Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset oikeasti luulevat että jaksavat tehdä työpäivän jonkun kukkakaalista ja perunasta tehdyn sosekeiton voimalla

Vierailija
23.07.2023 |

🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla kadulla näkee noita narukäsimiehiä, jotka ei saa kunnolla ravintoa.

Vierailija
22/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jaksaisi jos minä 90 kiloinen mieskin jaksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla kadulla näkee noita narukäsimiehiä, jotka ei saa kunnolla ravintoa.

Se ei kyllä ruokavaliosta johdu. Aika moni huippuurheilijakin on nimittäin kasvissyöjä jos et tiennyt.

Vierailija
24/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi mies menee aina vain lounaskeitolla, ja sitäkin on ehkä puoli lautasellista. Ei kuulemma tarvi enempää.

Ihan fiksua häneltä, itse en ole vieläkään oppinut ottamaan buffet-lounailla vain sen verran kuin tarvitsen vaan aina tulee enemmän ja ähky.

Vierailija
25/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule minun ruokailuni ei kuulu sinulle tai muille.

Olen dieetillä tällä hetkellä, koska

en halua samanlaista kaljamaha kuin teillä.

Vierailija
26/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen tarvii kunnolla ruokaa ja energiaa päivän mittaan. Myös ne toimistotyöntekijät. Sius ihan normaalin aterian.

Eri asia jos on jollain ketolla/ pätkäpaastolla.

Vierailija
27/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kyllä ruokavaliosta johdu. Aika moni huippuurheilijakin on nimittäin kasvissyöjä jos et tiennyt.

Joo mutta ne vetää muutakin ruokaa kuin jotain fakin kasvissosekeittoa.

Vierailija
28/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva yleistys. AP olettaa, että kaikki naiset ajattelevat noin.

Vierailija
29/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet syö ihan onnettoman vähän.. oikea ryoka korvataan juurikin näillä puuropusseilla, patukoita, kaikilla, energiajuomilla.

Keho on ihan ravinnonpuutteessa. ( vaikka olisikin ylipainoinen)

Vierailija
30/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen sitten vielä 2 riisikakkua ilman levitettä tietenkin tai muita päällisiä.

Jep ja iho on harmaa, hiukset kuivaa hamppua eikä lihaksista tietoakaan.

Jaa. Mulla on ikäisekseni sileä päivettynyt iho, paksut luonnonkiharat puolipitkät ja terveet hiukset. Jopa lihaksia kun tälläkin hetkellä teen raksahommia kotona ja pihalla. Saattaa mennä fyysisellä työllä 2-8h päivässä.

Ikää 63v ja syön 7/10 kertaa erilaisia (sose)keittoja. Ilman riisikakkuja ja leipää

Iltaisin syön myös kevyesti, tänään esim kanaa 100g ja paistettua kesäkurpitsaa, sipulia ja tomaattia. Hyvällä omallatunnolla voin syödä jäätelön jälkiruuaksi.

Ihmiset syö 2-3x yli tarpeen ja se näkyy. Valitettavasti.

Vierailija
31/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon loraus oliiviöljyä sekaan, kyllä jaksaa, kunhan vettä riittää.

Vierailija
32/34 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiitollinen siitä sosekeitostakin...jos olisi varaa sellaiseen ihan joka päivä. Onneksi ABC:n tiskiastikärrystää saa aina joitain rikkaiden jämiä.

Vierailija
33/34 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko maalari? Koska raksalla 99% naisista on maalareita. Ei siinä siis mitään, mutta kyllä maalata jaksaa vaikka olisi päivän juomatta.

Paitsi ammattimaalarit ei varmasti jaksa maalata juomatta, koska tunnetusti ovat hyvin viinaan meneviä työntekijöitä. :)

Vierailija
34/34 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jaksaakin koska nainen jaksaa synnyttääkin vaikka olisi yli vuorokauden ilman ravintoa ja se kuluttaa 2000kcl/ tunnissa. Minä sain ihan yhden jogurtin ja sillä piti jaksaa hommia puolitoista vuorokautta. Ruokaa ei ennen saanut ennen kuin oli yli 4kg mukula työnnetty ulos. Vieläkään en muista synnytyksen jälkeen muuta kuin kinkkusämpylän ja lasillisen kylmää appelsiinimehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi