisi kertaa. Toinen lapsi ei pääse ulkomaille koskaan lähivanhemman kanssa.

Uusperhe matkustaa myös kaksi kertaa vuodessa. Kumpi on tasa-arvoa:

A) he ottavat molemmat lapset mukaan molemmilla lomamatkoille. Näin toinen lapsi saa joka vuosi kaksi ulkomaanlomaa, ja toinen lapsi saa joka vuosi neljä ulkomaanlomaa (koska matkustaa myös lähinnkanssa)

B) he ottavat mukaan vain sen lapsen, joka ei pääse lähivanhemman mukana lomille. Näin molemmat lapset saavat kaksi lomamatkaa joka vuosi.

A, koska perheessä pitää lapsia kohdella tasavertaisesti. Mitä muissa perheissä tapahtuu, ei kuulu teille.

Vierailija
42/46 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tässä tapauksessa kysyisin, miksi kaksi lasta ei päässyt kesällä isän kanssa reissuun? Onko heille muuta mietittynä?

Jos kysyt, niin tulee takaisin: mitä se sulle kuuluu, miten meidän perheessä eletään. Pidä huoli omista asioistasi eläkä tunge nokkaas mun asioihin. Mä saan olla omanlaiseni isä, eikä mun tartte kerjätä sulta hyväksyntää. Sä et mulle sanele, miten mun pitäs isänä toimia. Jne.

Siksi minä en ottaisi asiaa esille. Muuten olin kanssasi samaa mieltä.

Tämä on täysin totta! Tai luultavammin saisin niskaani mitä moninaisempia syytöksiä ties mistä. Vähän kun menis tökkimään nukkuvaa karhua tai istumaan muurahaispesään.

Onpa hyvä, että pohdin tätä asiaa täällä ennen kun laitoin exälle mitään viestiä asiasta.

Antaa olla. Tehköön miten tekee. En kommentoi hänelle asiaa. Lapset ymmärtää itse kyllä joskus missä mennään. Ja osa ymmärtää jo.

Kiitos mielipiteistänne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mainitsisin kyllä. Varsinkin kysyisin miksi yhdeltä ei edes ole kysytty??

Kysyisin syytä, miksi tärkeämpi lomailla naisen ja naisen lasten kun omien lasten kanssa??

Vierailija
44/46 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Varmaan jotain sanoisin.

Vierailija
45/46 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Veikkaisin että aloittajan mukaan pyydetty lapsi ja lapsen isän puolison lapset ovat samaa sukupuolta keskenään ja aloittajan loput lapset sitten eri sukupuolta.

Vierailija
46/46 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole samaa sukupuolta keskenään. Yhtä pyydettiin, ei halunnut, pyydettiin toista. Ehkä jos hänkään ei olisi halunnut olisi sitten pyydetty sitä kolmatta? Tai lähdetty ilman? Kuka tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme